1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    [​IMG]
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit is wel een leuk toestel, met een mooie prijs ook nog!
    https://tweakers.net/pricewatch/459209/motorola-moto-g-(2015)-2gb-ram-16gb-opslag-zwart.html

    Heb je trouwens al een complete reset van je telefoon gedaan sinds je de nieuwe batterij hebt? Dit kan ook nog wel eens helpen.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dit was ik vergeten te melden man. Ik heb vrijdag nog Reset to factory settings gedaan. Heeft helaas niets veranderd. Ik zou natuurlijk nog een echte van Samsung kunnen bestellen om te zien of dat maar iets uitmaakt maar ik geloof er niet zo in. Ik geloof niet dat al die comments op die site nep zijn en ik denk dus echt dat iets anders aan de S4 mankeert. Denk dat het ook weinig zin heeft om deze voor reparatie weg te brengen als ik niet eens weet wat de reden van de issue is.

    Ik ga mij eens verdiepen in die Motorola. Jammer vind ik het wel want ik red me verder uitstekend met die S4. Ah fuck, bij de Motorola kun je de accu niet verwisselen.
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Kijk ook even naar de Oneplus X. Is iets duurder, maar wel een goed toestel. Alleen ook daar is de batterij niet te vervangen!
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is gewoon echt fucking annoying, waarom doen die lui dat? Maar ik neem aan dat je hier gewoon een jaar of twee garantie op hebt? Dus eigenlijk maakt het ook weer niet zoveel uit. Met de S4 heb ik ook meer dan twee jaar gedaan zonder batterij issues. Of ik zou moeten gaan kijken naar een tweedehandse van een betrouwbaar persoon.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Omdat het makkelijker ontwerpen is en het toestel dunner gemaakt kan worden. Je hebt dan gewoon 2 jaar garantie op de batterij aangezien het een onderdeel is van het toestel en je het zelf niet kan vervangen.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag in het krantje van MM een Sony Xperia XA staan met een 2 jarig abonnement bij Ben voor 19.50 per maand. Dan zou ik toch weer terug gaan naar een abonnement maar die Sony is wel degelijk toch? En 20 per maand is nog wel te doen. Ik ga het allemaal eens rustig uitzoeken.

    Oh of deze:

    https://www.mobiel.nl/motorola-moto-g-3rd-gen-16gb

    10 euro per maand is hun actietarief nu. Het is de Moto G 3rd gen. Dezelfde die jij linkte toch? Op Tweakers staat alleen geen 3rd gen erbij. Ik zit bij de Mobiel link vast aan een 2 jarig abonnement bij Hollandsnieuwe.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2016
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Telefoon gevallen :'-( scherm werkt nog, maar het glas is wel kapot. Wat kan ik nu het beste doen?
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Uhm, welke toestel?

    Maar ja, je kan:

    1. Het laten fixen
    2. Afhangend van welke telefoon, zelf doen.
    3. Een tempered glass screenprotector erop doen (tijdelijk)
    4. Een screenprotector erop doen (tijdelijk)

    Uiteindelijk wil je een nieuwe scherm. Ook al kan je er echt wel nog mee werken en zal ie niet zo snel nog meer stuk gaan, het is gewoon niet prettig.

    Maar met een extra laag screenprotector, heb je hem in ieder geval gesealed en kan je met je vingers vrij bewegen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is er ook een manier om bloatware te verwijderen zonder root?
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb de frontcamera en de headphone jack (gekocht via ebay voor een prikkie) vernieuwd in mijn oude S4. Ze werken nu goed maar de frontcamera is wazig. Ik heb hem weer opengehaald en het glas van binnen in de telefoon goed schoongemaakt. Maar hij is nog steeds wazig. Ik denk dat de camera zelf gewoon niet van goede kwaliteit is.
    Hoe weet ik welke frontcamera de echte originele is?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, voor een prikkie! :+ Anyway, softwarematig checken met een app, dan zie je de fabrikant etc. staan. En de oude en nieuwe naast elkaar leggen. Maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat het een faulty camera is of is beschadigd tijdens transport. Op eBay zijn ze vaak niet zo moeilijk en sturen ze zo nieuwe. Als 't weer niet goed is, bij andere kopen.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ah dit ga ik idd eens proberen thnx.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ze willen graag goede feedback, dus meestal zijn ze vrij soepel. Ik koop heel vaak op eBay en als ik niet tevreden ben krijg ik het nieuw opgestuurd of refund. Nooit moeilijk gedaan, zeker die Chinezen niet.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zijn er al dummies van de iPhone 7/7 Plus in de telefoonwinkels?. Ik neig naar de Jet Black, maar ik ben bang voor krassen-galore..... Weet iemand dit?
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    iPhone 7 128gb Matzwart
    - 400 belminuten
    - 4gb data
    - 29,- euro per maand abbo

    Dank u KPN ;-)
     

Deel Deze Pagina