1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2018

Discussie in 'Algemeen' gestart door Servantes, 11 mei 2018.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Death Stranding ziet er vet uit. En ik hou wel van dat mysterieuze !
    Maar we zijn nu drie E3s verder, en we weten nog vrij weinig over de game. Kan Hideo bewust doen. Maar blijf het wel een rare move vinden.

    Wellicht krijgen we meer te zien tijdens de Playstation Experience in december. Eventueel een releasedate zou ook leuk zijn.
    Maar heb zo'n gevoel dat deze game nog lang niet af is.

    Zou best eens een PS5 game kunnen worden.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Cyberpunk heeft toch custom character?
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Reckuuza, Tim en Daz vinden dit leuk.
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Zonet de MS persco gezien. Wellicht moet ik het allemaal goed laten bezinken, maar ook hier was ik nou niet enorm onder de indruk. Echter, wel toffe aankondigingen van een nieuwe Halo en Gears. Blijven voor mij toch games die ik altijd erg kan waarderen. Voor de rest bestond de show uit goede tot toppers aan games, maar voornamelijk multiplatform. Voelt als een 'prima tot goede' persco, maar ook niet meer dan dat. Veel korte filmpjes ook.

    Verder ook benieuwd naar Battletoads. Old skool shit :D.
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Dussuh al die trailers die we nu zien zijn de Xbox one X versie? Best lame dat ze dat er niet bij zetten, mocht dat zo zijn.
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Als je ze kunt afspelen in 4k lijkt dat me nogal logisch hè.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Bij Sony is toch ook alles PS4 Pro.
    Waarom zouden ze een lelijkere versie showcasen..
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Sterker nog, ga er maar vanuit dat het merendeel op de PC getoond is in plaats van op de Xbox One. Maar zoals @NuclearGoat al zegt; waarom zou je een lelijkere versie tonen? Je wil het beste presenteren wat je in huis hebt.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Top:

    1) Sekiro: Een samurai Dark Souls die vele malen sneller is? Yes please!
    2) Cyberpunk: cyberpunk stijl games geven mij sowieso al een harde plasser. Laat staan van de beste sp RPG studio op het moment. Binnenkort gaan we hier meer van zien.
    :cool: The Last of Is 2: prachtig gedaan van Sony en wat een brute trailer. Vraag mij erg af hoeveel echte gameplay is though. AI was ook zo stekeblind als maar kon :+ apart dat ik daar niemand hier over hoorde.

    Tegenvaller:

    1) Ghost of thushima: ziet er prachtig uit, maar de gameplay zag er nog houterig uit. Ik hoop heel erg dat dit opgepakt gaat worden, want damn heerlijk contrast met Sekiro.
    2) Fallout 76: las dat het MP focused was? Get outta here in dat geval.
    :cool: Ubisoft. Hele show viel ontzettend tegen voor mij. Ubisoft games moet ik gewoon niet meer halen eigenlijk.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Naja ik vind het op deze manier misleidend.

    Dat gezegd hebbende valt het verschil eigenlijk wat tegen. Had eigenlijk echt een grote stap verwacht met de X maar 't lijkt toch meer in de marge. Zegt ook wel wat dat ze nu al een nieuwe console 'aankondigen'.
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dat heeft vooral met je televisie te maken. Als je een 4K OLED aan de muur hebt hangen, dan zit er wel degelijk veel verschil tussen een originele One, en een One X. Op een oudere Full HD TV is het verschil niet echt denderend nee.
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Goed punt.

    Uit nieuwsgierigheid, wat kost een dergelijke tv minimaal? Een 42 inch 4k oled (100hz noodzakelijk?) dus?
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    4K OLED begint vanaf 55 inch, kleiner is er niet. Prijzen beginnen vanaf 1350,- ongeveer, refreshrate is 120 Hz.
     
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Tja dat past niet in m'n woonkamer. Vind dat ook geen gezicht zo'n mega tv. Geen upgrade voor mij :+
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb al genoeg verschil gezien met een 4k monitor zelfs ;) en 4K HDR tv's zijn er zat. OLED is echt niet de enige manier om verschil te zien.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb twee weken geleden de LG OLED55C7V voor 1400 Euro gekocht. Hij staat overal duurder in de webshops. Gewoon een mail sturen dat je hem voor 1400 wil hebben en dan krijg je een kortingscode. Zie ook het OLED topic op Tweakers.

    Echt een waanzinnig beeld. Zowel met games als met films/series/Netflix(4K abonnement)
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    De 55c7v is geloof ik wel populair he. Wil hem ook wel hebben. Zit nog steeds met een 1080
     
  20. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Dan zou ik niet al te lang meer wachten. Denk hooguit nog een maand of 2 en dan is ie echt overal uitgefaseerd en vervangen door de 2018 modellen. Maar is écht een aanrader, heb 'm nu ook 2 maandjes staan. En heel veel lager dan 1350/1400 euro gaat ie niet worden.
     

Deel Deze Pagina