1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Eerst over de steekpass: Dat zou goed moeten gaan. Tenzij je vlakbij een speler hebt staan waar de bal onbedoeld heen gaat. Ik heb in ieder geval nergens last van. Druk je de Y-knop hard in of druk je hem lang in? Ik zou het laatste doen.

    Over de instellingen: Als je in het begin in het controller-scherm komt druk je op de X-knop en dan kom je in het instellingen-scherm. Daar kan je van alles veranderen.
     
  2. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Er zijn geruchten over myclub, dat het ditmaal ook legendes bevat zoals Roberto Baggio, Olivier Kahn en Roberto Carlos.

    Eerder hoorden we al dat je met Myclub nu spelers kon laten ontwikkelen qua kracht.

    Ik ben erg benieuwd
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Toch verwacht ik niet veel andere toevoegingen in modes. Ze zeggen wel de ML, maar daar heb ik een tijdje geleden een screenshot van gezien en een kort verhaal gelezen van Adam Bhatti, wat niet echt klonk als iets echt vernieuwends.
    Ook kan je er lezen dat je voor online geen passing-filters hoeft te verwachten en dat vind ik jammer.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2015
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Haha, ik bedoel uiteraard lang indrukken.. Heb ook opgelet op het balkje die gaat lopen als je een pass wil geven, en dit balkje ging helemaal vol.. Genoeg voor een harde, verre steekpass.. Maar dat is dus niet zo bij mij.. vanavond nog maar even opnieuw proberen..

    En ik weet wel hoe ik bij de instellingen kom, maar ik weet niet precies wat vergelijkbaar is met FIFA waar ik bijna alles op manual heb staan..
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wel raar, heb je al gechecked of het Y-knopje het wel doet bij andere spellen? Misschien is-ie stuk.
     
  6. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Zojuist een potje fifa gespeeld, daar heb ik geen problemen met de (Y) knop
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    :x Snap er niks van. Heb je misschien ergens in de button-configuration iets met de (Y)-knop gedaan?
    Dit zouden wij toch ook moeten hebben als het probleem niet bij jou ligt? Als het zo blijft, zou je misschien een screenshot van je settings kunnen maken, dan kunnen we kijken of we wat bijzonders zien...
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    :+

    2 meter voor de man waarop je passt of 2 meter voor de man die passt?
     
  9. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Misschien dat het toch heel anders gaat als met FIFA.. Ik deed net een potje, en toen weer goed gelet op mn steekpasses.. Nu drukte ik hem een paar x voluit in, dus balkje helemaal vol.. de pass kwam nu al wel verder, maar nog niet echt zo ver als dat ik verwachte eerlijk gezegd..

    Hoe ver laten jullie het balkje vol lopen voor een normale steekpass? dus vanaf halverwege eigen helft om bijv. robben diep te sturen?
     
  10. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    paar potjes gespeeld op superster speelt heerlijk weg en al helemaal als je de snelheid op 2 zet vind t echt een vooruitgang !
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Zo speelt echt heerlijk hoor. Ik vind dat ze weer een goede balans tussen arcade en simulatie hebben gevonden. Soms zie je namelijk dat een speler een bepaalde beweging niet echt zou kunnen realistisch gezien, maar het komt de reactie tijd ten goede waardoor het allemaal lekker snel reageert.
    Deze pes speel ik dan ook weer met de D-pad :9
    Voorzetten zijn ook weer heerlijk. Net een heerlijke inglijder gemaakt met Muller

    verbeterpunten tot nu toe
    cpu overtredingen
    pass assist op niveau 1 is wel erg veel hulp. Hopelijk verminderen ze dit ander wordt het heel erg ping pong voetbal online.
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Zoals ik en andere al klaagde en hieronder ook al wordt gezegd is de ondersteuning teveel aanwezig. Dus maakt het - helaas- bijna niks uit hoever je hem doet. De computer verbeterd je zodat de pass perfect voor iemand komt of in de voeten.
    Misschien is dit de reden?
    Speel eens een paar (steek) passjes op manual en kijk of het dan wel lukt.

    Hopelijk passen ze het nog aan
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik wil graag druk met extra man (B) op RB. Maar als ik dit verander in de verdediging verandert het ook in de aanval (RB wordt schot)
    Waarom zou je dit niet apart kunnen veranderen? Of kan dit in de full game wel?
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Die lage voorzetten (dubbel drukken bij voorzet voor pass over de grond) zijn eigenlijk misschien ook iets TE effectief, wat betreft spitsen die eruit kunnen scoren...
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Had je al gezien dat je bij de knoppen-configuratie kan switchen tussen Aanval en verdediging wijziging? Uit jouw verhaal lijkt het dat je daar aan voorbij gaat. Dat doe je met (LB) en (RB)
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Heb ik gedaan. Maar dat werkte niet, als ik het verdedigend instelde veranderde de aanval ook mee
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien opnieuw downloaden?
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Mhh dan vind ik het voorlopig wel prima. Maar in de full game(pes15) kan het dus normaal gesproken wel?
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Han, een download verandert daar niet zoveel aan hoor. Ik vraag me overigens af of het uberhaupt kan??

    Snap overigns niet waarom je het zou willen.
     
  20. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    snelheid op 2??? wow, zit je aan de speed? :)
     

Deel Deze Pagina