1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ook maar eens aan de game begonnen. Ben bij een van de eerste main missies gestopt. Ik moet een griffon slopen. Er staat alleen bij dat recommended level 3 is en ik ben 2 en een half. Heb al alle side quests gedaan die ik had en komt echt amper wat xp bij. Hoe kan ik wat xp halen dan? Schiet niet echt op zo.

    Daarnaast dacht ik dan wat te gaan exploren. Ik kreeg tot 2 keer toe een waarschuwing met iets van "go back. Here are only monsters". en ik werd direct in de map director gegooid. Wat is dit voor onzin?
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Meer gevoel van openheid geven en niet alles blokkeren met zee en bergen. Prima juist zo.

    Zojuist de dlc uitgespeeld. Bijna lvl 40. Kan niet wachten op de volgende uitbreiding.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar als ik op de map kijk, zie ik gewoon markers verderop. Hoe kan dat dan out of bounds zijn?
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die griffon kun je met 2 a 2,5 prima aan. Gewoon pakken. :)

    Edit ; Vergeet niet om in de Inn Gwent te spelen. In White Orchard is 1 van de missable spelers.
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol van dat kaartspel snap ik echt geen reet..
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je rondvraagt over Yennefer? Of daarna nog eentje?
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kerel in de Inn, en de Innkeeper zelf.
    Even geleden, dus weet niet meer precies van die eerste. Geloof dat hij je de basis uitlegt van de game.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja voor de main Quest moet je rondvragen in die Inn. Dan zit er een scholar aan een tafeltje die vraagt of je eventjes Gwen wilt doen. Ik weet alleen niet of ik daar een kaart van heb gekregen.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die Scholar is inderdaad degene die ik bedoelde. Vergeet ook niet met de Innkeeper te spelen.
    Probeer er een gewoonte van te maken om met iedere merchant te spelen.
    Je komt na White Orchard een guard tegen die met je wil spelen.
    Kun je gerust doen, maar zo vroeg in de game is winnen bijzonder lastig.
    Gelukkig kun je gewoon terug komen om hem alsnog te verslaan.

    Er is een complete Gwent checklist. Misschien een beetje overbodig op dit punt, maar je weet maar nooit.
    http://gwentcards.com/ zelf veel gebruikt. Kun je direct afvinken welke je hebt.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm ik heb de optie verder nog niet voorbij zien komen. Bedoel je met "in white orchard" dat er meerdere gebieden zijn? Ik kan hier niet terug komen?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Die missables waren toch gefixed in een patch?
     
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    White Orchard is maar een klein begin gebied
     
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    White Orchard is (zoals Makkabeer al zegt) maar een klein gebied, dienend voor de prologue van het verhaal. Hierna kom je in Velen/Novigrad (dat is een groot gebied) en daarna in Skellige (het tweede grote gebied). Je kunt gewoon teruggaan naar White Orchard, maar die eerste Gwent-kaart die je kunt winnen van die dude aan het tafeltje kun je later niet meer winnen, dus dat moet je meteen doen anders mis je er één en kun je de achievement voor 100% Gwent cards niet meer halen. Maar misschien boeit je dat ook niks :)
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mij boeien die achievements nooit niet, leuk als ik er toevallig een te pakken krijg maar daar is dan ook alles mee gezegd. Maar als je het leuk vindt, dan is dat alleen maar geinig om te proberen natuurlijk.
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Mij meestal ook niet, alleen bij sommige games. Ik ben met mijn tweede playtrough bij dit spel wel aan het proberen alle Gwentkaarten te verzamelen. Vind dat wel een leuk doel in de game :)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Gwent is echt een goede toevoeging. :) Leuk spelletje om af en toe even tussendoor te spelen.

    Ik ben erg onder de indruk van deze game. The Witcher 2 kon me nooit echt grijpen, maar deze is toch wel erg tof. Geweldige quests in deze game! Diep uitgewerkt met veel keuzes, en ze duren ook vaak lang. Die met de Bloody Baron is echt fantastisch.

    Misschien ga ik The Witcher 1 en 2 hierna ook wel proberen.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Witcher 1 is echt compleet anders, je kunt die eigenlijk beter links laten leggen en het verhaal er van opzoeken.
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Vraag me niet waarom, maar ik zat ineens wat muziek te luisteren van deze game. Klinkt toch best wel vet hoor en mooi. Vooral deze:

    Ik ben gewoon niet van de fanatsy games, maar toch blijft het kriebelen om deze game te spelen. De game heeft ook niet voor niks zoveel GOTY awards gewonnen lijkt me.
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Als je deze nog niet gespeeld hebt zou ik dat maar eens snel gaan doen
     

Deel Deze Pagina