1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars Battlefront II

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 apr 2017.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    It's been a busy few weeks for Star Wars™ Battlefront™ II. We’re excited to have launched the game to the world, but recognize that there have been some challenges along the way. We have learned a lot, and are making adjustments to the game to ensure the best experience possible. On Tuesday, an update is rolling out that begins the Star Wars™ Battlefront™ II The Last Jedi Season by kicking off factional challenges, letting you choose a side and start competing for rewards as either The First Order or The Resistance.

    Today, an update went live that includes some adjustments to the economy and progression. While these are only some initial steps toward making much larger changes, some of these are ready to roll, and are available starting today.

    The end-of-round payout has been increased. This is an area we agree needed to be buffed a bit, especially when it comes to rewarding players for doing well in-game. We're upping the number of Credits you get for a match across the board, and specifically bumping the top players on each team by even more.

    Earn 3X more Credits daily in Arcade Mode. It's been made clear that you were hitting the Arcade Mode Credit cap faster than we expected, so we wanted to alleviate that by increasing it to 1500 Credits. While we're still looking into ways to add more content into it the mode in the long-term, we think that this should help in the near-term for those who want rewards for completing the different scenarios.

    Daily Login Crates will now provide more crafting parts than before. You'll notice the change right away when you log in. Crafting the Star Cards you want will help make sure you're progressing in the direction you want, and we absolutely wantto empower that. This should help you get where you want to go faster when it comes to crafting and upgrading.

    Things kick into high gear over the next few weeks, during the Star Wars™ Battlefront™ II The Last Jedi Season, with free* heroes, maps, and vehicles. Stormtrooper-turned-hero Finn joins the fight for the Resistance and Captain Phasma steps on to the battlefront for the First Order. New locations and vehicles will also arrive: you can fight on the ground on the salt-covered planet of Crait in Galactic Assault mode, or take to space in the Starfighter Assault map of D'Qar (flying Tallie Lintra's RZ-2 A-wing, a vehicle you'll be seeing in the film).

    And, of course, Iden Versio returns in Star Wars™ Battlefront™ II Resurrection during the days of the First Order’s rise to power. These new chapters of Star Wars™ Battlefront™ II’s single-player story mode will be available December 13.

    Thank you again for your passion around this game. Star Wars™ is special to all of us, and we all want to experience that world in fun, exciting ways. If you're already playing the game and are loving it, we want to thank you for taking the time to do so. We have a lot planned, and are excited to show you what’s to come.

    *Requires Star Wars™ Battlefront™ II on applicable platform (sold separately), all game updates, internet connection, EA account, and, for console players, Xbox Live Gold or PlayStation Plus membership (each sold separately).

    Keep your eyes on EA Star Wars™ on Twitter, Facebook, and Instagram for much more of what’s coming to Star WarsBattlefront II or join the discussion on the official forums.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Weet je, wat het ergste is, is niet dat EA (oa) dit soort micro crap in games propt....het ergste is dat er dus blijkbaar genoeg debielen zijn die het daadwerkelijk kopen, waardoor het er niet uitgehaald wordt (anders hadden ze het wel gedaan).
    En daarin kan ik EA het vanuit hun ogen ook niet kwalijk nemen.

    Enige, echt enige manier om dit te stoppen is als niemand het koopt. Helaas.............
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Helemaal gelijk, maar gelukkig is de reguliere media en de politiek zich er nu ook een beetje bewust van. Vorige week, of die week ervoor, nog een reportage over een jongen die honderden euro's in een dergelijke game had gestopt, naar een kliniek moest en nu alleen nog maar toekijkt bij zijn broertje.

    Kijk. Mij gaat het niet zo zeer om een paar Micro Transacties, maar meer om het gok element van bepaalde transacties die je maakt en het feit dat het niet altijd de kwaliteit van de game ten goede komt.

    Het progressiesysteem in deze game word nu aangepakt, maar feitelijk het enige wat ze hoeven te doen is het hele lootbox systeem slopen en mainstream gamers niet zo op hun wenken bedienen met betere items via MT's.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Bij Fifa werkt het, dat is wel gebleken. Dus probeert EA het ook met andere titels, zie Battlefront, UFC, Need for Speed en dan zijn er ook nog genoeg spellen van andere ontwikkelaars waar ook microtransacties in zitten danwel op een latere datum komen (activision - COD WW2). En bij cosmetics is het eigenlijk al min of meer geaccepteerd, wat eigenlijk al niet goed is. Maar microtransacties is één ding, wat EA heeft gedaan is pay to win en het probleem daarmee nu is dat Battlefront daar omheen is ontwikkeld, dus het is iets wat niet eens meer 123 uit het spel te halen is.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Op dat laatste zeg ik echt onzin.

