1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Control

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nieuwe IP van Remedy _O_




    Voor PC, PS4 en Xbox One.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2018
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Deed me wel heel erg veel denken aan Quantum Break. Niet slecht natuurlijk, maar het lijkt meer een deel 2 onder een andere IP naam :).
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Exact.. misschien een spirituele opvolger zoals Demon's --> Dark Souls?
     
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Game is trouwens geen exclusive, was al bekend dat deze naar de PC, PS4 en Xbox One kwam. Remedy gaat nu multiplatform ontwikkelen met 505 Games als uitgever.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pas ik dat gelijk ff aan.

    Game doet mij idd erg lijken op QB. Kon er nog maar weinig uit opmaken verder. Hopelijk krijgen we nog wat meer te zien

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256

    Beetje Max Payne vibes ook!
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Gameplay ziet er dope uit. Grafisch ook maar er is iets wat mij niet zo trekt aan de stijl, het lijkt allemaal zo vetterig (is dat een woord?) ofzo.
    Maar lijkt mij wel een vette game te worden

    Edit: facial animations zijn beetje raar bij de main caracter. Alsof ze een watje in haar rechter mondhoek heeft.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat wil je nou?
     
    Rienbu en Daz vinden dit leuk.
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Lol. Touche
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Toffe pyshics



     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Was eerst niet van plan om dit spel te kopen omdat de trailers en screenshots mij eigenlijk niet aanspraken, zag het een beetje als een nieuwe QB en Quantum Break deed mij weinig.
    Dag of twee geleden een review gezien en daardoor besloten om het spel toch maar te pre-orderen.
    Blij dat ik het heb gedaan!
    Ben nog niet heel ver, nog maar een uurtje of drie gespeeld, echter het spel wist mij meteen te grijpen. Tot nu toe is het verhaal mysterieus, maar goed opgezet en is de sfeer geweldig. Gameplay is ook wel in orde en echte bugs ben ik nog niet tegen gekomen. Stemmen lopen soms niet synchroon met de animaties, maar door de rest van het spel erger ik mij daar niet eens aan.
    Naast het natuurlijke vergelijk met QB geeft het mij ook een beetje een Hellblade vibe, vooral qua sfeer.
    Zeer tevreden met de aanschaf tot dusver.
    Misschien niet een spel wat voor iedereen is omdat het geen typische 3rd person shooter, maar wel een topper.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Oeh Hellblade… nou daar heb je mij wel mee. Ik begrijp dat je soms ook haar innerlijke dialoog hoort.
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja en nee, het is niet helemaal hetzelfde als Hellblade. Bedoelde meer in de zin van dat vanaf het begin van Hellblade intrigerende weirde shit gebeurt en er meteen een sfeer wordt neer gezet. Dat is ook zo met Control.
    Jesse (hoofdpersonage) praat wel met iemand, maar op dit moment voor mij nog onduidelijk hoe of wat. En als ik het wel zou weten zou ik het ook niet zeggen.

    Ik merk dat ik actief bezig ben om zo veel mogelijk info probeer te vermijden omdat ik het zelf wil ontdekken. Wat voor mij een goed teken is.

    Ik vind het zelf lastig om echt (naast QB, maar dat doet imo tekort aan Control) een passende vergelijking te geven. Laat ik het ook zo stellen, dit zou een spel van David Lynch kunnen zijn. Tot op heden tenminste.
    Als je interesse in het spel hebt dan zou ik een paar reviews kijken maar wel verhaal dingen zoveel mogelijk skippen. Zelf ben ik in ieder geval zeer aangenaam verrast. Het is voor mij letterlijk van geen interesse naar potentieel GotY gegaan. Dat laatste is nog wel te vroeg om echt te zeggen maar het begin is sterk.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ouch, draait slecht op de base consoles zeg en zelfs de upgraded consoles komen niet helemaal met smooth performance weg... je zou je toch afvragen of dit überhaupt wel getest is.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    wacht wel tot deze in de bb ligt titel spreekt me sws wel aan altijd wel fan van Remedy titels
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Je bent wat vergeten. ;)




    Ik moet dit spel sowieso eens spelen, om te zien in hoeverre mijn PC op zijn knieën wordt gedwongen. 1440P res max details, ray tracing vol open. Kijken hoe dat gaat... :F:
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2019

Deel Deze Pagina