1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik sla hem ook voorlopig nog even over. Zie dat er pas over ongeveer 2 weken weer een patch te verwachten valt. En het is niet zo lang meer tot Far Cry 5. Wellicht dat ik 'm over een tijdje aanschaf, misschien is ie dan ook wat afgeprijsd.
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Sowieso kan ik van deze game afkomstig van een kleine studio ook iets beter die paar bugs verdragen dan van een Ubisoft game als AC: Unity destijds.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zo klein zijn ze niet toch is geen studio van 5 man:p
    In 2016 hadden ze 80 man in dienst dat is wel minder dan de grote jongens maar lang niet zo klein als bijv die makers van No Man Sky.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    80 man is nog best klein, aan de echt grote titels werken honderden mensen.

    En één van die makers van NMS, iets wat ik in mijn vorige post niet heb genoemd, heeft flink gelogen ook over de hoeveelheid content, iets wat er pas maanden later in kwam toen alles al hartstikke dood was.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ook niet heel klein, maar vergeleken met andere grote RPG's toch wel een stuk lager budget.
     
    Yellow 13 en Servantes vinden dit leuk.
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    De laatste video update van de developers, leuk om te zien:



    Toch apart ergens. Heb nog nooit de ontwikkeling van een game zo op de voet gevolgd (mede dankzij de video updates) en nu ineens is de game uit. Ondanks de ietwat slechte performance hier en daar geniet ik er erg van. Hopelijk komt de eerste patch snel :)
     
    Yellow 13 en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    volgens mij zag ik op fb voorbij komen dat er al een grote patch is/aan komt.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kun je dat nog even opzoeken en posten hier?
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Heb ik pagina terug al gepost.
     
    Yellow 13 en heuft vinden dit leuk.
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja ik zag jou post net. had de eerste pagina's nog niet gelezen, dus had het nog niet gezien.
    bij Gm was die ook al uitverkocht. maar wel laten bestellen, ik had wat games ingeleverd.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb op de X echt nog geen enkel probleem gehad dus snap de kritiek qua performance niet zo. De game is wel lekker langzaam. Enig minpuntje is de lipsync die niet top is in de cutscènes.
     
    Zifnap en Barbabravo vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat kan mij eerlijk gezegd gestolen worden gezien de hoeveelheid character models. Nog maar te zwijgen over de vormgeving ervan. De game leeft hierdoor een stuk meer en dat zijn alleen maar extra punten voor de developer.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Het kan vanaf nu ook alleen nog maar beter worden met alle patches. Is de basis echter goed genoeg voor een aanbeveling?
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Als je houdt van een mooi verhaal, een hele toffe setting, middeleeuwen en even tijd kan nemen om bijv. het zwaardvechten onder de knie te krijgen, dan zeker!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    De game heeft wel een interne logica die constant is en je moet liggen waardoor zaken, zoals zwaardvechten en lockpicking, even moeite kosten om onder de knie te krijgen. Maar dat is mij nu wel gelukt na een uur of 6 en dan wordt het echt genieten. Plus heel veel historische context en info.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even een tijdje gestoeid met de game: Het vechten klinkt heel leuk, is het ook wel een beetje, maar is behoorlijk oefenen. De insteek van het vechten is erg origineel, ken die niet van andere games waarin gevochten kan worden. De wereld oogt erg gevarieerd en de gezichten van de mensen zijn stuk voor stuk gedetailleerd. Vormgeving van de wereld is overigens ook erg goed te noemen, maar weet niet of de regio er in 1403 ook zo uitzag en of de gebeurtenissen redelijk kloppen of niet.

    Verder zijn de controls nog wel erg wennen en vind ik de hoeveelheid menu's aan de overdreven kant, het save systeem kan beter, zelfde geld voor de de menu's dus. Save systeem is gewoon niet praktisch, maar daar staat tegenover dat jezelf oplappen en voeden eens in de zoveel tijd wel erg goed gedaan is, geeft het een enorm realistische boost in ervaring en gameplay.

    Ben ook al wat kleine bugs en glitches tegengekomen, zoals een zwevende rietenmand, personages die wat vastliepen en een paar grafische ongemakken zoals een hek wat in eens glitchy 2D uitstak. Gelukkig heeft de dev al patches aangekondigd en is er ook al eentje geweest zo te lezen, de rest volgt zeer spoedig.

    Er valt op het gebied van bugs, glitches, controls en het save systeem nog veel te verbeteren, alsmede ook de laadtijden. Ik mag het niet vergelijken met een Skyrim, maar dan doen meerdere websites ook een beetje, maar ook daar valt wel iets over te zeggen. De laadtijden in die game zijn, zoals nu met de remastered versie, enorm ingekort.

    Met de intro van KCD meegerekend, duurt het wel even voordat je in de game zit namelijk. Reken je de intro niet mee, dan duurt het mij ook te lang voordat het logo van Deep Silver verdwijnt. Op het gebied van de laadtijden valt dus ook nog het nodige te verbeteren.

    Als al deze zaken sterk verbeterd worden, dan kan de game echt de topper worden die we hopen dat hij ooit zal zijn. Ik kan me zowel in de voorstanders, als de tegenstanders vinden, maar ik zie ook wel een beetje in dat de dev met net zoveel passie aan deze game heeft gewerkt als de dev van Witcher III. Ik hoop dan ook dat het echt goed gaat komen met de game.
     
    Barbabravo en Zifnap vinden dit leuk.
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Op de X vallen al je minpunten heel erg mee. Bugs nog helemaal niet gehad. Vechten onder de knie krijgen lukt pas vanaf rattay, weet niet of je daar al bent?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb in elk geval al zwaardgevechten gehad, maar doordat ik doodging nadat die dronkaard ridders ging halen omdat ik aan het stelen was, werd ik gedood door 3 ridders tegelijk.

    Ik was ongewapend toen, dus kon niets beginnen. Gevolg was dat ik alles van nadat je de lijst van je pa krijgt, overnieuw kon doen.

    Ik wacht wel even tot de major patches komen. Overigens heb ik geen X, dan kan ik er gelijk een nieuwe TV bij halen omdat ik anders geen 4K kan draaien of gamen.
     

Deel Deze Pagina