1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Hoe kom je erbij dat het je CPU zou zijn? Eerst eens schoonmaken, daarna een schone installatie van windows, dan nog eens kijken.
     
    Jorrie en Pride vinden dit leuk.
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb hem laatst schoongemaakt en hij is niet meer vastgelopen :D
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds 1 1/2 maand ongeveer een nieuwe laptop, de Acer Aspire V13. Handig om mee naar school te nemen vanwege het formaat.
    Nu begint hij echter steeds vaker rare dingen te vertonen. Hij 'blaast' veel vaker intensief warme lucht uit, ookal doe ik helemaal niets op de laptop behalve internet bijvoorbeeld.
    Ook liep hij op firefox echt regelmatig vast, nu met chrome heb ik dat gelukkig niet meer.

    Meestal is de belasting van mijn cpu ook al snel 30-40% waarbij hij al snel weer lucht begint te blazen. Mijn vraag is dus of dit normaal is? Ik zorg er altijd voor dat de luchtavoer niet geblokt is. Ook heb ik mn laptop al grondig laten doorzoeken maar er is geen mallwarspyrware te vinden, en ook geen virussen.
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Sinds de laatste update in windows 10 kan ik ik het "programma's en onderdelen"niet meer openen?
    (via alt +x ) al een systeem herstel gedraaid zonder resultaat)
     
  5. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Ctrl+Alt+Del
    Taakbeheer
    Processen

    kijken wat er zoveel CPU power vreet in rust.

    Kan ook aan Windows 10 liggen, las daar e.e.a. over.
    Misschien bij energiebeheer kijken wat de instellingen op netstroom en accu zijn.

    Alt+X ? Win+X of rechtermuis klik op start.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Pff, ctrl+shift+delete is het betere werk :cool:
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Sorry win +X

    Het beeld flitst even maar dat isdan ook alles
     
  8. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    :D

    [​IMG]

    Rechtsklik bureablad
    Nieuwe folder
    Naam wijzigen

    copy/paste:

    Code:
    GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

    Win-X commands doesn't work

    Method 1 en 2 zijn nietszeggend standaard, wat niet tegenstaat dat het zou kunnen werken. Maar Method 3 bewijst dat ze wel degelijk weten wat er aan de hand is. Iets in de gebruikers account profielen is scheef gegaan. Maak een nieuwe account aan en kijk of je dan het probleem wel of niet hebt. Ja, dat is leuk, maar dan werkt het mss wel met je nieuwe account. Schiet je volgens mij ook niet veel mee op.

    Je default profiel in:
    c:\User\Default\AppData\Local\Microsoft\Windows\WinX

    de Group folders kopieren naar je account,
    c:\User\<ikke>\AppData\Local\Microsoft\Windows\WinX

    En als het helemaal niet wil,

    Ctrl+Alt+Del
    Taakbeheer
    Explorer.exe
    Rechtsklik -> herstarten.

    [​IMG]
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Klein 'probleempje' ;
    Sinds een paar weken kan ik niet meer rechtermuisklik op een afbeelding > 'Op Google zoeken naar deze afbeelding'. Dat kon voorheen wel.
    Kan ik dit misschien ergens instellen? Ik mis het wel.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb het opgelost het lag aan werken met meerdere schermen. Ik heb nu een monitor en het werkt weer!
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb perongeluk windows 10 geaccepteerd en nu heb ik de melding wanener wil je installeren
    heb domweg 1 decembergezegt omdat het niet wegging, Weet iemand aub hoe i kdit weer ongedaan kan maken ?

    Weg met windows 10
     
  12. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    configuratiescherm
    windows update
    geinstalleerde updates
    zoek naar :
    KB3035583
    rechtsklik, verwijderen.

    Daarna ga je handmatig nog een keer naar updates zoeken.
    Dan zal die KB3035583 weer erbij staan om te installeren.
    Rechtsklik erop en kies update verbergen.
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb niet zozeer een probleem maar wel.een vraag: per januari krijg ik ziggo icm horizon. Kan die horizon box ook als router fungeren of is een losse router nodig/beter?

    En wat voor router zouden jullie mij in dat geval aanraden? Gaar om eenpersoons huishouden.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De Horizon box functioneert gewoon als router.
    Maar for the love of god, koop een losse router.
    Zet de Horizon box lekker compleet buiten je netwerk.
    Zelden zo'n hoerig stuk electronica meegemaakt.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ziggo Horizon box? Walgelijk ding. Ze zijn wel slim zat om mensen te behoeden om onderling van die "kaartjes" uit te wisselen. Heb ook zelden zo'n onhandig ding gezien. Welke debiel verzint nu een dubbelzijdige afstandsbediening? Really? :+ Datzelfde heb ik overigens met de Cisco Router/Modem. Walgelijk ding. Is nog eens "afgeknepen" door Ziggo ook zodat je niet alles in kan stellen. Na een uurtje gamen knalt dat ding zich gewoon keihard in reset om zichzelf te "flushen". En weghalen mag dus niet ... moet je een Ziggo oplossing kopen.
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, duidelijk, dan heb ik een router nodig. Wil wel wat knaps en kwam nu op de D-Link 868L, is dat een goede keus of zijn er betere alternatieven voor een vergelijkbare prijs?
     
  17. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    Ben zelf fan van TP-Link, heb veel problemen met routers gehad die van prijsrange €40-€80 liepen, deze gingen vaak een jaar mee voordat ik ze dagelijks moest resetten om een beetje stabiel netwerk te houden.
    Nu sinds anderhalf jaar een TP-Link en dat ding loopt als een trein. Net ietsje duurder maar een prima router. Veel configuratiemogelijkheden ook.
    Enige nadeel van het betere TP-Link spul is dat het design niet altijd heel mooi is, ze zijn vaak wat groot, maar ach, gooi je hem ergens neer waar je hem niet ziet.

    Heb zelf deze : http://www.bol.com/nl/p/tp-link-tl-...gigabit-router-300-450-mbps/9200000009737766/

    Is natuurlijk wat ouder nu maar werkt nog prima :).
    Denk niet dat je veel meer nodig hebt voor een eenpersoons huishouden.
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Die TP link heb ik vorig jaar ook bij mijn schoonouders neergezet. Die zaten ook te kloten met dat cisco modem en sinds ik deze voor ze heb gekocht hebben ze geen enkel probleem meer. Bereik is ook top, boven op zolder nog perfect bereik ondanks de betonnen vloeren.
     
    Merliin vindt dit leuk.
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    En ik begrijp dat de router invloed heeft op de sterkte van het wifi signaal, ik wil het liefst een zo'n sterk mogelijk signaal. Zijn er dan nog beter opties? Ik wil maximaal € 100 uitgeven.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan je met de horizon van ziggo wel bridgen dan? Ik heb die horizon van UPC en ik kan alleen de router als versterker gebruiken, maar dat is al een wereld van verschil! Overal in huis 5G en een goede, stabiele verbinding. Genoeg mensen hier op het forum die kunnen beamen dat dit een tijdje terug toch echt veel slechter was :+
     

Deel Deze Pagina