1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Die dude heeft echt een epische stem
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Haha, weer vreemde post van Yellow denk ik: :+

    Maar goed, duidelijker dan dit kan ik het niet maken denk ik. :)

    Ga deze zomer niet op vakantie, er zijn andere zaken die op moment belangrijker zijn voor mij. Dat betekent dat ik geld heb voor een PS4 Pro. @Rampage had het al een keer over toestemming vragen van de vrouw.

    Van de hoofd raadgever in mijn familie heb ik nu dus toestemming :+, dus ga ik hoogstwaarschijnlijk vanmiddag even naar Leeuwarden om de PS4 pro op te pikken met deze game erbij en ik denk Horizon ook.

    In het najaar maar even een paar dagen weg, denk rond de kerst even, dan vind ik het weer ook een stuk prettiger dan deze benauwdheid. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Jij weet ook niet wat je wilt. :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja, zijn genoeg mensen (op momenten) die niet weten wat ze willen of niet goed in staat zijn om te luisteren naar zichzelf :)

    Zolang Geeltje blij is en daarmee niemand kwaad doen, is alles toch prima? Ben zelf eerder bang dat het weer een pleziertje van korte duur is, maar goed dat is een ander onderwerp :+
     
    Zifnap, Rampage en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is de Battlefront 2 editie van 1 TB geworden. Witte was nergens mee te krijgen en GM gaf al aan dat Sony slecht in leveren was. Wel een game cadeau gekregen.

    O en Pro controller. :+

    @Maddmonkey : Valt best wel mee, het is al maanden geleden sinds ik voor het laatst iets verkocht heb waar ik spijt van had en dat was een game. Sinds vorig jaar een stuk rustiger geworden, dus komt goed lief aapje. <3:oops:
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Why you hurt my feelings bruh...
     
  7. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    BOOOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    With God of War, we hoped to craft a game experience that was both a technical and art showcase. So adding Photo Mode was a no brainer! With Photo Mode, players will be able to unleash their creativity and experience the world, its fast paced combat, the beautifully crafted environments and its deadly characters like never before. With player choice being such a central theme to many of the decisions we made on God of War, we sought to deliver a Photo Mode with lots of options and we’re excited to put it in your hands!

    Photo Mode can be accessed either through the Options Menu or by enabling Touch Pad Quick Access (which can be enabled via the settings).

    To control the Photo Mode camera, use the Left and Right Thumb Sticks to navigate around the scene, and use the R2 and L2 buttons to pan up or down. You can move the camera back to its original position at any time by pressing Square.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jammer dat het wat te laat is voor mij :+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [​IMG]
     
    Killamonkey en Jorrie vinden dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Vanaf vandaag hoor ik bij de illustere 3,2% PS4 gebruikers met een platinum bij deze game. ;) En dat ook nog op hard. Heb me nog behoorlijk moeten inspannen bij de valkyrie queen, maar gelukkig zijn haar aanvalspatronen herkenbaar. Ze doet alleen erg veel damage.

    Erg stoere game. Alleen nog een guide gebruikt bij de paar laatste ravens. Combat is mij uiteindelijk erg goed bevallen, ondanks de wat beperkende HUD elementen. Open world-ish elementen vielen mee en dus te doen. Ik vind dit een prima reboot voor deze serie en zeker een showcase game voor de PS4.
     
  13. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Erg veel tijd heb ik niet om de game te spelen maar naar mijn gevoel ben ik toch al lang bezig en zit ik volgens mij nog niet zover :p
    Ik probeer dan ook altijd zoveel mogelijk te exploren en niet meteen verder te gaan met de main quest.

    om even te situeren voor jullie, ... ik ben die grote berg opgeraakt en
    en daar de kop van die god in de boom afgekapt
    Ben nu door het gezakte water het meer voor de 2de keer gans rond aan het varen voor alle sidequests en ontdekkingen. Vermaak me er echt goed mee.

    Kan iemand me bevestigen dat de mainquest nog lang is ? :p. Heb ook een sleutel gevonden om in een andere "wereld' binnen te kunnen nu..
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je hebt nog wel even te gaan :)
     
  15. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    idd dat dacht/hoopte ik al. Tis zo'n vette game dat ik zoveel mogelijk probeer te exploren omdat ik niet wil dat het gedaan is :lol:
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Tering vette game! Bijna alles klopt gewoon. Ben net in
    Elven kingdom
    aangekomen. Al aardige tijd erin gestoken, maar ik pluis dan ook elke nook en cranny uit en doe alle sidequests. Ben waarschijnlijk nog helemaal nergens in de main story, dus zal nog wel even zoet zijn :+
     
    Servantes en WorkingTitle vinden dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Is idd nog een flink stuk. Wanneer je kisten ofzo niet open krijgt... komt later wel. Enjoy!
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha, dat dacht ik al. Redelijk blind deze game ingegaan (bewust zo min mogelijk trailers/reviews etc gekeken) en de diversiteit aan omgevingen valt me erg positief op! Had verwacht dat het allemaal zwart witte grauwe sneeuw omgevingen zouden zijn, maar ik heb nu al enorm diverse plekken ontdekt, erg tof! De combat wordt ook steeds interessanter naarmate je meer opties krijgt. Kan niet wachten om snel weer verder te gaan :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb sinds een paar dagen ook het eerste stukje gedaan. Tot na het moment van die herten scene en dat ze echt op pad gaan.

    Kratos is echt wel één van de harde opvoeding. Skill systeem moet ik nog wel een beetje aan wennen, maar gaat wel lukken.

    Overigens vind ik hem grafisch niet zo heel geweldig op mijn 4K TV. Kleuren, met name een klein beetje het contrast en de scherpte van de omgeving, vallen wat tegen.

    Ik moet denk ik gewoon nog even verder spelen. Ik merk trouwens ook wel lichtelijk wat frame drops, bij die eerste boss battle aan het begin van de game. Hij bleef toen beetje haken toen ik een tik kreeg van die boss.

    Verder speelt de game wel lekker en is met name de vormgeving echt subliem al. Aangezien ik veel te veel games in mijn backlog heb nog, is het voorlopig een beetje van dit, beetje van dat. Deze game moet ik in elk geval een keer uitspelen.
     
  20. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Hahaha :lol:
     
    Tyrant, Zifnap en Servantes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina