1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360]Xbox LIVE NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc. [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DiaL, 11 mrt 2010.

  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ziet er goed uit. Je moet alleen ook nog voor Fifa poort 3659 openen. Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat dit veel zal uitmaken. Ik heb die poort niet geopend en speel ook veel Fifa, zonder lag. Maar je kunt het altijd proberen.

    Heb je al eens op het Ziggo gebruikers forum rondgevraagd? Misschien zijn daar mensen die dezelfde problemen ondervinden. Je hebt je poorten in ieder geval goed geopend. Je kunt nog spelen met uPnP (aan/uit), of je XBOX in DMZ mode zetten. Mijn kennis gaat ook niet veel verder dan dit.

    https://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php
    http://fifaaddiction.com/fifa-issues/lag-fix/
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Op het Ziggo forum is geen antwoord. Heb al veel bekeken daar maar wordt bij bv. battlefield er nog veel uit gekicked. Toch apart dat er zoveel mensen problemen mee hebben en er geen oplossing is.
     
  3. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Thanks man! Achja, FIFA is toch kut, ga me dan eindelijk maar eens verdiepen in betere games :D
     
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    @Santino daar ben ik weer..
    Sinds gisteren is mn NAT op BlackOps3 ineens weer strict? Waar kan dat aan liggen?
     
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Heb je het modem al een keer gereset (30 seconden van het stroom halen)?

    Heb je het nu bekabeld gedaan of nog via Wifi?

    Welk modem heb je van Ziggo (welke versie van Ubee)?
     
  6. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Resetten kan ik nog wel een keer doen idd, dat heb ik nog niet gedaan.

    Heb het nu wel bekabeld lopen, als dat echt beter is en die kabel ligt hier toch :)

    Ik heb de EWV3200 van Ubee, kan je daar iets mee?
     
  7. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Als je hem iedere keer reset voordat je gaat gamen, heb je kans dat voor die sessie de poorten geopend blijven. Al is dit natuurlijk een omslachtige manier.

    Bekabeld is echt vele malen beter, hoewel dat nu misschien niet zo lijkt.

    Ik lees dat de EWV3200 een wat ouder modem is dat Ziggo een aantal jaren geleden al verspreide onder zijn klanten. Misschien kun je eens contact opnemen met Ziggo en vragen om het nieuwste modem? De EWV3200 schijnt problemen te geven bij gebruik van statische IP adressen.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  8. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dat ga ik zeker even doen!
     
  9. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    @Santino

    Pff, ik word er gek van.
    Nu krijg ik weer de melding dat mijn xbox het ip-adres van Teredo niet kan vinden.. Hier heb ik echt nog nooit van gehoord.
    Jij misschien?

    Heb de verschillende stappen die xbox.com aanbeveelt al uitgevoerd, geen resultaat helaas
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Klote man.

    Ik ken het ook niet, maar wat ik zo op internet lees heeft dit ook weer te maken met NAT en toewijzen van IP adres. Heb je nog iets veranderd in de tussentijd? Nieuw modem aangevraagd?
     
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb nu de port forwarding weer uitgezet, en alleen de UPnP aanstaan, nu werkt alles weer prima.. Maar voor hoelang dat blijft de vraag ;)

    Nieuw modem ga ik sws nog even aanvragen ja, alles beter dan dit lijkt me ;)
     
  12. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Misschien kan iemand mij hier helpen. Recent heb ik namelijk een nieuwe router aangeschaft, een TL-WR841N, maar ik krijg met geen enkele mogelijkheid mijn NAT-type op 'Open'. Verder heb ik al een hoop geprobeerd met een DMZ of het forwarden van poorten, maar niks lijkt te werken. Kan iemand mij eventueel verder helpen en welke informatie heeft hij/zij daar voor nodig?
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    San vindt dit leuk.
  14. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja zulke tutorials had ik inderdaad ook al gevonden, deze nog niet bekeken alleen. Als ik vanavond thuis ben ga ik er weer even naar kijken, thanks.

    Heb er nu een switch tussen gezet, want met de directe verbinding uit de muur heb ik blijkbaar wel een open nat. Mooie tussenweg, maar met die switch ertussen is m'n latency wel weer iets gestegen haha, zit nu op ongeveer 170ms helaas en deze kwam van ongeveer 160ms.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Helemaal klaar met het downloaden op de Xbox. Als ik de verbinding test zit ik aan de 150mbit. Als ik begin met downloaden begint hij op 1 tot 10mb/s wat nergens over gaat. Dan 20 x herstarten, mac adres wissen etc gaat hij eindelijk naar de 90/100mb/s en dit wil ik hebben. Half uurtje later zit hij weer tussen de 1 en de 10. Iemand hier een oplossing voor? NAT staat open, poorten geforward, Statisch IP en heb google DNS al geprobeerd.

    Ook wil ik weten of het mogelijk is op een Ipv6 toe te wijzen aan de Xbox? Iemand hier al is mee gewerkt? Ziggo deelt al Ipv6 uit maar zover ik kan zien kan ik dit niet per Mac-Adres toewijzen in mijn modem. ( Ubee modem ).

    Gaming, party's etc alles gaat goed. Maar soms moet ik dik 20 minuten wachten op een download van 1GB. Word ik echt niet vrolijk van.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Bovenstaand probleem is niet meer van toepassing. Ander dingetje:

    Ik heb geen creditcard, wil er ook geen. Nu wil ik wel de Xbox 360 games downloaden maar dan moet ik een CC toevoegen? Als ik paypal wil koppelen aan mijn MS account gaat hij naar de paypal website, dan log ik in en dan zegt hij voeg een creditcard toe? terwijl mijn bank is gekoppeld? what's going on. Iemand een idee?

    Ik moet nog wel geverifieerd gebruiker worden, word momenteel geld naar mijn bank rekening over gemaakt zodat ik hem dan verifieren. Kan dit het nog zijn?
     
  17. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Zojuist xbox kaart gebruikt om far cry 3 blood dragon aan te schaffen.

    Echter geeft hij aan dat ik geen geldig betaalmiddel heb opgeslagen en dat ik een credit card moet toevoegen?

    Iemand oplossing?
     
  18. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat is het voor bullshit dat ik de game eerst moet downloaden op de 360?

    Stel ik had die niet gehad, had ik hem dan niet kunnen dowloaden?
     
  19. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik had eerst alleen een modem van ziggo en daar mn xbox op aangesloten. Simpelweg poort 88 ern poort 3074 geforward naar mijn xbox one en voila mijn nat type was open.
    Nu staat mijn xbox boven en de modem beneden dus de wifi verbinding is niet top... Ik heb nu een router gekocht en heb die met een kabel van de modem naar de router aangesloten zodat ik boven ook een wifi punt heb.

    Weet iemand hoe ik het nu moet instellen om mijn nat op open te krijgen? Want nu gaat de verbinding dus via deze weg. MODEM - ROUTER - XBOX.
    Bij nat settings zie ik nu double nat staan, je wordt dan verwezen naar de xbox site waar niet echt duidelijke uitleg staat. Misschien dat iemand hier weet hoe je dit kan oplossen?
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Waarom staat er een router tussen en heb je niet direct de kabel van je modem naar de xbox boven?
     

Deel Deze Pagina