1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[project cars2] Toyota GT86 RB GT4 am cup [woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 22 jan 2018.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]

    Speciaal voor de vriendin van @Beltoni heb ik ook nog een exemplaar gevonden dat tot 10.000kg gaat.
    [​IMG]
     
    Beltoni en asjemenou75 vinden dit leuk.
  2. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Slecht!!!!

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Voor de gegadigden. Wij hebben hier een breed scala aan sjor-, span- en hijsbanden op voorraad liggen.
    Verkrijgbaar in verschillende kleuren en met verschillende gesp-sluitingen.

    Speciaal voor jullie is er de actiecode: #metoo-getakeld

    Ik heb wel vanmorgen FM7 gekocht. Dat dan weer wel..
     
    asjemenou75 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  4. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Haha dat had ik idd al gezien.. Kan jij er een beetje mee rond komen met je stuur?? Ik heb elke keer het gevoel op ijs te rijden

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Het valt mij niets tegen.
    Het is absoluut niet super fijn, maar ik vind hem niet anders als de vorige FM delen.

    Driften gaat nog wel wat lastig, maar de eerste paar races gingen prima.

    Wel de steering op Normal gezet ipv simulation.
    Dat helpt heel veel.
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  6. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]
    Brieving Donington Park
    Timetable 07-02-2018 / Ingame datum 1 augustus

    20:15 Lobby Open

    20:20 Start Warm-Up, GP Circuit (10 min); ingame time: 09:00 uur

    20:30 1e Kwalificatie, GP Circuit, (05 min);ingame time: 10:00 uur

    20:35 Heat 1; GP Circuit; 16 ronden; ingame 11:00 uur , startvolgorde o.b.v. uitslag kwalificatie. Staande start Verplichte pitstop (lap 2 t/m 6)

    21:05 Heat 2; GP Circuit 12 ronden; ingame 13:00 uur start Reversed Grid voor top 5. Rollende start (Finish je in heat 1 als 6e zal je ook als 6e vertrekken. Finish je als 5e , zal je de volgende heat vanaf pole vertrekken)

    21:25 2e Kwalificatie; National Circuit : Qualificatie, (10 min) ingame 16:00 uur.

    21:35 Heat 3; National Circuit; 12 ronden; ingame 19:00 uur, start Reversed Grid voor top 5, 2e Kwalificatie. Rollende start (Finish je in de 2e Kwalifcatie als 6e zal je ook als 6e vertrekken. Finish je als 5e , zal je heat 3 vanaf pole vertrekken)

    Weer: Fog <--> Bewolkt <--> Clear

    Vliegende start: wacht!! totdat de lichten op groen gaan, anders krijg je een drive-through penalty. Vervolgens rijdt iedereen rustig naar zijn start positie. Jouw positie wordt vooraf in de lobby medegedeeld. Begin sector 3 moet iedereen zijn positie ingenomen hebben. De nr 1 van de reversed grid voorop etc.etc. Vanaf dan wordt er in 1 lijn achter elkaar gereden vol gas in 1e versnelling. Pas als jezelf de start/finishlijn gepasseerd bent mag je opschakelen en vanaf dan inhalen! Zorg dus dat je goed aangesloten bent op je voorganger. Een “aanloopje nemen” naar start/finish kan dus niet!

    Pitstop: MANUAL!! , je moet dus zelf rijden en stoppen in de pits!
    Pitstop: Alleen verplicht in heat 1 (Lap 2 t/m 6). Of je wel of geen banden wisselt, of je wel of niet schade hersteld is aan jou. Je moet alleen in je eigen box gestopt hebben, je mag dus niet alleen door de pitstraat rijden en meteen door. Het stoppen kost iig een paar seconden als je niets wisselt of repareert.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2018
    Kimi NL en Jimmy J. vinden dit leuk.
  7. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik ben erg benieuwd naar de quali vooraf aan race 3 :9
     
  8. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Als je een beetje gewend bent, heb ik nog wel wat tips voor leuke multiplayer races. Ook de wekelijkse competities zijn wel een aanradertje, al moeten de wagens je wél liggen. Niet alles rijdt even fijn, zelfde als in PC eigenlijk.
     
