1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    [​IMG]
    [​IMG]

    Wat me verder vandaag nog opviel is dat de oranje pass niet te geven is, dat er altijd automatisch word gekozen voor de roze pass. Hoe je de (RS) ook houdt.
    [​IMG]

    Met de volgende instellingen:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2015
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb even tijd voor je gemaakt ;) en inderdaad lijkt het niet te kunnen. Als je er eentje uit het linker rijtje verwisselt met een uit het rechter rijtje dan verknoeit-ie een andere instelling uit de knoppen-instelling.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien ziet-ie het als een soort throughpass en dan zou je die op advanced moeten zetten....
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Voor dat soort passes pass support op none zetten. Lekker manual dus. Geldt ook voor andere onderdelen.

    Ik heb 't getest op PS4 (vwb controller settings)
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat vond ik zo vanzelfsprekend dat ik het niet opperde. Maar inderdaad, die staat nog op level 1 :)
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja had zelf al geprobeerd op manual en dat ga ik misschien ooitnnog weleens oefenen. Moet normaal gesproken op lol 1 ook gewoon werken imo
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Vroeger hadden ze toch dat je verschillende assist levels had voor specifiek voorzetten. Dat moeten ze terughalen. Dus wanneer je in het gebied van de achterlijn komt dat de controls voor voorzetten meer manueel worden.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Btw, het kan toch niet op PS4. Je kunt wel de actieknoppen verwisselen in defence en Attack, maar niet de special buttons zoals sprinten, etc.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, tenzij je de Xbox 1 developers bedoelt.
    Maar als ik naar de kwaliteit van de demo kijk, maak ik me geen zorgen.
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Precies. Blijft wat dat betreft toch wel ploeteren met de X1. Alle berichten
    van het vinden van meer power of het beter snappen van het programmeren ten spijt, echt veel heeft het tot nu toe niet opgeleverd.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mjah, het valt vooral op bij multi-platform games, want bij exclusives lijken ze zich wel gewoon te kunnen richten op schitterende graphics. Sunset Overdrive ben ik als PS4 eigenaar nog steeds wel beetje jaloers op. Het ligt natuurlijk ook erg aan de gekozen grafische stijl, en beperkingen in de hardware kun je vaak prima compenseren door voor bijvoorbeeld cell-shaded graphics te kiezen, en daarbij een schitterende visuele stijl hanteren.

    Ik begrijp trouwens sowieso niet waarom een bedrijf als Ubisoft niet met een cellshaded football-game komt, gebruik makend van bijvoorbeeld die UbiArt engine (Rayman), en dan gewoon goede character-artists erop zetten om lijkende cartoony versies van Messi, Ronaldo, etc etc te maken, en desnoods koppel je het aan een top-down gameplay zoals vroeger bij Sensible Soccer, en dynamic cameras bij herhalingen etc etc. Of gewoon net zulke side-line gameplay als FIFA/PES, of whatever.

    Grafisch zijn de mogelijkheden dan eindeloos, wanneer het niet meer realistisch hoeft.
     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat is in mijn ogen de zaak omdraaien.

    Bij X1 exclusives hebben ze meer de mogelijkheid om specifiek naar de mogelijkheden van de X1 te programmeren en kunnen ze makkelijker details of inhoud weglaten om alsnog aan de 1080p en/of 60fps te komen. Er valt dan ook geen vergelijk te maken andere platformen. Maar zodra het om een Multi-platform titel gaat dan gaat het direct mis en is de X1 altijd de mindere. MS heeft zich daar bij de ontwikkeling gewoon fors op verkeken.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Whaaa, nice!! :cool:
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Heerlijk goaltje hoor!
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Wow wat een goal!

    Gisteren ook de demo gespeeld op de Xbox one en ik heb me kostelijk vermaakt, speelt lekker weg en het ziet er mooi uit en loopt ook super soepel, dit jaar ga ik wellicht wel voor PES :thumbs:
     
  18. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Zo veel moeite om een toernooi te organiseren en dan alleen spelen met de demo? Wacht dan nog een paar weken tot het spel uit is... :F:
     
  20. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Weet iemand al waarom deze site het niet doet op de tapatalk app? of ben ik de enige met dat probleem?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2015

Deel Deze Pagina