1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Jorrie vindt dit leuk.
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    37 minuten Max en RIC :D
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha mooie, vorig jaar was het ook leuk :D
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee, hij zei precies hetzelfde inderdaad.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jammer van die Halo. Dat moet voor de coureur toch ook midden in het zicht zitten? Veiligheid oké maar dit, ik weet het niet.

     
    pesxbox vindt dit leuk.
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Sirotkin naar Williams voor dit jaar. Kubica out.

    Hopelijk dat de Sauber een beetje o.k. is dit jaar zodat Leclerc dat talentloze team hun ass kan whoopen.
     
    pesxbox vindt dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maar ja, wie zegt dat Kubica het nog heeft dan? Die man is ook al jaren niet meer actief geweest in de sport.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Precies. Genoeg verhalen doen de ronden dat Sirotkin het beter heeft gedaan in de tests dan Kubica.
    Dan zou Williams dom zijn om niet voor hem te gaan.
    Kubica is daarnaast een groter risico. Leuk dat hij het een race afstand volhoudt maar over een heel seizoen is het maar de vraag.

    Persoonlijk vind ik het nog steeds jammer dat het Wehrlein niet is geworden.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Van Sirotkin weet je dat het niks is en dat hij er zonder z'n Russische centen nooit had gezeten. Bij Kubica weet je dat het qua talent in ieder geval niet ontbreekt, de vraag was dan alleen maar geweest of dat talent eruit gekomen was.
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Waar baseer je dit op? Heb je bewijs dat Sirotkin het tov Kubica het slechter deed in de tests? Of gewoon op het feit dat Kubica jaren geleden een talentvolle rijder was?

    Ben ook totaal geen fan van Sirotkin, maar als Kubica nu niet beter is tja..
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2018
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Oh please, daar doe je Sirotkin wel enorm mee tekort hoor.

    Sirotkin wordt de tweede Maldonado denk ik. Kunnen beiden enorm snel zijn, maar zijn ook gewoon brokkenpiloten. Grootste verschil is alleen dat Maldonado de GP2 wel heeft gewonnen, waar Sirotkin dat vooral in 2016 naliet.
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Enorm? Nahh. Heeft bijzonder weinig laten zien in de GP2. Ik denk echt dat hij geen enkele pot gaat breken, en daarnaast is het ook een weinig interessant karakter. Time will tell, maar Stroll - Sirotkin is echt de kutste line up in de F1 dit jaar wat mij betreft.
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Stroll heeft mij vorig jaar toch wel positief verrast uiteindelijk. Ook omdat ik er echt nul van verwachtte. Je hebt alleen het gevoel dat hij nooit het uiterste uit een auto kan halen met dat zenuwachtige gestuur en maar altijd meeliftte op de data en kennis van Massa. Time will tell.
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Lolwut? In twee gereden seizoenen twee keer derde geworden staat gelijk aan 'heel weinig', sure. Als je in je debuutseizoen in een enorm matige Rapax regelmatig kan meedoen om de podiumplaatsen doe je het gewoon enorm goed. In 2016 liet die vaak zien mee te kunnen of sneller te zijn dan de twee titelkandidaten, maar kon het in het kampioenschap niet bijbenen door zijn crashes op hele domme momenten. Met wat meer race-intelligentie had die makkelijk met de twee dominante Prema's kunnen strijden om het kampioenschap.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    3e worden op 200 punten van de kampioen laat gewoon zien hoe slecht de rest van het veld was.
     
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Vettel won in 2013 zo ook de F1-titel. Het laat alleen zien hoe dominant Vandoorne dat seizoen was, meer niet.
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Als als als. Uiteindelijk heeft hij slechts 1 feature race weten te winnen.

    Maar prima toch als jij het wel leuk vindt dat hij in de F1 zit. Ik denk daar alleen anders over.

    @ColdzeroNL Dat Stroll uiteindelijk verraste komt denk ik door zijn eerdere races. Aan de start van het seizoen zat hij op +2 seconden per ronde van Massa. Dat dat op het laatst dichter in de buurt zat lijkt het alsof hij enorm verbeterd was, maar uiteindelijk was het nog steeds kut. Laatste races nog steeds gemiddeld meer dan een seconde achter Massa in de kwali's.
     

Deel Deze Pagina