1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii] Xenoblade Chronicles

Discussie in 'Games' gestart door John_Petrucci, 25 aug 2011.

  1. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk uitgespeeld (level 89) en 109 uur op de teller.

    Deze game is voor mij beslist een GOTY contender _O_
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb een stuk verder gespeeld en eindelijk die boss gehaald :). Het verhaal is echt heerlijk. Steeds op het punt van dat je in een nieuw gebied het queesten een beetje zat begint te raken, krijg je weer een heerlijke toevoeging op het verhaal.

    De opbouw, de afwisseling. Alles is precies goed uitgewerkt.
     
  3. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Late reactie :) Vesperia, Folklore, FfXIII, Lost Odyssey, Magna Carta 2, The Last Remnant, Infinite Undiscovery, Demon's Souls, Darks Souls, Eternal Sonata, Blue Dragon, Enchanted Arms :) Dat was het zo wel een beetje.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is een leuk lijstje....lijkt dat je moet wachten op Last Story (ook voor de Wii).

    Best raar eigenlijk dat de next-gen JRPGs....op de Wii uitkomen.:'-(
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je hebt de beste dus inderdaad al gehad. Zou je Xenoblade helemaal bovenaan ranken?

    Het wordt idd wachten op The Last Story, die ook enorm goed schijnt te zijn. En natuurlijk Ninokuni! Daar verwacht ik enorm veel van.
     
  6. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Xenoblade vind ik echt de beste rpg sowieso van deze generatie hoor. Ik denk ook dat ik moet wachten op de andere 2 wii rpgs of anders Skyward Sword. Ben een groot Zelda fan, maar deze stijl is even slikken voor mij.
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    :'-(
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik wilde het netjes houden.:9
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Xenoblade ook en echt, wat een heerlijk spel is dit <3
    Verhaal is perfect, het zit je niet de hele tijd in je reet te bijten dat je snel door moet gaan, maar het is ook niet zo vaag dat je niet weet waar je heen moet of dat je het vergeet (hehe:+)...
    En de omgevingen zijn echt, echt eyecandy, zeker als je ervanuit gaat dat het op de Wii is. En de muziek.... _O_
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt deze game nog ?
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik.. half. Maar Skyward Sword, Skyrim, Battlefield 3 kwamen voorbij. Dus dat heeft eigenlijk voorrang :+. Hoewel deze game makkelijk in dat rijtje tussen kan.
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog even het laatste stukje doorzetten van de game.
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ligt de game al een aardige tijd stof te happen.
    Hoop hem binnenkort toch weer maar eens op te pikken.
     
  14. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Was hem aan het spelen, totdat Skyrim kwam :+ Daarna Revelations, dan is het misschien alweer tijd voor Kingdoms of Amalur (??) Reckoning, Dragon's Dogma, heb Demon's Souls ook nog... ohja! Xenoblade?
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen zaterdag uitgespeeld.

    Als er geen Tactics Ogre zou zijn was dit mijn game of the year, maar nu is het een goede 2de :)
     
  16. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Xenoblade, fantastisch spel. Ik ben nu onderweg naar Prison Island, naar hierboven te lezen heb ik nog een hele weg te gaan. Wat ik natuurlijk verschrikkeeeelijk vindt!!;)

    The last story en Mass effect 3 dat zijn op dit moment ook echt de enige spellen waar ik naar uitkijk! die worden smullen:+
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben net met Fallout 4 begonnen, ik wacht wel ff op zo'n media markt aanbieding voor Xenoblade :) al mooi om te lezen dat het een hele goeie game is,.
     
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgens de teller zit ik nu op 29 uur en dit tot nu toe 1 van de beste RPG's sinds jaren. Ik dacht dat ik dit jaar met de Witcher III één van de best uitgewerkte open world games heb gespeeld, maar Xenoblade is nog beter.

    Je hebt met enige regelmaat echt zo'n episch wow-gevoel als je over een heel landschap uit kijkt. De muziek, gameplay etc. Het is allemaal top.

    Het enige wat ik jammer vind, is dat de Wii U niet zo krachtig is als de PS4/XBONE. Want hoewel de game er echt geweldig uit ziet, het had nog mooier kunnen zijn.
     

Deel Deze Pagina