1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Jurassic World Evolution

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 30 mrt 2018.

  1. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Tweede eiland unlocked maar blijf rustig bij de eerste hangen. Gewoon eerst het eerste eiland perfect proberen te maken. Ik heb nu twee gedeeltes met herbivoren en een deel met, gescheiden, carnivoren. De game blijft me op dit moment aardig boeien.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Klopt. Besturing is prima, redelijk te vergelijken met Tropico en Cities Skyline. Graphics zijn echt wel mooi. Voor de dinosauriërs zijn top. Omgevingen ogen allemaal redelijk hetzelfde.
    Toevallig ook al een brachiosaurus? Wat een klote beest is dat.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De game toch fullprice waard?
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Wil hem graag kopen maar vind 60 euro wel veel tenzij het een goede game is.Is het de 60 euro waard ? Ben wel een jurassic park fan. Ga wel voor de pc versie.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Een game is nooit 60 euro waard naar mijn mening dus daar kan ik je niet bij helpen. Heb er zelf dan ook geen 60 euro voor betaald.
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar deze game is nog niet in de winkel te koop en in Ps store staat enkel vooruitbetaling? Hoe kom je aan de game dan?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is gewoon te koop in de PSN store hier
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Inderdaad, release digitale versie was gisteren, 12 juni.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De game (volgens ResetERA) schijnt heel vermakelijk te zijn ...
    Dus neem die review van IGN maar met 'n pak zout.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Toch vind ik het een bizarre keuze om de game niet op disc uit te brengen. Daarom twijfel ik nog, als ik het zelf niks vind kan ik het gewoon niet verkopen
     
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb nog geen brachiosaurus. Wel het derde eiland unlocked. Hoe krijg je meer digsites? Leuk hoor de Triceratops, 1 van m'n favo dino's, maar heb er onderhand tien rondlopen. Daarbij heb ik nog maar 1 carnivoor....
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Volgens mij is dat gekoppeld aan het vrijspelen van eilanden. Hoe meer eilanden je vrijspeelt hoe meer digsites.

    M'n 1e T-rex is een feit!
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Komt wel op disk naar niet meteen. Vanaf 3 juli geloof ik.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Fijn om te zien dat zelfs op de console deze game in de smaak valt.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoewel ik de game wil hebben maar niet voor de digitale prijs, heb ik toch het gevoel dat de IGN review de enige eerlijke is
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb deze week aardig wat uurtjes in de game kunnen stoppen en bovenstaande heeft raakvlakken met mijn opinie maar er zijn ook punten waar ik me niet in kan vinden.

    AI van de dinosauriërs vind ik namelijk sterk en zie juist bij kudde dieren dat ze bij voldoende aantallen ook kudde gedrag vertonen. De AI van de dino's is dik in orde. Ander voorbeeld zijn raptors die je soms naar hiaten in de omheining ziet zoeken en echt bezig zijn met hoe ze kunnen ontsnappen.
    Ja er zouden zeker meer animaties in kunnen met betrekking tot kills maar voegt naar mijn mening niet veel toe.
    Het uniek maken van de dino's kan enerzijds met kleuren maar wat ik vooral interessant vind is dat je oneindige mogelijkheden hebt om het hun DNA te knoeien en hierdoor hun stats kunt aanpassen. Ik focus me vooral op verlenging levensduur en resistentie tegen ziektes maar je kunt het ook gebruiken om aanval, verdediging (en nog wat zaken) te verhogen. Deze updates dien je wel allemaal vrij te spelen en hoe meer DNA je van een dino hebt opgegraven hoe meer updates je kunt toevoegen. Het is echter wel een wisselwerking want hoe meer updates hoe kleiner de kans dat de dino ook daadwerkelijk succesvol wordt gebroed.
    De bezoekers mogen inderdaad iets meer diepgang krijgen, nu lopen ze met massa's door het park en het enige moment dat ze iets bijzonders doen is als ze worden opgejaagd of moeten schuilen voor een storm. Meer info mbt bezoekers en hun wensen zou fijn zijn. Evenals ruimere informatie mbt de gebouwen die je plaatst. Je hebt bijvoorbeeld een transportlijn maar kunt niet zien hoeveel mensen er gebruik van maken.
    Qua gebouwen is de game inderdaad niet heel uitgebreid. Zowel qua attracties, viewing points, vervoer en catering. De gebouwen lijken daarnaast, op een handjevol na, inderdaad redelijk veel op elkaar.
    Wat mij persoonlijk het meest stoort is de beperktheid in het aanlagen van paden & wandelroutes. Je kunt geen verhogingen/ bruggen of tunnels aanleggen en verdere aankleding van het park is er ook niet, al heb je daar ook niet heel veel tijd voor. Daarnaast zou het leuk zijn als je de verblijven meer uniek kunt maken ipv alleen bebossing/ grasland/ water en reliëf kunt wijzigen. De stroomtoevoer/ voorziening mag van mij dan wel weer iets minder tijdrovend. De sandbox mode is trouwens binnen uurtje of 2/3 vrij te spelen. Heb het alleen nog niet geprobeerd.
    Ben wel van mening dat je je genoeg uren kunt vermaken zonder dat het snel verveelt, maar ook ik ben dan wel een JP/ JW fan en zoals ik al eerder aangaf, vind ik een game nooit 60 euro waard.
    Ik hoop in ieder geval op genoeg updates en DLC. De 1e update was in ieder geval gisteren al. Hetzelfde had ik met Cities Skyline op de ps4 en dat is ook goed gekomen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2018
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  19. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39

    Dit is wel een veel betere review dan die van IGN. Hier krijg je veel meer info van wat de goede en slechte kanten zijn van dit spel. Met name wat je wel en niet hoeft te verwachten van het spel.

    Bij IGN komen ze niet veel verder dan dat er weinig tutorial is en dat je dino's om de haverklap uitbreken (wat bij mij in ieder geval nog niet gebeurd is).

    Ik speel het rustig aan en heb mijn eerste eiland inmiddels aardig geperfectioneerd. Inclusief een monorail rond het hele park is dat park nu de volle vijf sterren waard en maak ik daar zo'n 500k per minuut.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Fuck it. Ga ook niet wachten heb hem gekocht voor pc en de volle mep maar voor betaald. Deluxe versie.
    Vanavond een vrije avond en morgenvroeg dus zal wel prima zijn :)

    Ben benieuwd.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina