1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, deze headsets zijn er voor gemaakt om via de controller te gebruiken.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad, alleen een normale plug. Jammer. Haha
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Deze lijkt mij ook wel erg tof, mja voor die prijs koop je tegenwoordig een van redelijke kwaliteit acoustic guitar voor.
    €350, als je het heel snel zegt valt get gerust mee. Ik moet er in ieder geval 30 min voor werken, :D

    https://steelseries.com/gaming-headsets/siberia-800
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Virtueel surround sound wordt niet ondersteund via de controller. Headsets die je via de controller aansluit zijn altijd in Stereo. Dat heb ik tenminste ooit eens gelezen tijdens mijn zoektocht naar een goede headset.

    Ik heb eigenlijk geen idee hoe de Mixamp werkt, maar je sluit de headset dan niet meer aan via de controller neem ik aan?
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Headset > Mixamp > Controler. Dit is wat ik ook bedoel.
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Nee, dat werkt niet. De controller geeft geen surround sound output, wat je er ook tussen stopt.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ok
     
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik heb even gezocht op internet en je hebt ook een Mixamp die je kunt aansluiten op de console zelf, via een optical kabel. Vervolgens sluit je de headset aan op de Mixamp en niet op de controller. Dan zou het wel moeten werken.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  9. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Weet mss iemand dit:
    Ik heb nu die Elite controller en kan hier gewoon mijn headset op aansluiten zonder die adapter,maar als ik dat doe is de bass een stuk minder dan als ik de headset met die adapter aansluit op de controller.
    Kan je dit dan ergens instellen die bass op de Xbox als je die adapter niet gebruikt?Ik heb al gezocht maar vind niks om de bass in te stellen op de Xbox.
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nee dit kun je niet instellen. Die adapter zorgt er juist voor dat het geluid goed wordt overgedragen.
     
  11. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ach zo,ok thanks voor de info:thumbs:
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vind sowieso de mogelijkheid om het geluid in te stellen zoals je wil erg gelimiteerd. Heb de Stereo-Headset van MS op m'n smoel staan ... maar kwa diepe geluiden is het maar matig.
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb mijn Astro A40 ingeruild voor een Steelseries Siberia P800 gaming headset.
    Juweeltje hoor =) Natuurlijk ideaal voor games als Call Of Duty maar voor mij persoonlijk is vooral het draadloze gemak dat de keuze waardevol heeft gemaakt. Voor mij is gebruik van een headset wel echt van toegevoegde waarde bij verschillende games die ik speel op de PS4. Het kost wat maar voor mij is het dat waard.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Faaaaaak. Ik denk dat ik zojuist mijn A50 amp verneukt heb. De microUSB aansluiting heb ik zojuist naar binnen geduwd, duwde misschien nét iets te hard... Als ik met dat ding rammel hoor ik een los onderdeeltje rond tikken =(

    [​IMG]

    Er zit nog garantie op. Hopelijk valt dit onder garantie, anders ben ik flink genaaid |:-
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ai, dat is behoorlijk zuur. Hoop voor je dat het onder de garantie valt.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb hem vandaag opgestuurd. Gelukkig bij Coolblue besteld dus goede service. Ben benieuwd :'-(
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Duimen maar.. Mooi kudt man..
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Aankoopbedrag teruggekregen. Coolblue _O_
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2016
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Omdat ik sinds een tijdje alleen maar op mijn bureau doe gamen, hoofdzakelijk op PC, heb ik de A40 TR met MixAmp TR gekocht. De A50 had altijd een handige optical passthrough. Hierdoor kon ik de optische kabel/geluid direct door de A50 laten doorlopen naar de (surround)speakers.
    Echter kan dit met de meeste headsets (dus ook de A40 TR) niet. Moet ik nou nóg een switch ertussen zetten of kan dit ook simpeler opgelost worden?

    Zie onderstaande:
    [​IMG]

    Het gaat om deze handige switch, hier heb ik er dus momenteel 1 van, om te switchen tussen PS4 of PC.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2016
    Bidle vindt dit leuk.
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Fuck ik heb het nu dus zoals bovenstaand aangesloten en nu hapert het geluid. Alle kabels zitten goed vast. 2 schakelaars is dan toch wat teveel. Iemand een suggestie?
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2016

Deel Deze Pagina