    Makkelijk aan te passen via een update; je krijgt nu ook al meer credits dan voorheen. Dus dat gewoon effe doortrekken tot normale rewards. Klaar.

    Wat het probleem voor EA dan is, is dat de microtransacties dan gewoonweg niet meer zo gewillig afgenomen zullen worden.
     
    Peter OtH vindt dit leuk.
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het probleem is echter niet alleen de credits. Dat verhogen gaat natuurlijk wel wat helpen. Het probleem is dat soldier progressie/levellen door de kaarten komt die je of uit lootboxen haalt of moet craften. Dat hele systeem is kolder en zou er eigenlijk uit moeten, maar dat gaat niet gebeuren.
    Verhogen van credits/crafting materials vind ik eigenlijk meer een work around. EA zou die veel meer moeten verhogen willen ze echt wat veranderen (nu is het eigenlijk een goedhoudertje).
    Willen ze echt wat veranderen dan zou het hele card systeem eruit moeten en dat is minder makkelijk om te doen. Niet onmogelijk overigens (dat wou ik ook niet suggeren, alleen minder makkelijk als dat het misschien lijkt), maar een dergelijke klant vriendelijke drastische stap zie ik EA echt niet maken. Als de consumenten ze zo nauw aan het hart lagen dan zat dit hele progress er allereerst niet in, of hadden ze wel gezegd dat microtransacties echt niet terug komen.
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    En maar door blijven klagen.
    Een keer inhoudelijk over de game hebben zit er blijkbaar niet in...
     
    allstyles vindt dit leuk.
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Misschien komt dat doordat de idiote beslissingen van EA van flink nadelige invloed zijn op een spel van een zeer geliefde franchise en daarmee ook inhoudelijk het spel plezier van mensen (potentieel) verpest?
    Probleem met dit spel is dat hierdoor veel reden is om te klagen.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja ik vermaak me wel met de multiplayer.
    Vind alleen die heroes met lightsabers kut spelen ben ik best snel dood mee, terwijl als je zo'n hero met een gun neem zo de halve game leef.
    En ja dat systeem met die kaarten is gewoon kut en dat zie ik ze inderdaad niet meer aanpassen.
    Ze proberen het ookal bij de nieuwe UFC erin te doen hopelijk zijn ze er nu achter dat niemand erop zit te wachten en dat ze het daar nog wel aanpassen voor die in de winkel ligt.
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ligt ook heel erg aan de kaarten die je hebt als hero. Kylo met max pull e.d. is gewoon idioot overpowered in levels die wat meer gangetje, gangetje zijn.
    Er zou eigenlijk een conquest game mode moeten zijn zonder kaarten en zonder heroes. Dat zou ik wel tof vinden tenminste.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
     
    Servantes en X-Junk vinden dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    EDIT: Was zelfde trailer als hierboven alleen in NL.
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    het spel is nu voor een leuke prijs te krijgen in de store. ik heb de elite trooper deluxe editie gehaald voor 36 euro.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Mwa, nog veel geld, ook al is het voor console misschien een leuke aanbieding. Heb hem zelf op release gehaald voor 38eu op pc, maar heb hem hooguit 3 ronden gespeeld.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    En is de game nu leuker geworden?
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Geen idee, heb hem al een tijd niet meer gespeeld. Ik verwacht niet dat hij opeens leuker kan worden eerlijk gezegd.
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Je hebt zoals je zelf al aangaf 3 rondes gespeeld....
    Lijkt me lastig om dan een oordeel over BF2 te kunnen hebben.

    De game is er wel op vooruit gegaan, maar verwacht geen wonderen.
    Door verschillende tekortkomingen ben je snel klaar met deze game.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    3 rondes dus :)
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb even in de game hub gekeken. Totaal gespeeld: 2 uur. Bijzonder weinig voor iemand die van zowel Star Wars als Battlefield houdt.

    Ben dus niet eens aan de 10 uur van de EA Access trial gekomen, dat zegt wel genoeg.
     

Deel Deze Pagina