1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik moet zeker niks en het is hun product. Er zijn tegenwoordig gelukkig genoeg games waarbij ik wel gratis content updates krijg en ik dus mijn heil simpelweg ergens anders ga zoeken. Wij weten allebei dat de voorgaande DLC puur nodig is om wat extra inkomsten te produceren. Zoals ik al zei als ik puur die expansion zou halen voor de raid, moet ik DLC erbij kopen waar ik geen behoefte aan heb.

    Maargoed, waarom zou ik raar opkijken bij een game met timed exclusives voor een jaar :+

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je hebt zeker een punt hoor ... alhoewel er wel een trend begint te ontstaan bij bedrijven die dus afstappen van het Season Pass model.
    Kijk even naar EA (Battlefield V). Activision (COD en Destiny) doet daar dus niet aan mee. Erg jammer, want je creeert toch een kloof tussen de spelers die de DLC wel hebben en degene die (net als jou) weigeren om ook maar 'n cent uit geven.

    Vooralsnog heeft de Warmind DLC mij goed gedaan. Destiny 2 speelt weer een beetje zoals deel 1. Sure, er is nog niet bijster veel wat je kan chasen om te halen ... maar het begin is er. Heb dan ook vertrouwen in Bungie dat ze de boel kunnen herstellen in Forsaken.

    Gisteren ook nog wat "nieuwe Super" gameplay gekeken... is dus gewoon een extra keuze in een bestaande super... die Titan Superman Flying Punch to the Dick super ziet er wel ... vaag uit.
     
  3. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ben toch benieuwd hoe die games dan geld gaan opbrengen... en met name the division2.
    Wat voor lootboxen komen daar in die games?
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Battlefield 5 blijft "gratis". Geen season-pass, alle content die gereleased word is beschikbaar voor iedereen.
    Destiny 2, krijgt een Annual Pass (betalen voor expansions).
    Call of Duty, krijgt een huppel-de-pup-nog-wat Pass (betalen voor expansions).

    Wellicht heeft EA geleerd van hun fouten m.b.t Battlefront 2 ... daar lijkt het wel op. Opbrengst zal minder zijn ... dat zeker. Hoe ze dat op gaan vangen? Dunno.

    @bulletproof010
    https://www.reddit.com/r/Blackops4/

    Kijk daar even. De community reageert echt bijzonder fel tegen de DLC/Season Pass meuk... en terecht. Misschien moeten ze op de Destiny Reddit ook maar hun scheur open trekken?
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2018
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik gok dat als destiny over zou stappen naar dit model.. ze eververse helemaal vol stoppen met lootboxen met dingen die je daar helemaaal niet in wil zien..
    Vind in loot games zoals Destiny en denk the division ook dat daar helemaal geen lootboxen in thuis horen of cosmetics die je kan kopen met echt geld.
    daar hoor je voor te spelen/grinden.
    Persoonlijk heb ik daarom ook geen probleem met een seasonpass voor destiny, zou wel graag eververse helemaal zien verdwijnen.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Het moet niet zo zijn dat Eververse dingen aanbied die je niet kan krijgen d.m.v spelen.
    Was dit laatst niet zo? Een bepaalde emote voor 10 euro die alleen via Eververse te kopen was? Meen zoiets op Reddit gelezen te hebben ...

    EA heeft het na Battlefront 2 wel begrepen ... Battlefield V krijgt gratis expansions zodat elke speler met elkaar kan blijven gamen. Zo split je je playerbase ook niet ... dikke prima!

    Ik zie liever dat Activision ook zo'n model gaat hanteren. En ja, dan mag Eververse van mij best wat shaders/ornaments gaan verkopen. Als ze er dan maar wel voor zorgen dat we die currency (Bright Dust of Silver) kunnen verdienen door bepaalde objectives te halen. Items die dus verkocht worden mogen dus geen enkele impact hebben op de game zelf .. puur cosmetisch, dan is't prima.

    Activision teert ook op micro-DLC. Kijk maar naar COD, daar staat de hele community gewoon in de fik omdat ze het allemaal belachelijk vinden wat er nu gebeurd. Terecht ook. Dat hele micro-DLC geneuzel moet gewoon stoppen ... je doet er niemand een plezier mee. Als er echter geld in gepompt blijft worden door van die click-bait geile YouTubers, dan blijft het maar gaan.
     
