1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo jammer dit. Kut baguettes!
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dag België. Doe dan maar Engeland - Frankrijk als finale. Zal mij een worst wezen wie hem wint.
     
  3. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Wat een kut jong die MBappe.
    Frankrijk niet met eer gewonnen maar Belgie speelde ook veel beter tegen Brazilie vond ik.
     
    L.A. en Taab vinden dit leuk.
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Wat een vreselijk team is Frankrijk. Zulke grote namen en dan met zijn 11 in de 16 verdedigen. Bah. En Mbappe is een misselijk ventje.
    België speelde niet op hun best. Jammer.
     
    tim91 vindt dit leuk.
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Jammer man, weak ass Frankrijk.
    Had België gegund, deze generatie is zo fucking sterk. Football coming home dan maar.
     
    tim91 vindt dit leuk.
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Wat een kwal die Mbappe inderdaad. Bah
     
    tim91 vindt dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    België geen enkel moment de vorm laten zien die ze de vorige wedstrijden hadden. Het zat er niet in...

    Frankrijk liet België uit razen, wat plaag stootjes maar echt op 100% voetballen deden ze niet. Vervelend om te zien ... maar het resultaat telt.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Deed me een beetje aan United - Ajax denken.

    Sowieso full support voor Engeland, die verdienen het echt.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Frankrijk wint t WK.

    Leuk man.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Fantastisch.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Kut mentaliteit van de Fransen. Dat zou een hele lelijke wereldkampioen worden.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    België speelde dom man. Die Martinez snapt het niet
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als je als jochie van 19 je zo gaat gedragen, dan zou ik nog bijna eerder Neymar een schouderklopje geven, bijna. :mad: Eerste helft was genieten, mooie dingen gezien van België, maar helaas hebben ze het niet kunnen afmaken. Sowieso dat België 3e moet worden, want ik denk nu al dat zaterdag een leuker duel word dan zondag. :)
     
  14. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Alles voor het resultaat. Ook Mbappe. En dat doen ze geweldig, enige kutte is Giroud.

    Martinez laat ze die bal maar de 16 ingooien op goed geluk met Varane en Umtiti. Beter werden ze niet in de kaart gespeeld. Zonder Giroud en Courtois wordt het 5-1 voor Frankrijk.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Giroud is nog niet goed genoeg voor FC Volendam, daar snap ik echt niets van. Frankrijk is een afgrijselijk team, onbegrijpelijk dat je met zo'n selectie zo gaat spelen. Deschamps is echt een baggercoach.

    Ik heb me zitten irriteren aan Frankrijk, al het hele toernooi vind ik ze walgelijk en nep. Reactievoetbal pur sang. Ze gaan nu ook wereldkampioen worden, helaas. Engeland en Kroatië hebben geen enkele kans die verdediging kapot te spelen. Maar Mbappe is echt een fantastische voetballer, ook al is het een kwal. Als je lief bent, dan ben je ook niet zo goed op zijn leeftijd. Hij is bizar goed gewoon.

    Snapte iemand die wissel van België? Dat Fellaini eraf ging op het moment dat ze voorzetten vanaf de flank gingen geven? De grootste kans van de 2de helft kwam van het hoofd van Fellaini. Hij kan alleen koppen en dan ga je hem wisselen op het moment dat je moet gaan pompen in de zestien. Snapte ik echt geen reet van?
     
  16. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Haalde gewoon 1 van z'n mikpunten bij de gebruikte tactiek weg voor iemand die alleen de bal daar moet bezorgen.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hoezo dat gehaat op Mpabbe eigenlijk? Alleen om dat laatste tijdrekken bij die ingooi of heb ik wat gemist?
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Typisch Nederlands dat men zich irriteert aan het sterke Frankrijk dat Argentinië, Uruguay en België uitschakelt in de finales. Ijzersterk team met fysiek dominerende spelers, waterdichte defensie, controlerend blok op middenveld en dan snelheid en techniek voorin met de rappe Mbappe en Griezmann de goed tussen de linies loopt. Zoals in VI PRO laatst werd beschreven: als je met Kante-bril op kan kijken naar Frankrijk, kan je genieten van de stabiliteit van die ploeg. Niet oogstrelend, wel sterk, en alles doen om de overwinning te behalen, waaronder tijd rekken.. met als gevolg dat je overwinningen behaalt en zelfs wellicht wereld kampioen wordt, maar door Nederlanders (niet op WK) niet wordt gewaardeerd.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik vond vooral Varane echt geweldig ja. En nogmaals, België was tactisch gezien lachwekkend slecht natuurlijk.
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik lees overal in de media dit soort berichten

    "Hazard: ‘Ik verlies liever met België dan dat ik win met dit Frankrijk"

    Volgens heel België speelde Frankrijk anti-voetbal. Maar hoe speelde België tegen Brazilie dan ?
    Altijd grappig zulke teksten. Neem je verlies als een man, maar ga niet zulke domme dingen roepen.

    Denk zelf dat België helemaal niet zo goed is als wij denken. Tegen Brazilie hebben ze (vooral na rust) ook veel geluk gehad. En tegen Japan waren ze al bijna uitgeschakeld.
    Prachtige spelers hoor. Maar als team overrated !

    Laat Kroatië hem nu maar winnen.

    Komop Modric!
     

Deel Deze Pagina