1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dit jaar krijgen we nog Gamescom, Game Awards, Tokyo Game Show en de Playstation Experience in dec (evenement van Sony zelf).

    Dus ik verwacht dit jaar sowieso een release date voor The last of Us. Maar dit jaar gaat hij echt niet meer uitkomen. Denk zelf Q3 2019
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    /Mod Haatzaaien doen we hier niet aan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2018
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    /Mod knip

    Gestopt toen hij het geweld goed praatte en dit niet
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2018
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Rot op met je zooi.

    ... mijn tere ziel.

    Arm zoontje van je... pfff
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Welkom in 2018. Waar iedereen constant op zijn teentjes getrapt is en alles aanstootgevend vind en vooral duidelijk moet maken aan de wereld wat zijn/haar/het mening is :+

    Ik dagdroom even verder over een scharende Ellie
     
    Rienbu en Daz vinden dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Scharen? Wat dacht je van een DP'tje?
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vooral de multiculturele samenleving waar helaas sommige zich teveel hun ideeën laten vertroebelen door eeuwen (millenia) oude bullshit van godsdiensten....
    En daardoor nauwelijks integreren in onze samenleving, terwijl zijn opa waarschijnlijk hele goede bedoelingen had toen die hier arriveerde als gastwerker.
    Ik geloof toch ook niet alles wat de gebroeders Grimm hebben geschreven? Dat is ong. hetzelfde level als de bijbel.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat een engnek zeg... Brrrr. Dat dat een kind mag opvoeden is helemaal eng :'-(
     
    Rampage vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Is het bekrompen? Behoorlijk, maar kan mij echt geen ene donder schelen. Is alleen maar vermoeiend om mij druk te maken over de waarden en normen van anderen. Vooral op de manier zoals het hier gebeurd. Daar is geen discussie over mogelijk, dus waarom zou je de tijd steken in iemand overtuigen?

    Je wilt niet weten hoeveel engnekken er in de wereld rondlopen ;) 2 dagen terug nog op het nieuws iemand die zijn 3 dochters jarenlang misbruikte vanaf 3 jaar oud... Dat leeft allemaal gewoon naast je hoor.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    [QUOTE="Oujdi, post: 5515246, member: knip]

    Pik.... GTFO met je issues. Serieus...

    @Jorrie,

    Wat is jouw probleem? Een beetje mijn prachtige post verwijderen en deze clown mag mij steeds confronteren met zijn religie en achterhaalde opvattingen?

    Ik hoop dat de game vol scharende, lebberende en clitknauwende wijven zit en dat zijn zoontje dat stiekem zit te spelen als pappa niet thuis is. Lang leven TloU 2.

    Haal deze post maar snel weg.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2018
    Smok3y en Rampage vinden dit leuk.
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nice Naughty Dog, nu zal de hele wereld over de game praten. Gevalletje slim bezig zijn.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dikke trailer hoor! TLOU is en blijft een van de vetste games ooit voor mij, dus deze gaat er sowieso komen al heb ik er nu veel minder tijd voor met 3 kleintjes. Eerst Detroit maar eens op de kop tikken als de zomer voorbij is.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ontzettend veel zin in deze game. Truth is... Deel 1 kon mij niet blijven boeien, nooit uitgespeeld. Zelfs de remake op de PS4 gekocht, same story. Lukte me niet. Weird he?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mij dus ook niet, het sneaken vooral vond ik dodelijk saai. Ach ja, maar eens afwachten wat men van deel 2 vindt.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kan mij dit best voorstellen. Ik hou daar juist wat meer van. Ben niet van de open world games als GTA ofzo. TLOU was gewoon lineair, maar het verhaal, de muziek, alles greep me gewoon. Vond het echt een vette ervaring, ondanks het feit dat je eigenlijk (maar dat is in elke game) telkens hetzelfde doet.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb ook niks tegen lineaire games, heerlijk zo tussen al het open world geweld door maar op een of andere manier pakte het me gewoon niet.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Theoretisch gezien zou TLoU mij moeten bekoren:

    Sneaken: I love Hitman
    Graphics: Top notch
    Verhaal: I love een goed verhaal
    Lineair: Helemaal goed, hou ik meer van dan open wereld games gevuld met nonsens om me zogenaamd 50+ aan gameplay te geven.

    Alles is aanwezig, en toch... Ik kon het niet uitspelen, ondanks dat ik echt zag dat het een topgame is. Ik ben oprecht bang dat ik ook deze niet ga uitspelen en hem koop omdat iedereen hem koopt en omdat ik in theorie dit gewoon vet zou moeten vinden. Nu ook, die trailer spreekt me ontzettend aan (afgezien van die zoenende vrouwen dan) en als ik TLoU deel 1 niet had gespeeld en dit was een nieuwe IP, dan zou ik huilen van blijdschap.
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Game ziet er enorm vet uit zeg.. lees veel berichten dat mensen het te gruwelijk en realistisch vinden..
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hier hetzelfde...ben er 2x aan begonnen (zat 3 jaar tussen ofzo) maar ik kon er op de een of andere manier gewoon niet inkomen.Beide keren naar +/- 5 uur mee gestopt. Hoe vet deel 2 er ook uit ziet, ik weet gewoon dat dit ook niet de game voor mij gaat worden :mad:
     

Deel Deze Pagina