1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb ook zitten editten, maar alleen de juiste kits ( voor zover dat kon binnen de mogelijkheden van Xbox 1 ) , maar ik heb nergens spelers getransfereerd. Daarom hoop ik dat ze van mijn edits afblijven :eek:
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    http://wccftech.com/konami-details-pes-2016-update-release-october-29th/

    Helaas maar 70 nieuwe gezichten, waaronder Luuk de Jong.

    Ik begrijp nog steeds niet goed waarom ze niet gewoon een tool online vrijgeven zodat mensen thuis op hun PC die spelers zo goed mogelijk kunnen namaken en delen, en de beste daarvan (gekozen door de community) kan Konami dan officieel in de game toevoegen. Op die manier kun je veel makkelijker alle spelers van kleinere teams toch correct krijgen.

    De editor in de game is te beperkt, vooral qua kapsels.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En waarom zeggen ze hier nou niet wat meer over? Ik weet zeker dat goede toevoegingen in de gameplay meer verwelkomd worden dan nieuwe schoenen e.d.
     
  4. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Normaal ben ik een voetbalspel na 10 tot 11 maanden zat. Nu is dit punt helaas al bijna na een maand bereikt. PES speelt heel lekker, maar scoren is zo ontzettend makkelijk dat het geen enkele voldoening geeft. Dit geldt zowel voor de Master League als online. Ieder schot dat ik in de Master League tegen krijg vliegt er bovendien ook onmiddellijk in, waardoor je puur kijkend naar de uitslag nog de illusie krijgt dat je soms een spannende wedstrijd hebt gespeeld. Dit is echter niet het geval. Iedere tegengoal ontstaat uit onbeholpenheid, waarbij de keeper ook de makkelijkste ballen niet tegen weet te houden. In de afgelopen wedstrijden heeft mijn keeper niet één bal gestopt. Veel maakt het niet uit, want ondanks een of twee gebruikelijke blunders heb ik toch een winning streak van 17 wedstrijden opgebouwd. Daarbij speel ik de thuiswedstrijden op Top Player en de uitwedstrijden op Superstar.

    In de demo had ik soms echt nog het gevoel dat ik weggespeeld werd door de computer, zelfs op de lagere moeilijkheidsgraden tegen niet al te sterke tegenstanders. FIFA 16 is me persoonlijk veel te stroef waardoor PES in de eerste weken als een verlichting voelde. Inmiddels betwijfel ik echter of PES daadwerkelijk zo lekker speelt, of dat het gewoon simpelweg te makkelijk is. Ik neig naar het tweede.
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Advance of manual shooting al geprobeerd? ..ikzelf speel met advance wat scoren toch net iets minder makkelijk maakt.

    Ballen gaan nu vaker naast of recht op de keeper, maar als je dan scoort is het bijna altijd een beauty die zeker genoeg voldoening geeft!
    Spel-niveau Top Player. :) (vind de keepers soms toch best goede reflexen hebben, al staan daar helaas ook teveel bizarre blunders tegenover)
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vermaak mij zeker nog met de game! Alleen mogen de keepers wel iets meer tegen houden van afstand.
     
  7. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]
    Luuk de Jong, Kuyt, El Ahmadi & Van Rhijn dus voor de Eredivisie. Ook zie ik Van der Vaart.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2015
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gaan de keepers nog verbeterd worden? Leuk spel hoor, maar online echt onspeelbaar. Ze houden niets.
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die keepers zouden eigenlijk een soort van 'perks' moeten krijgen.. 3 of 5 'super' reflexen per match tegenover max. 1 blunder ofzo. :D
    Gelukkig stoor ik mij er vrijwel niet aan offline, online daarintegen kan ik goed begrijpen dat het frustrerend kan werken...
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Datapack zojuist binnen gehengelt via Steam...
    Om het gelijk maar even uit te testen gekozen voor de klassieker van gisteren Feyenoord - Ajax. Eerste indruk is goed, naar mijn idee kloppen de teams nu helemaal en is er veel herkenning in de spelers terug te zien. :thumbs:

    Wedstrijd opzich werd een regelrechte kraker. Speel sinds twee dagen nu ook op het niveau Superstar en moet zeggen dat het boven verwachting goed gaat. Nog nooit een PES op het moeilijkste niveau kunnen spelen maar nu kan ik er aardig mee over weg. Soms winst, soms verlies, maar tot nu toe voelt het wel als een 'eerlijke' uitdaging.

    Apart moment in deze wedstrijd, ik stond 1-2 achter in de 62min. zie ik ineens de doelman van Ajax in de middencirkel jagen op de bal. Was een rommelige fase in de wedstrijd, maar zoiets heb ik de CPU nog nooit zien doen. 8) Uiteindelijk leek ik met 3-3 te gaan verlengen, krijg ik toen in de laatste seconde van de 4 minuten verlenging een counter om de oren, doelpunt. :'-( Nipt verloren, maar qua beleving was de wedstrijd net zo spannend als gisteren de échte klassieker was in de Kuip. Heerlijk.

    Oftewel, ik vind PES 2016 nog steeds (bijna 50uur gespeeld nu) verrassend en vooral leuk om te spelen! ..en dit kan met nog wat updates, of goede mods, alleen nog maar beter worden in de toekomst.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Transferupdate is gedaan t/m 30 augustus.

    Goed bezig Konami!
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Twee vragen:
    - speel jij dan de PC versie?
    - Data-pack zou morgen toch pas uitkomen?
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Lol meen je dat? Wat een kut bedrijf ook.
     
  14. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik lees ook dat alle geëditte spelers gereset zijn naar default. Zijn alle kits nog wel aanwezig? Heb zelf nog geen tijd om te updaten


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik wilde pes aanschaffen omdat ik hoorde van deze patch maar die heeft Konami verneukt zo te lezen. Dan maar geen pes aanschaffen. GG Konami
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik speel inderdaad de PC versie ja.. Vanochtend toen ik Steam opstartte begon die gelijk met downloaden van het datapack. Meen iets van 275MB dat het was. Daarna vraagt het spel als je het de eerste keer opstart wat je wel/niet wilt updaten. :)

    Heb zelf tot nu toe één option-file en een groot pakket met tenue's en clubemblemen toegevoegd aan mijn game en dit is nog allemaal beschikbaar zoals het was voor het datapack.

    Voor mij is de game er dus alleen maar beter/completer op geworden.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Konami :')

    Echt dit is een megafaal weer. De zoveelste.
     
  18. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Idd te triest voor woorden, nou zit Martial ook weer gewoon nog bij Monaco terwijl hij met die live update wel gewoon bij United zit. Snap ook niet waarom ze die transfers ook maar bij hebben gewerkt tot 30 augustus, hoe moeilijk kan het zijn? Plus ze hadden tijd genoeg nu zou je zeggen..
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Gelukkig kan ik mij aan zo'n dingen totaal niet storen, gameplay is prima dus ik ben al snel tevreden bij deze game.
    Ken sowieso 80% van de voetballers niet bij naam of bij welke club ze horen te spelen. :p
     
    appie21 vindt dit leuk.
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Eigenlijk moet je dit spel gewoon boycotte hierom.
     

Deel Deze Pagina