  9. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Edit: verkeerde topic
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2018
  10. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Iemand zin om vanavond een paar rondjes de race van morgen te oefenen?? Of een paar andere leuke baantjes en auto's

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  11. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    vriendjes, morgenavond ben ik er niet bij. Wil Kimi of iemand anders het hosten overnemen? Als jullie dan nog even screenshotjes nemen van de uitslag van de heats kan ik dat verwerken als ik weer wat beter ben.....veel plezier en van elkaar afblijven!
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  12. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik moet ook afhaken. De dvd van pCars is op het moment niet in mijn huis :mad:
     
  13. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ondanks behoorlijke pijn in me rug ben ik er vanavond wel bij.. Was eerst een beetje aan het twijfelen om af te zeggen , maar ik heb wel zin in een beetje gezellig racen.. Tot vanavond heren

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik moetmme hhelaas afmelden voor vanavond, er is iets tussemgekoment
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Aan je typen te zien ben je, of maar in staat om met 1 hand te typen omdat je een beroerte hebt gehad.

    Of je bent al dronken van het pre-carnaval gevoel.




    Zolang het maar niet die verrekte Jeremy Is!!!!!!!!!!!!!
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Waren leuke races gisteravond mannen, met als hoogtepunt de overwinning van @DutchOwnage in Race 1.

    @GoldPwnageNL jij toevallig nog beelden van onze kus-actie in race 2? :p
     
    B Tender vindt dit leuk.
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Enerverend avondje gehad. In de korte kwali 2x een penalty aan de broek in de Old Hairpin. Daardoor steeds super lang moeten liften, maar mocht toch nog als 3de van start. Helaas als laatste de 1ste bocht in, omdat starten in neutraal weinig actie tot gevolg heeft :p Gelukkig niemand achterin me gereden. Ik dacht toen 'dan maar een vroege stop maken om de groep voor me te undercutten', maar vanaf het moment dat ik de pitstop aanvroeg tot de pitingang had ik 6 man te pakken en reed ik promt 2de. Vanaf toen een enge race gehad met een auto die ontzettend veel onbalans had bij het aanremmen. Ook nog ergens een drive through aan de broek omdat ik de Slow Down niet zag in de HUD-loze view... Dat moeten ze echt eens updaten. Verder zeer strak gereden @DutchOwnage! Gefeliciteerd!

    Race 2 was redelijk appeltje eitje. Kon het voorin rustig aan doen (+8 sec. op United) maar dankzij een spin met nog 2 laps te gaan werd het toch nog spannend. Uiteindelijk 1ste met @DutchOwnage strak op de achterbumper.

    Kwali voor race 3 vond ik oprecht leuk. Dat liften in de laaste sector is nog verdomd moeilijk timen haha. Super toffe 1ste fase van de race gehad waarbij ik lang op de bumper van @GoldPwnageNL zat, maar opeens was ik hem kwijt bij het aanremmen voor bocht 1. Toen veilig naar de finish proberen te rijden wat wederom niet lukte door een spin. Dit keer met @Kimi NL op de achterbumper over de finish.

    Volgende week wordt mayhem O-)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2018
    B Tender, GoldPwnageNL en Kimi NL vinden dit leuk.
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bij mij was het weer drama. Kan gewoon niet met dit wagentje overweg. Normaal liggen GT's me wel, met de Cayman deed ik voorin lekker mee. Elk rem-actie is een risico. Of ik nou hard of zacht aan kom rijden, de achterkant kan elk moment uitbreken zodra ik de ook maar naar de rem kijk. Alleen maar pompen én verzuipen.

    Zoals ik gisteren al aangaf, ik sla de rest van de cup over. Op het moment rijd ik echt met tegenzin de races uit en dat is niet de bedoeling. Volgende cup sluit ik weer aan!
     
  19. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Nee ik heb daar geen filmpje van:eek:
     
  20. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Bedankt voor de felicitaties:D Ik wil mijn goede prestaties in heat 1 en 2 echter wel enigszins nuanceren. Mijn overwinning in heat 1 kwam naar mijn weten tot stand na schadegevalletjes van anderen, en ik kwam volgens mij toch echt structureel een halve seconde per rondje tekort op een aantal mannen. Idem voor heat 2. Desalnietemin heb ik persoonlijk wel erg geconcentreerd, zonder foutjes en behoorlijk constant de heats uitgereden. Daar waar ik natuurlijk ook bekend om sta, niet de snelste maar wel een constante;):+.

    @Beltoni : Ik begrijp je wel hoor. Zo vaak in het verleden meegemaakt, als je bij een auto totaal geen gevoel hebt is het gewoon niet te doen eigenlijk.
     
    B Tender, GoldPwnageNL en hillss vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina