1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Geinstalleerd :)
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Twee spelers die ik ken, de rest?? :lol:
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ken Ndidi, Zinchenko, Hazard en Gudmunson.
    Zo leren we nog eens nieuwe spelers kennen ;)
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik heb daar echt weinig tot niets mee, wil gewoon voetballen, de rest boeit mij echt weinig. :D
    Zag gisteren dat Steam ook de game voor mij geupdate heeft, was een weekje offline, maar het zet mij niet aan om nu de game weer op te pakken...
     
  5. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Neres heeft ook een nieuwe face las ik + wat nieuwe nationale team kits en schoenen. Ik ben zelf wel redelijk uitgekeken op de game nu, speelde alleen single player maar Master League en Become a Legend wordt gewoon te saai na een tijdje.
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Af en toe een nog een potje PES 2018 blijft opzich wel leuk, maar de totale speeltijd die ik per deel besteed loopt steeds verder terug...
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ach, ik geef toe dat ik ook veel minder PES speel de laatste tijd, maar dat komt wel weer terug.
    Ik ben vooral benieuwd met welke nieuwtjes Konami komt i.p.v. UEFA-licenties.
    Onze geachte heer A. Bhatti hintte naar iets nieuws, nou, laat het dan goed zijn, ben benieuwd.

    O wacht, ik heb wat gevonden via inside gamer, die het op hun beurt weer van Evo Web heeft:

    Volgens een lek zullen er een hoop toevoegingen komen aan de aankomende PES 2019. Ook is er nu een releasedatum.

    Deze informatie werd gelekt op de Hong Kong PlayStation Store-pagina. De pagina is ondertussen offline gehaald, maar enthousiaste fans op Evo-Web hebben screenshots opgeslagen.

    Op de pagina stond het volgende:

    • AUTHENTIC LEAGUES: Huge addition of licensed leagues
    • NEW MYCLUB: Every element has been redone, from how you sign players, to special versions of players released throughout the year
    • MAGIC MOMENTS: Player individuality taken to the next level with 11 new skill traits, score great goals with improved shooting motion and animation and see stamina have an impact with Visible Fatigue
    • THE BEAUTIFUL GAME: Photo-realism with stunning animation flow in 4K HDR
    • ML REAL SEASON: Experience life as a real manager with 3 significant changes: ICC pre-season, in-depth transfer system and new league licenses

    Daarnaast staat David Beckham op de cover van het spel.

    Halverwege april werd bekend dat het brein achter PES, Konami, zijn samenwerking met UEFA stopzet. De licentie loopt tot en met 26 mei en volgens de Senior Director Brand & Business Development van Konami, Jonas Lygaard, gaan ze op andere dingen focussen. Wel merkte hij op dat ze op zoek gaan naar alternatieve mogelijkheden tot samenwerkingen gingen zoeken vanwege hun toch wel sterke band met UEFA. Of de competities in PES 2019 van de UEFA zijn of niet is niet duidelijk.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2018
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zag het gisteren idd. Ben benieuwd wat die licenties inhouden. Zal wel allerlei vage leagues zijn waar Europa niet bij hoort. Ik verwacht niets bijzonders. Ze zullen niet ineens de PL hebben.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    PL? No way! Dat zal wel véél te duur zijn.
    Zoals ik al op EVO-WEB schreef, vind ik dat Konami wel veel creativiteit te kort komt als het gaat om het aankondigen van de nieuwe PES.
    Het is elk jaar hetzelfde: Verbeterde Masterleague, beter schieten en enkele nieuwe licenties.
    Mensen voelen zich bedrogen als ze het nieuwe spel zien en het vergelijken met de aanvankelijke aankondigingen.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vond PES2018 niet heel slecht en beter dan FIFA 2018. Het was alleen teleurstellend dat PES 2017 beter was dan de laatste versie.

    Weet je Han, op een gegeven moment moet je of met iets totaal nieuws komen en een tijd geen versie uitbrengen of iedere jaar kleine aanpassingen doen om de perfecte balans te vinden in je game. Konami probeert het laatste, maar sloopt (zoals zo vaak) ook goede dingen uit voorgaande delen. En dat is zo jammer. Echt, PES 2017 is gewoon de betere footie. En dat kan ik niet begrijpen. Je hebt de code voor 2017 liggen, die viel goed, waarom dan de noodzaak om er dingen uit te slopen die goed waren?

    De CL licentie vind ik spijtig, dat was een tof iets. Ik vind PES 2018 leuk om te spelen en ik verwacht dat ik 2019 ook goed zal vinden. De aankondigingen zijn altijd overdreven terwijl het uiteindelijk allemaal met een sisser afloopt. Maar goed, dat doet niet alleen Konami natuurlijk. Je gaat niet zeggen dat je product kut is.

    Al die onbekende leagues hebben niet veel zin denk ik. Spaar dan nog even door, breng geen PES uit voor 2 jaar en koop dan licenties waarmee je je game daadwerkelijk meer verkoopt. De PL is duur, maar je gaat er wel meer door verkopen.
     
  11. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Weet niet of dit al bekend was maar zie net op de reclameborden in Camp Nou: PES 2019 full reveal May 9th.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Werkelijk? Nou, ik ben benieuwd.
    Maar dat is dan weer de jaarlijkse aankondiging van de aankondiging :+
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    PES 2019; Return of Ref-Dog!
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ref-Dog?? Wat is dat? :confused:
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat is een scheidsrechter die alleen maar fluit in het voordeel van FC Barcelona ...

    @Nukem 007
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou-nou, dan ben jij dus een Real Madrid fan -boy :rolleyes:
    Kan niet anders!
     
    Rampage vindt dit leuk.
  17. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Touché.
    @Rampage
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik blijf erbij maar snap niet waarom Konami niet naar mij luistert. Ze moeten de animaties aanpakken. Stop met dat 360 graden ultra realistische bewegingen en draaihoeken van een vrachtwagen. Dit zorgt ervoor dat de hele feeling van de game weg is. Het lijkt op voetballen op een ijsbaan met lakschoenen aan ingesmeerd met motorolie. Die feeling die FIFA altijd had en heeft. Realisme is leuk, maar het blijft een spel. Het hoeft er niet uit te zien zoals op tv, want dan zouden we allemaal in slaap vallen tijdens het spelen. Waarom hadden we zoveel pret met pes op de ps2. Het zag er niet uit en de bewegingen waren hoekig, maar de feeling was daar. Potverdikkeme als ik de kans had om bij konami op bezoek te gaan had ik ze het haarfijn uitgelegd.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nostalgie. Als je dat nu gaat spelen word je gek. Niet alles was beter vroeger, echt.
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Je zou best eens gelijk kunnen hebben? Maar wat is dan de reden dat het toen zo leuk was en nu gewoon niks aan. En dat pes gamers blijft verliezen. Ze doen toch echt iets fout.
     

Deel Deze Pagina