1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Zou ik toch eens de reviews gaan lezen :+
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Per persoon verschillend natuurlijk maar zeker meer vermoeiend dan 'gewoon' gamen. Ik wil gewoon lekker relexed achter over gamen, dus ben ik niet zo geinteresseerd in VR. Volgens mij wordt je helemaal wacko als je een game als DS3 in VR zou spelen ...
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Kijk, dit is heel anders. Dit is een mening, geen feit zonder gedegen onderbouwing. Ik ben het helemaal met je eens dat VR meer vermoeiend is dan normaal gamen, maar dat is ook niet meer dan logisch. En DS3 is ook niet gemaakt voor VR dus het is logisch dat je daar volkomen gestoord van zou worden ;) Er moeten voor VR nieuwe technieken bedacht worden om het medium optimaal te benutten. Simpelweg bestaande games porten is not the way to go. Ben heel benieuwd waar men mee gaat komen de komende jaren iig.

    Dat jij geen interesse hebt in VR is prima, maar ik kan er slecht tegen als mensen dat verwarren met dat VR kut is. Een mening is een mening en geen feit. Ik lees erg veel over de Rift en Vive (Reddit heeft een erg actieve community bijv) en het is zo kort door de bocht om zoiets te zeggen. Vrijwel alle impressies/reviews stellen dat Motion Sickness zo goed als uitgebannen is. Ik snap ook niet waarom VR er niet gewoon naast kan bestaan!? Het is echt heel anders dan een DS3 lui vanaf je bank spelen. Niet per se beter of minder, anders.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Denk dat we op een lijn zitten hoor. VR is iets voor er naast en de games moeten er voor gemaakt worden. En het geeft zeker in het begin een WOW effect, dat lees je overal. Maar op de manier waarop ik game en waarom ik game, past het niet bij mij. En ik ga niet 600+ uitgeven voor een gimmick (kinect anyone ?) waar ik al snel niks meer mee doe. Motion sickness en hoofdpijn enzo komen nog steeds wel voor overigens, maar is wel persoonlijk natuurlijk ...
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou zoals ik al zei, een video met VR is al gaaf. Ik kan mij voorstellen als je bv een horror game speelt het echt wel een grotere beleving is met vr dan zonder.
    Racegames met VR is echt wel gaaf natuurlijk. Ik kan mij voorstellen dat een snelle shooter niet heel fijn is.
    Het zal een toevoeging zijn ipv een vervanging. Maar dat het gaaf wordt staat voor mij wel vast.
    En motion sickness is voor sommige helaas een vervelende bijkomstigheid. Ik denk dat als je misselijk wordt op een boot, je dan ook wat meer last hebt met VR. Maar daar schijnen ze ook truukjes voor te hebben..
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep; emmer langs je.:+
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    VR is de een ontwikkeling waarin ik me enigszins interesseer. Het heeft ook kans van slagen, nu ook op de PC de Rift en de Vive officieel zijn gereleased.

    1080P is de minimum resolutie voor de Neo. Denk dat het met die 60 fps ook wel goed zit. Veel genres is er geen online menging met de Ps4 user base. En zelfs dan zijn er oplossingen mogelijk. De huidige generatie fighting games draait ook voornamelijk op 60 fps, maar dan met een lagere resolutie. Voor FPS games vinden ze ook wel een oplossing. En anders koopt iedereen toch gewoon een Neo? :+
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Afgelopen zaterdag heb ik een gloednieuw spel gekocht wat zelfs in de seal verpakt zat. Echter kwam ik zojuist tot de ontdekking, nadat ik 'm 1 x erin heb gedaan en de PS4 de melding gaf de disc onleesbaar was, dat er lichte krasjes in het midden zit van de disc (het gedeelte rondom het gat). Maar dit is toch het 'niet leesbare deel' van de disc? Zojuist heb ik de disc nog een paar keer erin gedaan en toen werkte de game wel weer goed. Wat zeggen jullie? Teruggaan en omruilen of is dit zinloos? Ik heb het spel bij de Bartsmit gehaald.

    Bij andere games zie ik deze krasjes rondom het gat weer niet, op 1 game na dan. Aan de PS4 lijkt het dan ook niet aan te liggen.

    Edit: ik heb, nadat de PS4 aangaf dat ie onleesbaar was, de disc schoongemaakt. Daarna constateerde ik die kleine krasjes in het midden. Echter kan ik me niet voorstellen dat dergelijke krasjes ontstaan door de mouw van mijn zachte trui. Dit heb ik namelijk wel vaker gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2016
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Update!

    Vanmiddag teruggegaan naar de BS en kreeg meteen een nieuwe. Top-service dus, als ik allerlei andere verhalen bij andere winkeliers moet geloven.

    Gelukkig hadden ze de UAC editie nog liggen.
     
    Maddmonkey, fredfenster en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ging gisteravond online spelen op de PS4, en heb voor het eerst dat headsetje gebruikt wat je bij de PS4 krijgt. Zodra ik dit headsetje echter in mijn controller plug, gaat het geluid van het spel door de headset ipv mijn tv. Waar kan ik die instelling veranderen?
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    PS knop inhouden als je de headset aangesloten hebt. Je krijgt dan een menu waarin je het aan kunt passen.
     
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Vraagje, hebben jullie ook last van de ventilator die constant op volle kracht moet blazen bij games als Uncharted 4 en The Witcher 3??
    best vervelend als je de tv niet te hard mag zetten omdat je kind slaapt :)...
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Zo tering, NBA 2k16 gratis PS+ game!
    Iedereen verplicht downloaden.

    Ik ben wel in voor een potje :D
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja met Uncharted wel. Maar ik heb een headset op dus ik hoor er weinig van.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zie ze nog niet in de store iig.
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ook gezellig dat ik die een tijd terug heb gekocht voor 30 euro. hoi
     
    Daz en Tyrant vinden dit leuk.
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgende week pas
     
    Olijke Poffer en fredfenster vinden dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahh ik dacht per de 1ste van de maand. :oops:
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Staan er volgende week woensdag op ofzo.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Iemand toevallig een idee wat een launch versie van de PS4 ongeveer waard is (+2 rode controllers)? Heb er zelf destijds nog een 1TB schijf in gezet.
    Deze is dan niet hetzelfde als de 1TB versie kwa hardware of wel?
     

Deel Deze Pagina