1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] XCOM 2

Discussie in 'Games' gestart door RogierM, 6 feb 2016.

  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Informatie | Screenshots | Trailers | Boxart | Officiële website | Opmerkingen


    [​IMG]



    Platforms
    PC
    ~
    Uitgever
    2K Games
    ~
    Developer
    Firaxis Games
    ~
    Genre
    Turn based strategy / Sim
    ~
    Release datum
    5 februari 2016





    Earth has changed.
    Twenty years have passed since world leaders offered an unconditional surrender to alien forces and XCOM, the planet's last line of defense, was left decimated and scattered. Now the aliens rule Earth, building shining cities that promise brilliant future for humanity on the surface, while concealing a sinister agenda below and eliminating all who dissent from their new order. Only those who live at the edges of the world have a margin of freedom. Here, a force gathers once again to stand up for humanity. Always on the run, the remnant XCOM forces must find a way to rise from the ashes, expose the insidious truth behind the occupation, and eliminate the alien threat once and for all.

    XCOM on the run.

    Take command of the Avenger, an alien supply craft converted to XCOM's mobile headquarters. Guide your strike force around the world, build popular support and expose the aliens sinister plans


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Meer screens en filmpjes op de officiele site



    [​IMG]




    Announcement trailer



    E3 2015 trailer


    60 minutes Gameplay with commentary of the developer







    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]





    [​IMG]




    Met dank aan Gakkie voor de start post (grotendeels geleend van Xcom 1 topic ) :) :)

    [​IMG]
    [/td][/tr]
    [/fptable]

     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2016
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En nu nog wat ervaringen van spelers hier ;) Ik wacht geduldig op de console release ...
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan hoop ik voor je dat die ooit komt...

    Man, deze game is echt moeilijker dan deel 1. Soldiers zijn ook snel uit roulatie. Enige vervelend is dat veel missies een tijdslimiet hebben waardoor je veel risico moet nemen
     
  4. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind deze spannender dan Xcom 1, heb vroeger altijd xcom en terror from the deep helemaal kapot gespeeld. In dit spel heb ik altijd het gevoel dat ik een kat in het nauw ben. Ik vind het constant spannend en moet regelmatig met een deel van mijn team op de rug naar de evac rennen. Vind de moeilijkheid op normal al echt uitdagend. Verder had ik al fit soort situaties: LET OP SPOILER OVER SOORT VIJAND UIT HET BEGIN
    hier staat dus iets over vijand die je redelijk in het begin tegen komt
    had zo'n viper die mijn mannetje die in full cover stond half scherm verderop sleepte en dood wurgde (was nog mijn hoogste officier ook nog) daarna 1 van mijn mannetjes in paniek en totale chaos xD
     
  5. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    speelt lekker weg deze game vind hem wel moeilijk heb nu 5 soldaten die tot 20 dagen gewond zijn speel nu dus met 4 rookies
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan die tijd verkorten toch door zo een ding te maken, ben ff te naam kwijt
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat met die tijdslimiet vind ik maar niks. Ik wil gewoon rustig tactisch kunnen spelen. Had ook al zo'n hekel aan die haast missions in Enemy Unknown ...
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Soms krijg ik "loot expired" in beeld. Hoe zie ik wanneer ik loot moet pakken dan voor het vergaat
     
  9. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Geel omlijnd raster (volgens mij 4 bij 4 of zoiets) waar een getal in staat hoe veel beurten je nog hebt. Om het voorwerp op te pakken moet je gewoon in het gele gebied lopen.

    Ik vind het ook leuk als je in stealth mode bent. Sniper neerzetten mannetje laten flanken en dan als je stealth breekt de val dicht klappen op de aliens. Vind de aliens wel tactischer geworden, af en toe trekken ze zich ook terug en zo
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2016
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja kon in deel 1 ook wel. Overwatch traps. Maar toen moest je soms lang wachten voor de enemy eindelijk in je schot kwam. Nu is het stukken beter inderdaad
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Topspel weer hoor ondanks dat de performance een stuk beter moet kunnen.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jezus wat een aktie net. Moest extracten. Landen er tussen mij en de evac zond nog 3 enemies. Allemaal op overwatch. 1 van mn mannetjes was bleeding out. Die gestabilized met een gremlin, op de rug gedragen van een van mn soldiers en terwijl die naar de evac zone rent 2/3 overwatch ontwijken. Dit was de laatste turn dus iedereen moest naar evac.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Filmpje! :)
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha heb niet opgenomen. Maar was epic. Nu zit ik net in een missie met het andere uiterste. 2 turns left en kan niemand naar de evac zone brengen. 6 man kwijt of restarten. En daarom begin ik niet op classic iron man
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Spelen jullie nog? Deze game is echt geweldig, afgezien van een paar issues maar ben nu aardig op weg en niemand gaat meer dood
     
  16. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Jazeker, heb nu ook wat wapens en armour, dan wordt het spel steeds beter!
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik doe rustig aan en ben al een keer opnieuw begonnen.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo opnieuw?
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Omdat het voor geen meter liep.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ok, bij mij echt perfect nu. Had wel even billenknijpen met Avatar project

    Kwamen ineens 2 blokjes bij en had niet genoeg intel om bij een facility te komen. Dus moest echt met nog 1 dag op de teller een facility gaan doen, maar moest eerst meer intel vergaren. (teller geeft je nog 20 dagen als alle balkjes vol zitten

    Hebben jullie mods geinstalleerd. Die freecamera is wel een must
     

Deel Deze Pagina