1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pcars2] Random Racing League | #3

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 29 jan 2018.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Check Kimi er hier sneaky een dubbele ontkenning ingooien!!:9
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Blij dat iemand hem toch heeft gespot :D
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]

    Valentino Rossi gaat nog 2 jaar door, maar de echte vraag is natuurlijk of @Rossi46 aanstaande zondag ook nog 2 races mee doet?
     
    Beltoni, hillss, ColdzeroNL en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Mooi voor de MotoGP dat 'ie nog even aanblijft, kunnen ze in de tussentijd op zoek naar een nieuwe levende legende :cool:

    Of ik er zelf vanavond bij ben weet ik nog niet. Ben een beetje aan het kwakkelen, dus misschien dat ik vanavond vroeg m'n mand in duik.
     
  5. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Zo heb ik last van een enorme steenpuist, precies op mijn zitvlak (geen grap). Eigenlijk meer richting bilnaad. Behoorlijk pijnlijk eigenlijk wel. Zit er al een paar dagen dus ik hoop dat ie lekker doorrijpt en openspringt, snel.

    Excuses voor diegene die net lekker aan z'n croissantje met jus zit:p
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Benieuwd wat de combi vandaag gaat worden... Ik hoop op iets leuks met veel close racing

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik hoop iets stoms haha :p
     
    hillss en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Kan idd ook.. Als het maar close racing is hahaha

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben er stipt om 20.00u
     
  10. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik ben er ook rond 20 uur

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Sorry heren maar voor mij was het 3x niets vanavond.. Zonder Stability control (wat helaas uit staat in de cup) kan ik met deze bak niet rijden.. Heb het probleem met meerdere wagens gehad dat ik daar stability control bij aan moet hebben wil ik elke bocht normaal door komen

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hier het incident met Tender.



    Vanuit cockpit view zie je het eigenlijk niet aankomen. Bij de laatste opname zie je dat Tender de hele baan wilt gebruiken terwijl hij moet weten dat ik daar zit. Wat mij betreft een race incident met gelukkig niet veel consequenties. Wel jammer want het beloofde een mooi gevecht te worden.

    PS. Als het mijn schuld was had ik deze video hier natuurlijk nooit gedeeld. :D
     
    GoldPwnageNL en B Tender vinden dit leuk.
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Eerlijk is eerlijk...
    Ik moet erkennen dat ik hier een stuk lomper inkwam dan hoe ik het mij herinnerde in 't heetst van de strijd. Sorry Beltoon!!!
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben de eindstand van Race 2 alweer vergeten (heb geen screenshot). Dus als iemand zo vrij zou willen zijn om aan te vullen <3
    1. Gold
    2. Beltoon
    3. Tender
    4. Kimi
    5. Hills ?
    6. United ?


    Voor de rest, heerlijke combinatie. Wel super frustrerend om de pace niet om te kunnen zetten naar overwinningen.

    Race 1 had ik wel degelijk een goede pace, maar door de safetycar redelijk veel problemen met mijn achterbanden. Moest echt goed oppassen en gedoseerd remmen om 1.15's te blijven rijden. Iets wat gewoon niet constant te doen was zonder TCS.

    Race 2 was de pace gewoon weer aanwezig. Constante 1.15's kunnen rijden, maar door een paar schakelfoutjes (#waaromkoppelikookzelf?) niet verder kunnen komen dan P4. Jammer maar helaas. Nu hopen dat de combi voor volgende week net zo leuk is!

    Sorry Wiethok, maar die blijft voorlopig ook nog wel uit. Zeker in de regenraces vind ik Stability Control een oneerlijk voordeel ten opzichte van anderen.
    TCS vind ik in een auto zoals gisteren ook lelijk. Maar dat zeg ik ook omdat ik verloor :p.
     
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Excuses genoteerd :rolleyes:

     
  16. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    ik zou binnenkort mijn stuur weer terug moeten krijgen. Eens kijken of ik dan nog een avondje kan aanhaken!
     
    DutchOwnage en Beltoni vinden dit leuk.
  17. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.
  18. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    TCS heb ik sws altijd aan staan.. Wel op low en in de tuning tussen de 18 en 25%.. Stability control onder een knop speciaal voor dit soort wagens.. In de regen kan Stability control idd voordeel hebben maar normaal gesproken met een droge baan echt niet.. Dat levert juist kwa pace best wel veel in, vooral in bochten.. Enige wat het oplost is dat de kont je niet elke keer voorbij wil.

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ná de races nog wat rondgecrosst met de Caterham (waarvan @DutchOwnage immers spijt als steenpuisten op z'n bips heeft dat hij hem heeft geveto'd), en met de Rallycross-Hundai.

    Onderstaande filmpjes zijn licht-egocentrisch, want allemaal tijdens de race met
    Èksboks-rèkkuhd-dèt opgenomen.
    Bijna een epische reverse-entry rond 1:40 van ondergetekende:


    En een bijna-virtueel-dood-ervaring, wederom rond 1:40, waar @Kimi NL nog maar net ontweken kan worden

    Wat een gaaf bakje was dat :)


    Ach, nu zijn we toch bezig: Effe skippen naar 1:10 Klein overstuur-momentje nog, maar niks dat niet opgevangen kan worden :p

    Kijk @ColdzeroNL , daarom kwam ik daar met een tikje meer snelheid uit die bocht dan jou :) (oud-Monza, Porsche 911 RSR)


    ^En deze gewoon even lekker afkijken ivm algemene epischheid. :)

    EDIT: @ kimi heb helaas geen screenshot van uitslagen
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2018
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  20. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Op zich kan ik wel in @HRT WietHoK NL z'n verhaal meekomen. Afgezien van regenraces, lever je volgens mij best veel snelheid in met SCC aan. Maar als dat voor mensen voorkomt dat ze vroegtijdig afhaken zou ik persoonlijk zeggen waarom niet. Men wordt er dus niet sneller door. Maar goed, die keuze is aan de organisator.

    De eindstand van Race 2 was United op 5 en Hills op 6, al mag dat van mij best andersom ook hoor want volgens mij heeft hij door mij wat schade opgelopen eerder in die race.

    Ow en met m'n steenpuist op het achterwerk gaat het inmiddels wat beter. Hij is aanzienlijk in formaat afgenomen gedurende de nacht. De details over hoe ik wakker werd zal ik jullie verder besparen. Einde dienstmededeling:p
     
    B Tender vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina