1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Zit zelf de laatste tijd nogal te stoeien met mijn portfolio. Wil meer masternode coins hebben, maar tegelijkertijd niet tot Q3-4 moeten wachten voor de grootste groei in waarde..

    Iemand hier nog goede aanbevelingen voor korte termijn groei?
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ncash. ONT.

    Recente prijscorrectie van 9700 naar 8600 kan te maken hebben met MT Gox. Er is 17k aan Bitcoin (niet aan waarde maar 17k bitcoins) uit de wallet verschoven
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2018
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ncash had ik even naar gekeken maar er was nogal wat consternatie over het benoemen van niet bestaande partnerships. Uiteindelijk bleek Ncash niet met die bedrijven een partnership te hebben maar met een partij die weer met die bedrijven werkt.. beetje krom.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dragon Chain?
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Zat ik idd ook over te twijfelen. Duik nog even in de planning voor komende tijd.

    Voor nu wat Deepbrainchain verkocht op 160% winst (nice, aangekocht begin maart in de dip). En mijn TRAC aandeel uitgebreid. Verwacht dat TRAC binnen nu en paar maanden ook wel VeChain achterna gaat, als in ontwikkeling in prijs.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik had ook meer moetnm kopen in maart. Enige wat ik heb gedaan is m'n average price omlaag gehad van assets. Dragonchain en EOS had ik moeten halen
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Alt coin bull is back. En btc is geen eens over 10k.

    En laat ik nou net m'n ONT eergisteren hebben verkocht. FML
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2018
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Oeh dat is zonde ja, ONT loopt lekker door.

    Ik heb meer TRAC and PFR aangekocht. Mainnet van PFR gaat vandaag live en dan kunnen vanaf morgen de nodes draaien. Dus wat extra node hoeveelheden gekocht :) Nu hopen dat het platform werkt en de prijs daardoor omhoog gaat.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik had lekker 20% gepakt.. Maar had dus veeeeel hoger kunnen zijn. Whatever. Ook net mn winst op TRX gepakt. Het kan toch niet dat deze niet gaat corrigeren op korte termijn.
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Gisteren ook mn laatste TRX verkocht. Mijn 100 euro ICO investering is wel echt bizar goed gegaan... Vele duizenden % winst op 100 euro.. het kan dus wel!
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja lekker hoor! Ik hoop ook wat te pakken op CoinVest ICO. Voor de rest heb ik geen idee wat ICOs betreft ATM
     
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik doe even niks, al mijn coins gaan opzich wel goed.

    Vooral Eos, Vechain en Icon zie ik mooie dingen doen.

    Ethereum heb ik ook een bunch, hopelijk gaat die mooi gestaag door, ben toch wat terughoudend om die in te wisselen voor andere coins...
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Eos gaat heerlijk ja.. EOS en ADA verwacht ik veel van dit jaar. Helaas geen EOS gekocht

    ik heb alleen 75% van m'n TRX verkocht. Is echt zwaar tijd voor een correctie. Dan weer moon tot 31ste?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zit nu ook met mijn TRX te kijken wat ik fa doen? Heb mij de laatste weken er te weinig mee bezig gehouden dus weet niet waar ik het dan ik zou kunnen gaan investeren. Iemand wat tips?
     
  15. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik weet het ook even niet zo goed.

    Mijn main holdings zijn gewoon solid coins, aflopend in value: ETH, VET, EOS, BTC, OMG, ICX, POWR, NEO, REQ, en dan nog beetje Stellar, IOTA, ENG en ARK.
    Dan nog wat NANO, ELEC, SONM en GVT just because, dus zonder echte onderbouwing ervoor.

    Dus vrij conservatief, maar ik vindt dat deze coins het gewoon prima doen (REQ valt een beetje tegen, NEO heb ik op ATH gekocht helaas).
    Dat zie je nu ook veel meer; solid coins doen het de afgelopen weken ook echt goed.

    Moon projects waar ik in zou moeten investeren volgens jullie?
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik heb een paar tientjes in Fortuna (FOTA) gestopt en ga daar binnenkort meer ingooien als moonshot.

    Verder kun je kijken naar de veel genoemde dingen: AMB, PRL, TRAC en BAT.
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Kan me niet voorstellen dat EOS niet enorm hard gaat corrigeren binnenkort... die is abnormaal hard gestegen en onterecht voor wat er nu daadwerkelijk al is..

    Ik heb zelf ook wat MOD omgegooid naar AMB. Begin een beetje huiverig te worden tov MOD. De token doet niks behalve ooit (hopelijk) dividend uitkeren. Dus ik reken er op dat concurrerende bedrijven met tokens die wel een functie hebben daardoor sneller stijgen.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja EOS is al aan het corrigeren toch?

    Ik zoek opnieuw een entrypoint voor TRX. Denk dat die deze maand nog gaat moonen tot mainnet
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Weer lekker aan het corrigeren. Werd ook tijd
     

Deel Deze Pagina