1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Goed dat het nu dan werkt! :)
    Heb in het begin nog weleens aangekocht via USA met de CC. Enkel nu gewoon via Paypal.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja gewoon echt ideaal. Zie ik nu wat moois dat ik wil hebben, hoppa, done!
     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Kan je codes voor backwards compatible games ook via xbox.com invullen bij redeem a code? of gaat dit dan niet goed? Want via PC is veel handiger....
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik merk nu met de nieuwd preview update dat ik gewoon kan browsen tussen het film aanbod in de USA store. Voorheen werd ik meteen geswitched naar het Nederlandse. Stel ik huur een film voor $2.99 , gaat dat werken?
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik krijg geen beeld meer als ik m'n One opstart. Heb al een andere HDMI kabel geprobeerd, andere poort op m'n receiver maar helpt allemaal niet. Vraag me sowieso af of ie nog wel goed opstart, want in de Xbox One app op m'n tablet verschijnt ie ook niet om mee te verbinden. Kapot? :+
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je geen beeld hebt doet de console ook verder niks, dus niet heel raar dat die niet gevonden kan worden.
     
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    Als je je xbox aanzet zonder hdmi dan krijg je automatisch een 'narrator' te horen zodat je weet hoe je navigeert door je menu's. Als je dit niet hoort dan is die denk ik kapot.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Doet ie ook niet. Op een andere TV aangesloten maar werkt ook niet. Heb 'm maar aangemeld ter reparatie :confused:
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is idd balen dan, gelukkig wel goede ervaring met de service van Microsoft. Kortom gaat vast goed komen. :)
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Saints Row: Re-Elected en Gat Out of Hell dalijk voor 7,50. Is dit gewoon de volledige game of? Ben al tijdje niet mer thuis in deze game dus geen idee welke nu de DLC's zijn en welke niet?? Want Sain'ts Row: Re-Elected is 5 euro, en Gat Out of hell los 3,75 en bundel 7,50. Maar welke is de game en welke is de DLC?
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]
    One of the best Gameboy emulators seems to be making its way to the Xbox One for free.

    VBA10 is a Windows 10 Gameboy emulator that’s capable of playing all your gameboy games include Advance. Thanks to user p4n0pt1c0n he was able to get it working on his Xbox thanks to Microsoft’s universal integration of both Windows and Xbox store.



    Misschien handig als je dit post bij de deals of de sale. Volgens mij zijn er ook DLC's bij die game of twee versies ofzo. Weet het niet zeker, want heb die game niet :)
     
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Saints Row Re-Elected is hetzelfde als Saints Row IV + alle DLC. Gat Out of Hell is een standalone uitbreiding van SR4, maar je hebt SR4 dus niet nodig om die te spelen.

    Maarrr.. Ik heb een veel betere optie. De Saints Row Metro Double Pack is enorm goedkoop op het moment, 13,75. Dat zijn dus vier complete, incl. alle DLC, remastered games. Koopje.
     
    Pride vindt dit leuk.
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die update tab om te zien of er games en apps een update hebben is wel handig in de preview.
     
  17. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik heb ergens per ongeluk op gedrukt en nu spreekt mijn xbox alles uit wat ik doe en waar ik op sta , teksten spreekt hij uit e.d

    Hoe zet ik dit uit ? Kan het niet vinden nl
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hahaha dat had ik laatst ook toen mijn console opeens uit het niets ging resetten. Moest ik alles invoeren met die rot stem :mad:

    Enable/Disable narrator from Settings
    1. Scroll left on the Home screen to open the guide.
    2. Go down to the fifth tab and select Settings.
    3. Scroll left and select the default option, All Settings.
    4. The bottom option in Settings is Ease of Access. Scroll down to it and then scroll right to find and select Narrator.
    5. The focus will default to the area where you can turn narrator on and off again. Press the A button on your controller to turn the narrator on. To turn it off, press the A button again.
    Asje :)
     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Top thanks :thumbs:
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435

    Lets hope
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina