1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    [​IMG]





    This game is so fucking charming!

    Je speelt een winkeleigenaar die om spullen te kunnen verkopen verschillende dungeons in moet. Deze spullen zet je in je shop te koop voor een prijs die je zelf bepaald. Je kijkt naar de reacties van de klanten of je prijs goed is. Met het geld dat je verdient kan je veel verschillende dingen doen. Je kan je shop upgraden om deze groter te maken met meer spots om je loot te showen. Meer kistjes om je spul te bewaren. Je kan verschillende armor en wapens kopen en deze upgraden. Je kan het dorpje zelf upgraden met bv een blacksmith en verchillende andere winkels. Je wapens enchanten.

    Het dungeon gedeelte lijkt qua gameplay enigsinds op Binding Isaac. In Moonlighter draait alles om steeds sterker worden zodat je verder komt in de dungeons. Heb je de baas neer gaat de volgende open. Tot je komt bij de mysterieuze laatste 5de deur komt. Het is erg satisfying om jezelf steeds sterker te voelen en makkelijker door een bepaalde dungeon te gaan.

    De game staat bol van de charme. Artslyle is mooi. Speelt lekker. Combat voelt goed. Muziek is prachtig. Echt een aanrader.
     
    Reckuuza, ExquisiteSteez en Maddmonkey vinden dit leuk.
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Oh en waar blijft deze!!!!

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Witchfire: erg puik.

    Pak je Rift uit de kast. Overload is uit, de spirituele opvolger van Descent (zelfde makers!):

     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Staat op mijn lijstje.
    Maar ik wacht op de fysieke release. Die komt geloof ik in aug of sept.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat jij zo laat inspringt doe je jezelf aan Yellow, kun je alleen kwaad zijn op jezelf.
    Als je bij de volgende generatie ook weer laat inspringt maakt het ook voor jou niks uit.:+
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Als het om gaming gaat is Yellow bijna 100% overgeleverd aan zijn impulsen. Ondanks zijn ellelange redenaties om iets *niet* te doen komt die console er toch wel weer. Zelfs vakanties worden ervoor opzij gelegd. :+
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat BioMutant lijkt mij zo'n vette game. Puur door de characters en de droge humor :cool:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Morgen komt ook Vampyr uit.
    Van de makers van Life Is Strange en Remember Me.
    Morgen de reviews pas maar komen al impressies online:

    Just completed it. 26 hours with most of the side quests complete.

    In short, it's a flawed masterpiece imo. VERY interested to see how this reviews, it's going to come down to the camp that absolutely must have a 'polished gameplay product' type vs the camp that don't mind a little bit of jank when the story and setting is so good. Enjoyment will hinge on that.

    What it is:

    A very good roleplaying game. well thought out narrative and true RPG - consequences, multiple outcomes, excellent characters and dialogue in the vain of Vampire the masquerade Bloodlines and the atmosphere to boot, heaps of it. A very strong sense of place.

    What it is not:

    A very good 'action game'. (action gameplay loop is meh). It really does feel like they wanted this to be a pure RPG / adventure game and the publisher forced them to add combat and traversal quite late on in the development process. While it isn't BAD, it's certainly not polished and quite ham fisted.

    Everything else, and I mean everything, is a 10/10 for effort. I think a lot of the problems with gameplay can be patched personally but I doubt it will happen. This game will be discussed and debated for years to come, and will definitely hold a spot on my best RPG's.

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421




     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2018
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hopelijk komt die een beetje in de buurt van de oude Vampire The Masquerade games.





    Warner Bros. heeft op Twitter een teaser gepost voor een nieuwe game. De game wordt aanstaande donderdag onthuld. De teaser toont een pitstraat, wat doet vermoeden dat het wel eens om een racer zou kunnen gaan.

    Niets is echter minder waar. Het viel mensen als snel op dat één van de sponsoren op de outfits van de monteurs 'Hamsun' is. Hamsun werd al snel gelinkt aan Olivia Hall die momenteel betrokken is bij een operatie die betrekking heeft op 'Hansun Oil' uit Ijsland. Toeval bestaat niet, zullen we maar zeggen.

    Hitman werd eerder gepubliceerd door Square Enix, maar die gaven de rechten van de game aan IO Interactive nadat de studio werd verkocht. Eerder werd al bekend dat Warner Bros. de volgende uitgever werd van Hitman en het moment lijkt nu daar om de game daadwerkelijk te tonen. Donderdag weten we het zeker, dus nog even geduld.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2018
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is precies de toegevoegde waarde van Battle Royale aan die nieuwe DL game? Ziet eruit als de gewone game met standaard objectives maar dan met een paar andere gasten in de lobby.

    Green Hell is een survival game in de rimboe :+ ?

    Vampyr trekt mij qua design/thema wel, vind de graphics wel een beetje apart. Alhoewel dat te verwachten is de makers van LiS. Toch had de UI een stuk mooier gekund. Preview is precies wat ik verwacht had dat er over de game gezegd zou worden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik ga Jurassic Park ook wel halen als de reviews beetje positief zijn denk.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja die had laatst ook nog een nieuwe video:

     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Is dit de game waar RockSteady aan werkt ?

    Ben benieuwd! Had gehoopt op een nieuwe superhelden game.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ach, ik post ook maar willekeurig. Weet nog niet eens of het boeiend is. :+

    Vampyr lijkt mij wel interessant en dat geldt ook voor Code Vein. Het zijn vaak de titels die uit het niets lijken te komen, die soms de leukste verrassingen in het jaar opleveren.
     

Deel Deze Pagina