1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    (Nabije) ICO die ik in de gaten hou (is momenteel in pre-sale fase, maar daar is de inleg minimaal 5000 dollar):

    https://medicalchain.com/en/
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zat toevallig naar die te kijken vd week. Maar toen zag ik die 5000. Doag
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Begrijp niet waarom hier een nieuwe coin voor nodig is. Voor mij niet interessant in ieder geval! Teveel risico.
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Portfolio nu:

    XLM 32%
    OMG 25%
    ICX 23%
    VEN 20%

    Denk toch wat van XLM naar ICX/VEN zetten, maar voor nu prima.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    TRX gaat nu nergens meer over. Gewoon op 30ct vannacht
     
  6. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja TRON gaat nergens over.

    Ben erg blij met de organische groei van ICX en VEN, ik zie graag goede projecten gezond groeien <3
    Fingers crossed dat het zo blijft.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    De hype op de subreddit van Tron gaat echt nergens over. Genoeg die daar oprecht geloven dat ze dit jaar de $5 nog gaan aantikken.

    Zou al tevreden met $1 zijn
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik wil mijn portfolio diversificeren maar alle coins waar ik iets mee wil (MOD, XLM, GVT, VEN, POWR, SNT) staan redelijk hoog waardoor ik twijfel om in te stappen.

    Huidige portfolio is flink in diversiteit geslonken;

    NLG 5%
    BAT 5%
    GNT 30%
    BTC 60%
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou laat hun het lekker pumpen dan. Ik ga niks erin gooien op zo een hoog punt. Althans, is nu aan het corrigeren
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Morgen komen ze met een aankondiging van ren samenwerking met een groot bedrijf dus de verwachting is dat het weer flink gaat stijgen. Ik wacht het wel lekker af. Blijf wel lekker mijn 40k Trx houden
     
  11. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik zou de helft van je bitcoin in andere promising coins gooien voor de mid/long-term HODL.

    Hierboven staan genoeg suggesties.

    Bitoin staat nu weer wat hoger, dus wellicht goed moment om nu coins te traden!
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik heb nu:

    XLM 22%
    XRP 12%
    VEN 11%
    OMG 8%
    FUN 8%
    MOD 7%
    BAT 7%
    ICX 6%
    REQ 3%
    GNT 3%
    UBQ 3%
    TRX 3%
    NLG 3%
    ETH 1%
    WAVES 1%
    LTC 1%
    RDD 1%

    Ik ga hard proberen om hier zo min mogelijk aan te komen en alleen af en toe iets bijkopen. Misschien dat ik TRX over een tijdje verkoop als hij gek gaat doen.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik lees wel wat kritische dingen over TRON. Zit er zelf verder niet in, maar zou als het jullie was wel even wat lezen (bijv. deze en deze). Heb me er verder niet in verdiept, dus misschien is het onzin.
     
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Had TRON te laat gekocht en het ging daarna weer iets naar beneden dus ik dacht, ik pik even snelle stijger mee, ARN. Ietsjes winst op gemaakt.

    Vanmiddag met een collega gepraat en die zei "Chris, je moet geduld hebben." Toen ik thuiskwam ging ik van $200 naar $400 fuck het geduld SOLD.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Stopt iedereen momenteel zijn geld van de alts in bitcoin? 8)

    GVT is trouwens wel echt lekker gegaan. Was helaas na verdubbeling er al uitgestapt om Vechain in te slaan.
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Alles daalt eventjes. BTC niet gekocht, rustig uitzitten en wat alts binnen geharkt tegen lagere tarieven. Ik ben hard voor mn 10K VEN aan het gaan. Mijn NAV en ARK verkocht ervoor. Als TRON weer terug komt op ATH dan verkoop ik die ook. Passief geld verdienen is toch het beste wat er is :)

    ICX is nu ook Koop signaal... main net release 24-1-18... 3x over de kop als hij tegen de Koreaanse munt verhandeld kan worden.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Nice. Dan weet ik waar mijn TRON volgende week heen gaat. Mag toch hopen dat de komende coin burn en de aankondiging nog wat leuks gaan doen met TRON.
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Mag ik vragen hoeveel mensen geïnvesteerd hebben om een divers portfolio op te bouwen? Ik heb zelf nu 1000 euro in gulden zitten (lekker stabiel) en heb nog wel zoiets te besteden voor andere coins, maakt dat nog uit qua rendement in welke coins ik en over hoeveel verschillende coins die ik het 'best' kan spreiden?
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb 1000 vrij ervoor. Heb 850 ingekocht. Heb geen idee in welke munten ik m'n overige 150 moet stoppen. ICX iig.

    Gvt is lekker gegaan, m'n sub is verdubbeld deze week. Die is elke dag een paar cent gestegen. Slow maar steady
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Begin van de week voor rond $7 gekocht en nu al boven de $20. Helaas maar $200 ofzo ingestopt maar toch wel een mooie profit
     

Deel Deze Pagina