1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Beter toch! Ze hebben de snelheid ook weer opgevoerd. Haal nu Uncharted collection (45 gig met update) met ca 1 uur binnen. Lijkt weer op de oude dagen voor de ddos aanvallen etc.
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Sony komt met afstandsbediening voor PS4

    De PlayStation 4 wordt misschien wel net zo vaak als entertainmenthub gebruikt dan als gamesconsole. Voor Sony dan ook reden genoeg om een afstandsbediening te maken voor de PS4. De Universial Media Remote is in de Verenigde Staten, Canada en Mexico alvast te bestellen. Wanneer de afstandsbedieningen worden geleverd, is niet bekend.

    Met de Universal Media Remote kun je je PS4 bedienen als een 'ouderwetse' dvd-speler of televisie. De afstandsbediening van Sony is dan ook vooral handig voor het bekijken van videodiensten als Netflix, HBO Go en YouTube. Op de remote staan naast de geijkte knoppen die je verwacht op een afstandsbediening ook de verschillende knoppen die op de controller van de PS4 staan. Op die manier hoef je niet steeds te switchen tussen de remote en een controller als je alleen maar video's wilt bekijken.

    Het is niet duidelijk wanneer de Universal Media Remote naar Europa komt, maar Sony heeft vermoedelijk voor Noord-Amerika gekozen als beginmarkt omdat daar al veel meer naar on-demand-videodiensten wordt gekeken dan bij ons.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mijn huidige TV remote (ook Sony) doet het ook prima, geen andere nodig.:+

    (is dit niet al erg oud nieuws btw??)
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Following the Japanese and American price cuts it looks like EU is also getting a price cut for the PlayStation 4 500GB. Expect an official announcement at Paris Games Week in 10 days.

    Many Dutch retailers have started advertising the PS4 500GB at €349. Previously always available it now states pre-order now, available on October 21. It also seems the PS4 1TB game bundles are now €399, so it looks like a general €50 price cut like in other regions.

    [​IMG][​IMG]
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zo die 1tb met AC Syndicate en de Nathan Drake collectie voor €400 is geen slechte deal
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die Syndicate/Watchdogs/Uncharted set is bij de Game Mania 379...!
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    PSN down?
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nee
    https://status.playstation.com/en-us/

    Heb zelf net ook zonder problemen gespeeld. PS4 heeft wel een firmware update, zonder die kun je niet online gamen
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Shit! dat is het natuurlijk. Zit ik de hele tijd wat te wachten 8)
     
    Tim vindt dit leuk.
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik heb een vraag. Hebben jullie ook altijd last bij het aanzetten van de Playstation 4 na een tijdje dat ie heeft uitgestaan. Bij mij weigert dat 'knopje' altijd als ie een tijdje heeft uitgestaan. Echter, zodra ik de PS4 een aantal keren achter elkaar aan wilt doen doet ie het perfect!
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Stof eraf blazen.;)

    Geen last van, maar goed...mijn PS4 staat dan ook zo goed als dagelijks aan.:cool:
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Pffeww, gelukkig ook op mijn 2 nieuwe controllers Xbox One stickjes kunnen zetten zonder problemen. :)
    Gaat op een of andere manier wat gemakkelijker bij die nieuwe controllers, er gaat minder snel iets vanzelf los.

    Wat speelt dit weer heerlijk zeg :D

    [​IMG]

    Ook maar even een oude controller uit de kast genomen. Deze kreeg ik vorig jaar niet meer aan de praat en de garantie was verlopen.. Nu weer eens elk draadje gecheckt, reset button ingedrukt en hij werkt weer!
    Ook maar meteen One stickjes ingezet. Nu kan hij de verkoop in. :)

    [​IMG]
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, rot op met die kut faceplates!
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Voor mensen die een One (Elite) controller willen aansluiten op PS4 (of andersom);
    Nieuwe firmware, met full support voor Elite controller. Moet perfect werken dit. :)
    Misschien zelf eens aanschaffen zodat ik met de Elite controller COD kan spelen op PS4.
     
    MAD 1976 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    PSX begint zo.

     

Deel Deze Pagina