1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Gewoon daar kopen. Kan meteen op ieder vliegveld. Dat is het goedkoopste geloof ik.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, en anders naar de Walmart. Same voor als je auto huurt, neem geen optie voor navigatie (is overdreven duur) en haal voor 6 tientjes een Garmin navigatie. :)
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Thanks voor de internet tip mannen. 3 Mei naar LA om vanuit daar in 3 weken met een camper naar San Francisco te rijden. Wel ruk dat een Galaxy S8 geen duo-sim is :p
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Koop 10 gig internet voor 30 dollar en gebruik Google maps

    @Kimi NL gewoon lekker us sim er in en genieten van een vakantie zonder nl sim
     
    Kimi NL en Fiasco vinden dit leuk.
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Thanks nog, het is Lissabon geworden.
    Althans heb al een retourvlucht geboekt nu nog even een leuke Airbnb locatie vinden.
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Eten bij A Cevicheria & Pharmacia!!!!!!!!!!!!!!
     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Staat genoteerd!
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Is stiekem gewoon een apotheek.
     
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Koop 0 gig internet voor 0 dollar en gebruik Here WeGo. Thuis ff downloaden en gaan. Net 4800 km in Zuid-Afrika mee gereden zonder dat 'ie een weg verkeerd aangaf.
     
    Tim vindt dit leuk.
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Maps.me is ook chill, idem geen data verbruik tijdens de rit. Alleen via wifi van tevoren kaarten lokaal zetten.
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Al geboekt? Nu koningsdagkorting bij KLM..je kan voor €400 die kant op :)
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Pas op met die deals. Soms zijn die zonder bagage (bijbetalen), extra tussenstops etc. Just saying! :)
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Net terug van roadtripje Duitsland en uiteindelijk gecrasht in Keulen en op de bonnenfooi hotelletje gepakt (Steigenberger Köln). Mooi luxe hotel met prachtig uitzicht, vrijwel midden in de stad en lekker uitgebreid ontbijt. Met ook... jawel, curry- en braadworstjes als ontbijt. Hotel is zeker aanrader.

    Keulen zelf viel toch wat tegen. Wel mooie stad hoor en veel lekkere eettentjes en bars (zijn ook bij de Dom/ kathedraal geweest), maar apart volk, veel zwervers en bedelaars. Dat was wel jammer. Je werd constant aangesproken. Maar goed Keulen ook weer gezien! :p

    Daarna naar Phantasialand geweest en echt prima vermaakt. De waterattracties zijn niet lullig want je komt er echt zeiknat uit, maar gelukkig hielp het zonnentje mee. En dan de coasters, holy shit... die zijn echt heerlijk daar. Mijn favoriet is toch wel de Taron geworden. Godskolere wat een ride, met als hoogtepunt die 2e launch in dat ding. Pure adrenaline! :cool:

    Oh, en tipje: Als je voor eind mei gaat krijg je gratis kaartjes voor een 2e bezoek. Dat doen die Duitsers goed! Superdeal natuurlijk.
     
  14. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Spijtig voor jou dat de zwervers en bedelaars het verneukt hebben...
     
  15. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is voor mij een van de beste apps ooit gemaakt. Ik ben nooit in Belgie dus altijd op reis en in een vreemde stad. Je kan er fietstochten mee plannen, wandelpaden, etc... De mooiste meest recente ontdekking die ik heb gevonden is is hitchspots. Alle hitchhike spots met duidelijke beschrijving en reviews zijn daar nu ook terug te vinden.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, echt niet verwacht. Schrikbarend veel en sommige met zowat de complete inboedel bij zich. Veel politie ook aanwezig. Aan de ene kant sneu en je vraagt je soms af waarom, maar er zaten ook "denk ik" neppe bedelaars tussen zonder tas of iets die werden uitgescholden door Duitsers met zigeuners dit dat. 8)
     
    pesxbox vindt dit leuk.
  17. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Het klopt dat er momenteel een grote rage is binnen Oost-Europese bende's om bedelaars in verschillende steden te laten bedelen. Blijkbaar verdient dat ook niet slecht en zeker als je weet dat alles wat zij bij elkaar krijgen naar een of andere chief gaat. Echter zijn er ook veel daklozen die door het huidige systeem op straat zijn gekomen. Misschien is dit voor jou niet leuk om te zien maar het blijft wel een creatie waar wij de mens verantwoordelijk voor zijn.
     
    Reckuuza en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, dat is zeker waar. Maar je zag ook wel duidelijk verschil. Waar de een noodgedwongen op straat met tassen vol persoonlijke spullen (jongeren en ik gok 50-plussers) een boek aan het lezen was of op de grond lag zonder een mens echt lastig te vallen, zat de ander (veelal buitenlander) met een drinkbeker straat in straat uit te bedelen of je aan te spreken voor geld...
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Elke stedentrip verbaas ik me weer over het aantal daklozen op straat, dat ligt haast overal zo bizar veel hoger dan in Nederland.
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik ben dit weekend in Parijs en je struikelt hier letterlijk over de daklozen... Ze gaan ook gewoon midden op straat liggen hier. Gekkenhuis
     

Deel Deze Pagina