1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Prachtige racedag vandaag!

    Ik dacht dat na die fantastische MotoGP race de F1 alleen nog maar kon tegenvallen, maar wat een heerlijk resultaat :)
    Kimi heeft weer aansluiting in de titelstrijd en Max nog maar 3 puntjes achter Ricciardo.
     
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat gaat een beetje ver. :p 45 punten achterstand. Kimi rijdt een beter seizoen dan de afgelopen jaren, maar ik zie hem geen rol meer spelen in de titelstrijd. Bottas zou dat ook meer verdienen dan Kimi, vind ik.
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hossen van van links naar rechts
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2018
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Kimi heeft een heel sneaky seizoen. Begint vaak rond plek 5 / 6 maar als er voorin wat gebeurt profiteert hij vaak. Veel 2de en 3de plaatsen al. Bottas verdient het zeker meer, al hebben beide Finnen de nodige pech gehad al.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach, als die niet een keer vooraan doet rijden en geïrriteerd is of wat dan ook komt ie met vanalles en nog wat om over te zeiken...
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Super gaaf. En de redbull racering is ook wel een vette baan.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Waar zeikt hij over dan? Dit was de grootste strategische blunder van de afgelopen paar jaar en dan nokt zijn auto er later ook nog mee. Hij heeft alle reden om geïrriteerd te zijn, en direct na de race zegt hij alsnog in een interview dat hij alle vertrouwen in zijn team blijft houden. Maar goed, hij jankt, want Hamilton.

    True, maar het werkt ook een beetje andersom. Zodra er vooraan niets gebeurd, vind je Kimi vaak ook niet in een kansrijke positie. In Australië en Bahrein had hij natuurlijk dikke pech, maar daar staat tegenover dat hij tussen Spanje en Frankrijk een vrij zwakke reeks had. Ik zie hem het gat niet dichten in ieder geval.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Helemaal niet als hij Vettel voor moet laten zo nu en dan.:+

    Logisch voor het team, maar moet toch pijn doen bij Kimi.
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ferrari moet nu gewoon een keuze maken. En dat betekent exit Kimi. Ik zal hem ook geen seconde missen. Bij hem is het vuur al jaren verdwenen.
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Precies hoe je het zegt: "Een heerlijk resultaat".
    Race kon mij echt niet bekoren na het zien van de MotoGP. De "spanning" waar iedereen over schrijft voelde ik totaal niet.

    Het resultaat is naar goed chauvinistisch gebruik lekker, maar een mooie race vond ik het absoluut niet om te kijken.
     
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het was meer de spanning of de banden het allemaal gingen houden, maar volgens mij had Verstappen het allemaal prima onder controle.

    De MotoGP daarentegen, de tandjes, die was gaaf!
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dan hebben wij anders naar de race gekeken.

    - Start > altijd spannend
    - VSC kwam > spannend of Verstappen binnen het pitstop window van Lewis kon blijven en de onwetendheid hoe lang Lewis door kon gaan
    - Lewis vroeg naar binnen. Zou hij op verse banden de rest verschalken en Max nog kunnen pakken?
    - Paar leuke inhaalacties. Vettel op Hamilton bijvoorbeeld, Alonso en Leclerc die naar voren kwamen
    - Achterbanden die er geen zin meer in hadden. Ook een blister linksachter bij Max. Moest hij nog stoppen? Ferrari's zagen er flex uit dus die hoefden sowieso niet meer
    - Kimi was sneller, en Max' band ging steeds harder. Zou het genoeg zijn?

    Enige wat ik miste was een goeie klapper, maar ik kon er goed van genieten. Soms is het klokje met de 'gap' linksboven of de onwetendheid spannender dan de beelden zelf, en dat is prima. 2 lead changes per lap kun je niet verwachten met 4 wielen.
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je hebt wel gelijk dat als je er zo naar kijkt, je wel spanning kunt vinden. Maar ik lag lekker onderuit gezakt op de loungebank te sippen aan m'n 2e Leffe Trippel. Dan heb ik echt fucking weinig zin om te gaan zoeken naar spanning.

    Bij de MotoGP lukte mij dat namelijk totaal niet, dat op de bank liggen. Fucking hyper hyper zat ik daar te schreeuwen naar Rossi :p
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Liev <3
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Lol MotoGP en F1 liggen net zo ver uit elkaar als voetbal en rugby.

    Desalniettemin ben ik blij dat ik net de TT van Assen nog hebben kunnen terug kijken. Prachtige race.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Als ze een waardige vervanger kunnen strikken wel ja. Kvyat misschien? :+ Anders zie ik m nog wel 2 seizoenen doen.
    Vond Kimi gisteren juist wel sterk maar meestal rijdt ie niet zo goed. Had wel veel lockups.

    TT was wel écht heel vet. Van F1 heb ik ook genoten en veel meer in spanning gezeten door Max (ook al ben ik niet presé een fan van Max) maar de TT was echt genieten. Enorm veel actie voorin. Ga zeker vaker kijken. Laatste Indy die ik heb gezien was Detroit, vind Indy ook leuk maar tijden zijn vaak kut.
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Alleen Leclerc staat op de radar.
     
    RemcoM en Rossi46 vinden dit leuk.
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
  20. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Amateur!
     

Deel Deze Pagina