1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    België had ook veel meer overtredingen trouwens.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :) Wat zit je nou racistisch te lullen man, met je "typisch" Nederlands, en bij tijdrekken wordt je uitgescholden door Nederlanders.

    Dat meen je? Is Frankrijk een sterk team. Ja joh? Oh, dat viel me niet op. Wat zit je nou het Orakel uit te hangen? Ga jij me nou vertellen hoe ik moet genieten van een team dat speelt zoals Frankrijk? Gast, ik zie hoe sterk en goed ze zijn. Dat ziet iedereen, ook Nederlanders zien dat. Ik vind het alleen tergend om naar te kijken, zeker met zo'n geweldige selectie.

    Neemt verder niet weg dat het allemaal heel knap is van Frankrijk hoor. Absoluut, maar het is niet zoals ik graag een team zie spelen.
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Nou nou, tergend? Zeker de eerste helft was gewoon genieten toch? Van beide ploegen. Sommige doen nu net alsof ze a la Iran met 11 man aan het verdedigen waren en hoopte op een counter, maar vond Frankrijk, zeker voor de goal, best leuk om naar te kijken.

    Ik kijk naast de grote toernooien nooit voetbal, dus weet niet hoe hij in competities is, maar Modric is zo'n naam die me opvalt omdat hij vaak gehyped wordt en zogenaamd heel goed moet zijn, maar in mijn ogen eigenlijk niet zo'n bijzondere speler is (dit WK dan dus). Veel balverlies en mislukte steekballetjes.
     
    Siemenn en Tyrant vinden dit leuk.
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nou okay. Tergend is wat overdreven. Maar leuk vond ik het niet. Eerste helft was redelijk maar ik heb er geen blijvende herinnering aan overgehouden.

    Frankrijk laat zich wel zien als het achterstaat. Dat is gewoon jammer voor zo'n gruwelijk team. En nogmaals, het is knap wat ze doen, maar niet onvergetelijk, en dat zouden ze wel kunnen met die selectie.
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Modric is de beste middenvelder van de laatste vijf jaar.
     
    Siemenn en L.A. vinden dit leuk.
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jezus "gast", wat reageer je geprikkeld, de laatste berichten spat de frustratie er vanaf... vanwege de (succesvolle) speelstijl van een team dat niet overeenkomt met jouw favoriete manier. o_O Bijzonder.

    Het doet me inderdaad denken aan de standaard kritieken van de Nederlandse pseudo-analytici, die de speelstijl (bij voorkeur de zogenoemde Hollandse School gericht op balbezit en schoonheid) verkiezen boven rendement, die bij overwinningen nog zeuren over de manier waarop gewonnen werd, wat uiteindelijk totaal irrelevant is. En ja, het kan dat iemand puur en alleen kijkt voor entertainment (mij rest dan de vraag wat dat zou moeten inhouden?) en niet voor resultaat, maar ook dat verklaart niet je azijnige reacties.

    Zo, ik ga weer lekker de zon in, beentjes omhoog, biertje erbij, lekker ontspannen, lijkt me voor jou ook niet verkeerd overigens, en vanavond kijken naar Engeland Kroatië. Kijken naar de tweede finalist & wie zichzelf onvergetelijk mag gaan maken door de finale in te gaan en mogelijkerwijs de beker omhoog te tillen.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Its coming home Siemenn!
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik wil graag mooi voetbal zien. Resultaat interesseert me niet als Nederland niet meedoet. Daarom vind ik het teleurstellend als een goed team als Frankrijk zo weinig stijlvol wint.

    Engeland - Kroatie wordt een drama wedstrijd denk ik. Frankrijk wordt eenvoudig kampioen lijkt me.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat je het niet begrijpt. Ik vind Frankrijk inderdaad saai voetballen en dat vind ik jammer. Zeker gezien de selectie had ik het graag anders gezien. Echter, ik ben niet gefrustreerd over een voetbalteam, sorry.

    Ik ben eigenlijk nergens over gefrustreerd wat voetbal betreft, het is geen Oranje of Ajax, en zelfs daar maak ik me weinig druk over omdat ik er geen invloed op heb. Wel vind ik je hipstertekstjes als "Typisch Nederlands" omdat ik een team als Frankrijk irritant vind om naar te kijken en "als je tijdrekt wordt je uitgescholden door Nederlanders" nogal hooghartig overkomen. En best wel misplaatst.

    Ik kijk voor mijn plezier, want Oranje doet niet mee. Een team als Frankrijk zou prachtig voetbal kunnen laten zien, ze zouden zelfs dan nog kampioen kunnen zijn geworden. Ik vind het jammer dat ze zo spelen, maar ik begrijp heel goed dat anderen het wel leuk vinden.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En België tegen Brazilië was fantastisch? Die speelde net zo als Frankrijk gisteren deed ... je tegenstander het spel laten maken en hopen op een goede counter. Maargoed. Het resultaat telt ... nu worden ze uitgeschakeld door een team wat dezelfde tactiek hanteert en is het janken. Mooi man.

    Enne, Frankrijk - Argentinië was volgens mij redelijk stijlvol. Heerlijke pot waar Frankrijk liet zien wel degelijk te kunnen voetballen ...
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Toen stond Frankrijk achter. En komen ze wel en zie je hoe fantastisch ze kunnen ballen. Dat is nou precies het punt.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als het moet idd ... maar gisteren is Frankrijk, afgezien van wat magere kansen, nooit in de problemen geweest
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Eerste helft zag ik iets anders hoor. Daar had het zomaar 2-0 kunnen staan. Daarna kwamen ze snel op 0-1 en was de wedstrijd dood.
     
  14. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    IT'S COMING HOME
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ja is het janken ja? Ok man. Ik wil mooi voetbal zien. That is all. Meer zeg ik niet. Eerste helft Belgie - Brazilië vond ik leuk inderdaad. Tweede helft stortte Belgie in en was iets minder leuk.

    Kut Fransen.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    2e helft nu is gelukkig een stuk leuker dan de eerste helft en de hele wedstrijd gisteren

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Kroatië pak de finale maar. Engeland verdient het niet.
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Zolang frankrijk maar niet wint.
     
    SD23a vindt dit leuk.
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mooi dit.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Toch weer fijn dat ik geen toto heb gezet.

    Stel je s voor dat Kroatië of all places het fucking WK wint. Man man man
     

Deel Deze Pagina