  7. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Dit zou mooi zijn, maar ik zie dit niet gebeuren.
    Dat je en gratis dlc krijgt en alles gratis in de game kan verdienen... of we t leuk vinden of niet ze moeten ergens geld mee verdienen, ze doen het niet voor niks en games maken is niet goedkoop.
    Daarom ben ik benieuwd hoe de division geld gaat verdienen aangezien dat ook een soort loot game is.
    BFV gaat niet echt om loot verdienen, daar zou t minder erg zijn als ze cosmetics verkopen in tegenstelling tot destiny of the division.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Onderschat niet dat je als Activision/Bungie al binnen bent hé? Reken maar uit hoeveel een game als D2 al heeft opgebracht als je enkel kijkt naar de verkoop van de basis game, DLC (los) en Season Pass ... tel daarbij Forsaken op ... amai. Da's best veel geld. Tuurlijk moet er geld in 'et laatje blijven komen maar dat kan ook prima zonder micro-DLC. Dat ging "vroeger" ook prima ...

    Ik weet niet meer hoe Destiny 1 dat deed ... maar volgens mij kwam Eververse pas één jaar NA de game uit was met TTK? Toch? Het kan dus allemaal PRIMA zonder.

    Zie dus liever dat je een currency kan verdienen door objectives te doen ... die mogen best pittig zijn ... maar dat je zelf, zonder geld, ook dingen "kopen". Een game als Fortnite laat je ook V-BUCKS verdienen naarmate je levelt ... waarom zou dat hier niet kunnen? :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2018
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het gaat mij er niet eens om dat DLC gratis is, maar dat ik "zooi" MOET halen voordat de content die ik haal werkt. Dat zou nooit moeten. Het is alsof je een tv haalt in de winkel, maar hij werkt enkel met een bepaald blu Ray kastje waar je verder niks mee zal doen.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Klopt. Nogmaals, dat is ook een kutstreek.
    Forsaken zou de DLC standaard in het pakket moeten hebben.
     
  11. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085

    Vroeger waren de games goedkoper om te maken... dat teneerste.
    Destiny 1 had jaar 1 een seasonpass.....
    Destiny 1 had jaar 2 niks.... vandaar eververse.
    Ik vond persoonlijk eververse niet erg in d1.
    D2 heeft te veel items in eververse die in de game zou moeten droppen.

    Tuurlijk is activision binnen.. wil dat dan nu zeggen dat ze geen geld meer willen verdienen? Het is een bedrijf he.. enige wat ze willen en moeten voor de aandeelhouders is winst maken net als elk ander bedrijf.

    en kom nou niet met fortnite laat je gratis vbucks verdienen... kom op man je weet wel beter toch... als jij 0 euro aan de game heb uitgegeven.. geen safe the world of battlepas.
    Dan krijg je iets van 300 vbucks per seizoen... succes met je skin kopen... a 2000 vbucks

    Dus met andere woorden je hele reactie slaat nergens op.

    @Maddmonkey heeft een goed punt.. ben ik het ook mee eens en vooral omdat CoO echt troep is.. zou Bungie ook sieren als ze daar rekening mee hadden gehouden.

    Er zouden nog wel andere bundels komen dus wie weet.. al zie ik het helaas niet gebeuren dat ze year 1 dlc gratis bij forsaken geven, maar als ze een bundel van bv 60euro rekenen voor d2+y1 dlc + forsaken en dat ze bv een bundel maken van 50 euro voor forsaken + y1 dlc zou dat mischien al wat beter vallen bij de mensen...
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2018
    Rampage vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb met Fortnite, één keer een Battlepass gekocht. Daarna heb ik de Passes gekocht met verdiende V-Bucks en van alle restantjes heb ik zelfs nog wat skins gehaald.
    Ben gek, ga geen 20 euro uitgeven aan één skin :+ Mijn punt was echter dat je V-BUCKS kan verdienen door te spelen. Sure, dat zijn er niet bijster veel maar het kan wel. Denk dat als zo'n model in D2 zou komen heel veel mensen dat toe zouden juichen. Sterker nog, ik weet zeker dat jij dat ook op prijs zou stellen als je Bright Dust/Silver kon verdienen door bepaalde dingen in een game te voltooien. Dat geeft de grinder ook een kans om iets te halen bij Eververse ...

    En zeker heeft @Maddmonkey gelijk ... dat heb ik al 3x gezegd :+ Het is gewoon een naaistreek dat je DLC1/2 moet kopen om Forsaken te spelen. Curse of Osiris is een waardeloze DLC die gewoon gratis aangeboden zou moeten worden inderdaad. Warmind doet het beter ... maar voor de content die je krijgt is de prijs best hoog. Als je Forsaken aanbiedt, incl. de DLC voor de prijs van de "basis game" (zoals hij vorig jaar was) ... had je niemand gehoord. Ik hoop daarom ook dat Bungie met bundel-nieuws gaat komen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2018
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Je hebt er toch voor betaald dan... t was niet gratis. Wil jij je eerste battlepas hebben.. moet je of 3 seizoenen gespeeld hebben wil je Gratis de battlepas kunnen halen of met geld betalen.
    En ja derna kan je indd de volgende battlepas halen van de vbucks die je weer krijgt in je battlepas, maar om fortnite nou met destiny te gaan vergelijken is een beetje het zelfde als appels en peren.. vind je niet?
     
    Rampage vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat is ook zo ... maar nogmaals, dat was niet mijn punt :) Het punt was dat je V-Bucks kan verdienen in een game als Fornite. Dat zijn er zeker niet veel ... maar wel genoeg om wat dingen te kunnen halen in de shop. Zoiets zou ik ook graag zien in een game als Destiny 2. De mogelijkheid om te spelen voor een currency waar je normaliter geld voor neer met lappen. Jij niet dan? Grinden om genoeg Silver bij elkaar te hebben om die ene item uit Eververse haar hol te halen ... prima zet. Alleen, tja ... dat kan nu dus niet en dat vind ik wel 'n gemiste kans.

    Ik blijf het ook vreemd vinden dat je DLC1 en DLC2 moet kopen om Forsaken te kunnen spelen. Is toch een rare zet? Nu verwacht ik wel dat er een bundel komt ... maar voor een game die al de nodige negatieve publiciteit heeft gehad zou je verwachten dat er wat zorgvuldiger met je fan-base word omgegaan. Het voelt een beetje als een harde kick in the dick .. iets waar @Maddmonkey ook gelijk in heeft.
     
  15. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Genoeg om wat van te kopen? Zoals ik net al zei, wil je gratis een battlepas? Moet je eerst 3 seizoenen de gratis vbucks vrij spelen.. a 300 vbucks per seizoen. Dus met andere woorden 9 maanden spelen voor 1 battlepas.
    Je zou een emote van 500 kunnen halen na 6 maanden.
    Jij hebt 10 euro betaald voor een battlepas... anders had je nu nog geen battlepas kunnen halen van je gratis verdiende vbucks....

    En nogmaals fortnite en destiny zijn 2 totaal verschillende game.

    Trouwens in destiny kan je volgens mij bijna alles verdienen wat eververse te bieden heeft door te spelen... volgens mij (en ik kan mij vergissen) was die iron banner emote het enigste wat je alleen met geld kon betalen...
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Klopt, goed punt. Zonder Battle Pass is het verkrijgen van V-Bucks stukken minder. Met pass gaat dit stukken sneller, kan je de nieuwe pass "kopen" en hou je zelfs nog genoeg over om wat extra's te halen. Mocht je Save the World erbij spelen ... dan kan je aardig wat bucks bij elkaar verzamelen. Dus, je hebt gelijk ... zonder Battle Pass is dat lastiger.

    Je kan Bright Dust enkel krijgen (dacht ik) via de engrams die je krijgt als je "level" up gaat en de gear die je daarna dismanteled. Zij verkoopt toch die ... bundels? Die kubussen? Daar zit toch gear in die ze niet aanbied? Deze zijn alleen met Silver te kopen ... zou wel gaaf zijn als je Silver kon verdienen ...

    Het liefst zie ik heel Eververse gewoon verdwijnen ... gewoon spelen voor de gear.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2018
  17. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Voor zover ik weet kan je alles halen via bright dust. Behalve die emote van IB.
    En die kubussen/bundels zijn volgens mij dezelfde items als uit die tess engrams die je krijgt als je lvl up gaat. ( zou me kunnen vergissen hierin, maar zal t dadelijk ff nakijken als ik inlog)
    En dust zou je gnoeg moeten hebben... ik heb iets van 9000 dust... en koop elke x emotes ervan die ik mis en heb van 10 dec tot warmind release amper tot niet gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2018
  18. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Klopt, enige niet te behalen ding via spelen is de IB emote.
     
    Rampage en bulletproof010 vinden dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zou zomaar kunnen hoor ... zo vaak sta ik niet bij Tess, enkel als ik weer zo'n engram in mag leveren :+
    December heb ik D2 voor het laatst aangeraakt, sinds Warmind (2 weken nu ofzo) gaan spelen. Bevalt me prima ... Heb zelf 4900 Dust dus dat zit wel goed.

    Hoor vanzelf wel of die kubussen hetzelfde bevatten als wat ze op dat moment aanbied.

    Blijf erbij dat een game als D2 net zo succesvol kan zijn als de DLC gratis zou zijn... of op zijn minst een compensatie vanwege de fuck-up die Curse of Osiris was. Dat je nu de eerste 2 DLC door iemand zijn strot probeert te proppen is eigenlijk not-done.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2018
    X-Junk vindt dit leuk.
  20. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Ehm dudes. Kan ik een sherpa crew fiksen die me dit weekend kan helpen met Spire of Stars?
    Heb het zelf tot de aan de boss gehaald maar de boss fight zelf nooi gespeeld.

    Ik wil het één keer hebben gehaald. :)
     

Deel Deze Pagina