1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ja, zoiets zou ik ook doen. Bali an sich is al heel veel te zien. In twee weken zie je lang niet alles, dus dan is eiland hoppen wellicht overbodig.

    Vanuit Kuta kun je de zuidkust goed checken (Uluwatu etc, paar van de mooiste stranden van Bali imo). Kuta is wel heel toeristisch, ik deed alles vanuit Sanur, dat is stukje rustiger. Maar vanuit daar kom je met de scooter overal. Kuta heb je dan wel veel meer chillere plekken om in de avond te chillen met zonsondergang.

    Ubud is dan een goede tussenstap en dan zou je kunnen kiezen om naar het noorden te gaan (Lovina). Persoonlijk vond ik het noorden niet zo bijzonder, de route er naar toe was eigenlijk het hoogtepunt. Vanuit het noorden kun je dan wel weer naar Menjangan waar je super tof kunt snorkelen.

    Tof alternatief zou Nusa Lembongan/Penida kunnen zijn. Prachtige eilanden op een half uur van Bali (Sanur). Waar je ook kunt snorkelen/duiken met manta rays.

    Ik zou Kuta/Ubud/Lembongan doen, niet perse in die volgorde.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Noorden was vooral chillen in de villa, al kun je vanuit daar ook snorkelen bij Mejanggan island, supermooi daar. En wat meer naar oosten ook.
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Volgens mij waren er hier een paar mensen op Bali geweest toch? Hoeveel waren jullie ongeveer kwijt per dag?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dude het gaat 1 post boven je over Bali :+
     
    Reckuuza en Nukem 007 vinden dit leuk.
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Had ik niet gelezen :oops:
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    @Scarlett
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Noem je Scarlett nou een paard?
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    In april ga ik met m'n vriendin een weekje naar NY! Nu willen we zo'n helikoptervlucht doen en alvast tickets voor gebouwen vooraf kopen. Is dat handig en zo ja, wat is een goede en cheape site?
     
  10. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik ben zelf afgelopen september naar Amerika geweest, waaronder ook NY. Wij hebben daar ter plaatse tickets gekocht voor bepaalde dingen. Empire state Building was voor hoogste punt iets van $50. World Trade Center Museum was iets van $30. Ik kan je ook aanraden om een BigBus tour te doen. Is niet duur en je kan op veel plaaten uitstappen en je krijgt er uitleg over de geschiedenis van gebouwen, waaronder ook hele bekende uit films en series. Check deze site maar eens: https://www.bigbustours.com/en/new-york/new-york-bus-tours/

    Wat betreft goedkope site voor tickets weet ik zo niet. Dit hebben wij toen niet gedaan. Alvast veel plezier.
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Gewoon https://www.newyork.nl?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    London was lachen!
    Nu een ticketje geboekt naar Sziget (7 dagen). Daarnaast nog een wintersportje in maart en ga Malta eens van dichtbij bekijken in de zomer.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Mooie vooruitzichten!

    Ik ben samen met een vriend aan het kijken/plannen om volgend jaar de Transsiberie Express te gaan doen.
    Iemand dat hier ooit gedaan?
     
    L.A. vindt dit leuk.
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Malta is leuk hoor :). Ik was vooraf bang dat het heel toeristisch ging worden waar ik schurfthekel aan heb, maar heb me er niet aan gestoord..tenzij je echt toeristisch tripje gaat doen zoals blue lagoon. Is wel mooi.. maar belachelijk druk.
    Strand is wel een aanrader; en je kunt vrij makkelijk hele eiland over met de bus.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  15. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Download Eric's New York app, super handig, ook voor het kopen van kaartjes.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In de zomer drie weken Portugal: vanaf Faro via Lissabon naar Porto. Aanraders qua leuke hotels in één van de drie of dingen die we moeten zien - dorpjes, natuur, cultuur, restaurantjes? Alle tips zijn welkom..
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    In Lissabon verbleef ik in A Casa Das Janelas Com Vista. Tophotel, wel kleine kamer though. Eten bij A Cevicheria en Pharmacia. Van Faro zou ik richting Portimao en Alte gaan. Vooral Alte is heel mooi met een natuurzwembad door heel het dorp.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    2 weken duiken op Bonaire :)
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Mooi, kan ik dat gebruiken. Thanks.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Flinke zuurstoftank.
     
    Garrett en Tyrant vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina