1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Op xbox.com staat Black Ops One voor 9.99 dollar. Ik heb een Amerikaans account, maar als ik daar op klik kiest hij automatisch paypal + de Nederlandse prijs 17,50 euro. Wat doe ik fout? Ik heb nog 20 dollar op mijn account staan.
     
  2. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Xbox 360 digitaal is regio locked

    verstuurd via Tapatalk
     
  3. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
  4. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik kan Blops 1 nu ook downloaden.
    Wel eerst de Xbox Rebooten.
     
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Hij hoort toch gewoon bij games te staan helemaal rechts die je nog kan installen ?

    nvm , had hem niet digitaal maar had hem nog op disc dus die is nu aan het installen
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2016
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zou de Kinect Voice commands nog ooit gaan werken in NL? Dit is schandalig..... heb niks aan dat kut ding.
     
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik gebruik hem ook nooit

    verstuurd via Tapatalk
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Toen ik mijn Xbox nog op Amerika had staan gebruikte ik hem vrij veel voor voice commands. Maar heb hem nu gewoon op NL staan en dan kun je er niks mee. Vind dat ze naar 2 jaar dit toch wel eens mogen fixen. Ofwel NL voice commands of engelse voice commands terwijl je xbox op NL staat.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gerucht: Xbox One 'Scorpio' is ruim vier keer zo snel als Xbox One

    Volgens bronnen van Polygon krijgt de Xbox One 'Scorpio' ruim vier keer zoveel rekenkracht als de Xbox One. Ook zou de nieuwe console sneller zijn dan de PlayStation 4 Neo. Het gerucht spreekt over een rekenkracht van 6 teraflops.

    Nadat Kotaku woensdag het nieuws naar buiten bracht dat Microsoft met een nieuwe console komt, die compatible is met de Oculus Rift, heeft Polygon aanvullende informatiegepubliceerd. Volgens bronnen van de website wil Microsoft de huidige rollen omdraaien: nu is de PlayStation 4 is iets krachtiger dan de Xbox One, waardoor spellen op de Sony-console soms op een iets hogere resolutie draaien.

    Het nieuwe Xbox-model dat bekendstaat onder de codenaam Scorpio zou een rekenkracht van 6 teraflops krijgen. Kotaku heeft zijn oorspronkelijke bericht voorzienvan een update en zegt daarin getallen van 5 tot 6 teraflops gehoord te hebben. Ook zegt de website dat de specificaties nog niet vast staan. Eerdere documentatie over de PS4 Neo wees uit dat de nieuwe console van Sony waarschijnlijk een rekenkracht van 4,4 teraflops krijgt. Volgens Polygon komt de rekenkracht van de huidige Xbox One en PS4 neer op respectievelijk 1,32 en 1,84 teraflops.

    Volgens de bronnen van Polygon komt de 'Scorpio' waarschijnlijk tegen het eind van 2017 op de markt. Mogelijk volgt echter al een aankondiging op de E3 die half juni plaatsvindt. Microsoft zou zich geroepen voelen om de nieuwe console snel aan te kondigen, omdat Sony sneller dan werd verwacht met een nieuwe versie van de PlayStation 4 komt. Games die voor de Scorpio gemaakt worden, werken vermoedelijk ook op de huidige Xbox One. Op de vernieuwde console zouden de grafische instellingen in theorie echter flink verhoogd kunnen worden.

    Polygon is er in ieder geval zeker van dat Microsoft op de E3 een kleinere versie van de Xbox One aankondigt. Dit 'slim'-model heeft waarschijnlijk niet meer rekenkracht dan het huidige model, maar zou veertig procent kleiner zijn en krijgt volgens The Verge de mogelijkheid om 4k-video's af te spelen. Het zou wat afmetingen betreft de kleinste Xbox ooit moeten worden en verwacht wordt dat de hardwarerevisie in augustus te koop is.
     
  10. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Shut up and take my money!!!!
    :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    AnubisNefer en Xandorra vinden dit leuk.
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Whahahaha.. Beide partijen geven nu dus gewoon toe dan hun huidige consoles falen qua hardware.
    Wat een flop deze generatie consoles! :+
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee. De generaties verdwijnen gewoon langzaam. Was ook aardig ouderwets.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Teraflop? :+

    Ben zelf niet echt van plan op korte termijn een nieuwe in huis te halen. En ik vind het allemaal maar rommelig met die consoles zo.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dus in de toekomst gaan we dit soort fratsen meer zien denk je? :eek: Lijkt mij niet dat daar veel consumenten blij van zullen worden...

    Of toch maar allemaal naar PC-gaming nu? :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja als je ziet dat mensen helemaal hyped zijn om een PS4 Neo etc.
    Ik bedoel mensen zijn het wel gewend zoals met smartphones. Zoals ik zei deze 7 jaar generaties zijn al aardig achterhaald eigenlijk.
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hyped ja, maar betekend nog niet dat iedereen straks ook over gaat op kopen.. Denk eerder dat een grotere hoeveelheid PS4 bezitters 'pissed' zal zijn omdat ze opeens met een achterhaalde console zitten.

    Wat betreft smartphones, ik zal dan wel een uitzondering zijn, maar geef totaal niets om die dingen. Voor dat geld koop ik liever een nieuwe videokaart. :p
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De manier waarop de techniek zich momenteel ontwikkeld gaat inderdaad al snel zat. Hopelijk komt er toch een soort-van inruil manier. Weinig trek om om de 2~3 jaar 500 euro neer te leggen voor een nieuwe console :eek:

    Ik hoop alleen wel dat ontwikkelaars sneller afstappen van de oudere generatie consoles mits er een nieuwe komt dit jaar of het volgende... geen zin om weer tegen het limiet van de oudere aan te lopen terwijl de nieuwe zoveel meer kan (zie, bijvoorbeeld, Destiny).

    Drop Kinect alleen wel Microsoft. Niemand heeft iets aan dat ding. Leuk voor erbij ... maar moet niet, net zoals de One, gezien gaan worden als belangrijk onderdeel. Ga ook aub niet WEER een console ontwerpen voor Amerikanen? Die mogen wel wat vaker van de bank af komen. Richt je pijlen weer tot de game-industrie.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja is hetzelfde natuurlijk. Jij geeft niks om nieuwe smartphones die zelfs ieder jaar met nieuwe komen maar ander weer wel. Zelfde dus voor de consoles. Het is gewenning ook. Ieder jaar een nieuwe smartphone is al geaccepteerd en niemand is echt pissig als het gebeurd. Zelfde gaat gebeuren met de consoles. Al zullen daar niet ieder jaar een nieuwe van komen. Maar upgrades en nieuwe consoles om de 2 of 3 jaar.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De console wegwerpcultuur zit er een beetje aan te komen zo. :+
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vraag me alleen af of al deze geruchten enige vorm van waarheid hebben ... We zullen zien. Verwacht niet dat we hier iets van gaan zien op E3 overigens.
     

Deel Deze Pagina