1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wat ziet deze game er trouwens mooi en sfeervol uit! Valt me echt positief op.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ja prachtig he. Een bos dat op een *echt* bos lijkt in een videogame! Graag meer van dit in spellen. De nieuwe Shadow o/t Colossus deed dit ook al beter in die paar (beperkte) plekken waar je een bosrijke omgeving hebt.
     
    Martijnn en Pyoonexk vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nu mis ik alleen nog Robin Hood en Little John. :+

    Iemand met een X die mij kan vertellen hoe de game echt loopt, of die er een X only video van heeft? Las dat Oblivion en Skyrim bijvoorbeeld ook enhanced zijn voor de X, Mass Effect trilogie volgt wellicht, maar gezien de rest van de lijst is er wel reden om ergens dit jaar een X aan te schaffen. Ik heb er nog wel geld voor, maar moet wel een beetje uitkijken na mijn PC.

    Ik moet alleen even de doorslaggevende factor hebben via een uitstekende video die mij echt het verschil laat zien t.o.v. de S en die ook uitlegt waarom ik er met bijvoorbeeld deze game nog behoorlijk op vooruit, zelfs met een 6 jaar oude Full HD TV va Philips. Echte 4K TV komt dan echt later wel.

    Heb zo echt de neiging om dat ding te kopen, maar eerst bovenstaande shit even bevestigd krijgen. Twijfel, de twijfel de twijfel. :+
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Kijk gewoon die digitaal foundry video's zie je versies naast elkaar.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Net even die video een stukje gezien van alle consoles, waaronder de Pro en X. Op de X loopt de game duidelijk beter en ziet er ook mooier en strakker uit, meer resolutie weergave. Tering, dan komt de aanschaf van een dergelijke console in eens een stuk dichter bij. :eek:
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ga die X nou maar kopen. Je kunt het toch niet laten. ;)


    EDIT: Je kunt deze titel natuurlijk ook op je PC spelen. Is die niet sterk genoeg?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    PC is wel sterk genoeg, maar ik heb ook nog game op de One, in fysieke zin, die ik nog moet uitspelen en Witcher III nog met de nieuwe patch en alle uitbreidingen. Op de One valt nog heel veel te gamen voor mij.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nog even gebeld met GameMania in Leeuwarden, wat ze geven voor de One S met 2 TB. Tering weinig uiteraard en daar komt het dagen testen van de console nog bij.

    Eens even verder kijken naar de opties, die One S 2 TB moet toch nog wel meer dan 2 bankjes op kunnen leven toch? :'-(

    Zoek vooral een koper die hem af komt halen, dan kunnen we de console eerst testen, shit wissen en na de koop gelijk die X halen.

    Ik haat het om voor dit soort dingen een ideale oplossing te bedenken en een beetje op mijn centen te letten. 8)
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb mijn gewone One voor 125 verkocht. Dus twee bankjes lijkt mij prima voor een 's met 2 tb
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat is een bankje?
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    100 euro, stamt nog uit de tijd van de gulden. Bankje 100, geeltje 25, knaak 2,50 geloof ik, mis die shit gewoon een beetje. :+

    @ColdzeroNL : Inderdaad, 200 euro of iets meer moet wel lukken, daar komt nog een charge kit bij en waarschijnlijk een game, zat te denken om er de nieuwe South Park bij te doen.

    Na de verhalen hier over de game in dit topic, weet ik gewoon dat het tijd voor verandering is, alleen de ideale oplossing ervoor laat nog even op zich wachten. Heb mijn broer al even een bericht gestuurd, kijken of die nog iets geniaals weet, maar ik zal nog even moeten wachten, die moet nog tot 21.00 werken uit mijn hoofd.

    Ik wil gewoon niet toegeven aan mijn impulsen, dat moet nu eens een keer afgelopen zijn. Rustig aan en verstandiger een oplossing bedenken is mij nu belangrijker geworden in heel veel dingen, waaronder een aanschaf van een X zonder er gelijk 500 euro voor neer te leggen.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Lees net dat de save functie in patch 1.3 zit dus niet in deze patch
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Klopt ja. Ik vind het persoonlijk jammer dat er een save & exit functie in komt. Vind het juist verfrissend dat een game je niet elk keuze opnieuw laat maken door even snel een savegame te laden. Keuzes die je nu maakt zijn final en bepalen de uitkomst van het spel. Vind het jammer als dat straks verandert. Maar voor de verwende gamertjes is het wel fijn (:
     
    Pyoonexk en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Een bankje heeft meestal vier poten en je kunt er op zitten.
    Save & exit is nog niet zo erg (dat is ironman modus), maar wat daarna komt vind ik ook jammer. De gewone save everywhere optie. Zou echt jammer zijn in deze game.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Je moet ook nooit een console voor 1 game kopen. Je hebt al een pc, prima alternatief voor KC.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vind het juist helemaal niet erg. Ik juich goede save mogelijkheden alleen maar toe. Ik wil niet gedwongen worden door de game, want ik speel elke game gewoon voor mijn ontspanning, de omgeving en noem het allemaal maar. Ik haat het als een game mij dwingt om een keuze te maken die ik niet wil. Liever gewoon zelf opslaan wanneer jij dat wil, ipv wanneer het moet omdat je anders dood kunt gaan en uren overnieuw moet doen. Ik kan me daar best om frustreren, het ontmoedigt me om een game te spelen.

    @Zifnap : Koop ik ook niet voor 1 game natuurlijk, anders was ik niet in een discussie gerold om de X console. :thumbs:
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Das tegenwoordig een barkie kill
    of 10 donnies
    Een bankje dat zeggen ze op de EO jongerendag.
     
  20. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Blij met de game, maar al wel een paar bugs tegen gekomen. Ben nu op Patrol in de stad, maar nu kan ik niet verder. Heb een dobbelspel gespeeld met mijn begeleider en nu gaat het niet verder. Hij blijft maar zitten en ik heb geen idee wat ik moet doen.
     

Deel Deze Pagina