1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Het jaar is nog niet om! Hup aan Fallout 4 jij :+
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Edit: wrong topic
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heh, nu bezig met The Witcher 1 (op Steam gekocht voor €8,- koopje!), erg cool. Isometric camera is wel chill.

    Meer mensen die deze gespeeld hebben? Wat vonden jullie ervan t.o.v. 2 en 3?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Vond hem wel erg tof. Gameplay is wel echt achterhaald.
    Deel 1 is echt een soort detective-verhaal vermomd als RPG.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm ben benieuwd. Net de eerste proloog missie uitgespeeld, leuk om in Kaer Morhen te starten.

    Wel een beetje lame dat Geralt alles vergeten is maar wel meteen kan vechten, potions brouwen en iedereen bij naam kent. :+ Snap alleen niet dat 't filmpje in het begin dezelfde is als bij Witcher 2? Dat je daar gevonden wordt in het bos?
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Sorry dubbelposten mag niet!

    Anyway: ben nu bezig in het 3e Witcher boek, en grappig feitje over Morvan Voorhis, die generaal van Nilfgraad. Kleine spoiler, maar kans dat dit ooit in een volgende game zit is erg klein:

    Hij is de opvolger van Emhyr. En dus sowieso niet Ciri.
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heeft de patch van onlangs nog iets gedaan aan de laadtijden op de PS4? Weet van Kabuto dat het op de X1 geen donder verschil maakte, althans geen drastisch verschil, maar wat heeft het gedaan op de PS4?

    Heb de Seasonpass gekocht maar heb er een beetje spijt van.
    Ga volgend jaar een game PC bouwen en wil dan eigenlijk TW3 herspelen. Eigenlijk is TW3 een van de redenen waarom ik een game PC wil bouwen omdat die imo zo godsgruwelijk irritant loopt (letterlijk en figuurlijk) op de PS4.
    Game is prachtig, heeft zijn flaws, maar verdient toch wel een replay.. Maar dan in al zijn glans en glorie :)

    Maar als de laadtijden zijn aangepakt dan wil ik nog wel de PS4 versie spelen voor de 2e DLC.
    Ben mss een beetje een zeikerd maar ben allergisch voor lange laadtijden :+

    Edit: Zit te twijfelen over het woord redenen.. Volgens mij is het niet echt Nederlands :+
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Prima hoor. Niks mis mee.
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hahaha thanx gap!

    Heb dat wel vaker hoor. De meer ik het woord lees, de vreemder het lijkt te zijn :+
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Heeft er iemand advies over hoe ik het volgende aan moet pakken?

    Hoe gaat het verkrijgen van XP in z'n werk met de DLC erbij? Ik wil eigenlijk eerst de main game uitspelen, maar is dat verstandig? Ik ben bang dat ik een te hoog level ben als ik de base game straks uit heb gespeeld en dus in de DLC nauwelijks XP meer krijg. Moet ik met de DLC beginnen zodra ik level 30 ben? Als ik dat doe, ben ik dan na de DLC weer een te hoog level om verder te levelen met de main game? :+
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Goede vraag. Was zelf level 31 meen ik. XP systeem werkt sowieso best raar in deze game. Ik heb uiteindelijk mijn focus van de XP gehaald. Het levelsysteem is imo niet zo bevredigend als in een Fallout oid.
     
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Binnenkort ook maar eens Hearts of Stone halen. Startte gister na een lange tijd de The Witcher weer even op omdat een vriend hem even wilde zien, maar dan valt wel meteen op dat deze game grafisch zo veel beter is dan Fallout (Xone). Vooral een groot verschil qua textures, maar ook animaties, characters en bijv. de foliage zijn stukken mooier. (Voordat er reacties komen over waarin Fallout beter is; ik vind Fallout echt een super game :+)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Toch maakt Skellige The Witcher 3 voor mij GOTY. _O_
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vindt de soundtrack van Skellige zo mooi. De hele soundtrack van deze game is prachtig
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Maar de omgeving is daar ook zo perfect. Ik wil de game binnenkort nog steeds weer eens opstarten, puur om Skellige te verkennen. :D

    En uiteraard is de muziek ook perfect:



    De arrival daar met deze muziek was voor mij het RDR Mexico momentje voor deze generatie. _O_
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja begrijp precies wat je bedoeld!!! Heel memorabel stuk idd. Jij speelt op pc toch? :)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat klopt.
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Mag ik je vragen hoe de laadtijden (komt ie weer :+) zijn op de pc? En hoe is de mod-support? :)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Laadtijden zijn veel beter. Alleen de eerste keer laden na opstarten van de game duurt het iets langer.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx mate
     

Deel Deze Pagina