1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint: Elite

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 14 sep 2005.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup het werkt, was een probleempje met de controller, oud ding. Zo, moet erg wennen aan de besturing... Voertuigen zijn erg lastig te besturen, beter went dat een beetje snel ;).
     
  2. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    het zit gewoon zo bij dit spel,
    je vind het in het begin wat 'normaal' zelfs sommige dingen misschien wel irritant ofzo.
    dat went allemaal wel, en je begint het te waarderen :cool:
    gewoon door blijven spelen en je gaat de beste tijd van je leven tegemoed :+

    (man..wat klonk dat game-junkerig :+)
     
  3. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dit is wat ik er van vind (en heb al heel wat games gespeeld in het verleden en heb een GR clan;)

    Graphics: 7 (gevoelsmatig echter 8+, golven, gemodelleerde sterrenhemel, insecten, etc. waanzinnig gewoon)
    Gameplay: 10 (zeer volwassen, waanzinnig goede physics, beste AI ooit:)
    Replay-Waarde: 10 (de mission editor is gewoon geweldig, ongekend op console)
    Sfeer: 9 (immersion is ook vrijwel totaal)

    (minnetjes? In gebouwen manouvreren is een crime!)
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, in gebouwen bewegen zuigt inderdaad kont. Ben inmiddels wat meer gewend geraakt aan de game. Heerlijk spel, gameplay is nu echt heerlijk! Speelt heerlijk, schiet lekker, deking zoeken eitje, reacties vijanden top! Echt een heerlijk spel, een van mijn betere aankopen dit/vorig jaar (samen met forza en san andreas).
     
  5. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de echte kracht ontdek je pas als je al een week ofzo speelt dus je bent er erg snel bij lol;)
     
  6. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    LP dat klopt!!

    Ik speel um nu 3+ maanden continue en ging gisteren gewoon weer uit mijn dak met een zelfgemaakte missie. Eerst met Blackhawk in het duister met licht aan naar verzamelpunt en dan te voet verder. Geweldig gewoon dat vliegen in het donker met licht aan en dan de weg volgen.

    Je lost geen schot die eerste 10 minuten maar de immersion is gewoon verbluffend.

    Een van die zeer zeldzame games die hoe meer je speelt hoe beter die wordt. Ik geloof dat alleen PES dat ook bij mij bewerkstelligde.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha ik ben er dan misschien vroeg mee;) maar ik speel het ook iedere dag zowat een uurtje, misschien 2. Echt lekker verslavend, speelt lekker en je hebt echt het idee dat je deel uitmaakt van een leger. Je teammaten doen ook echt actief mee, heerlijk.
     
  8. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  9. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    hij doet t niet echt bij mij.
    ben wel geinteresseerd, dus zou je m wel kunnen laten werken? :+

    edit:
    laat maar, hij download nu wel :)
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  10. Joostp

    Joostp Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik lees net pas over dit spel. Ben hier een tijd niet geweest.

    Lijkt me echt gaaf, ik weet namelijk nog dat ik Operation Flashpoint op de pc echt geweldig vond. Ik zal het topic eens doorspitten, denk wel dat het een aanschaf wordt.
     
  11. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon kopen, voor 20E ligt ie bij veel winkels. Echt te geef voor deze uber miltaire simulatie game. Alle andere zgn militaire games verbleken hier gewoon bij, met name op gebied van AI, team commanding en vrijheid. (ach, je kent hem van de pc:)

    Check mijn vids eens, heb je bewegend beeld (btw, je ziet eigen gemaakte missies:)

    Vids op http://hosted.filefront.com/maxqubit

    Trouwens een nieuwe vid bij 'Landing'
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Deze game heb ik zo veel gespeeld, was echt top. Geloof dat ik ook nog weleens een missie met je heb gedaan. Je stond altijd wel in mijn friendslist in ieder geval :)
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ook, geweldige game..
     

Deel Deze Pagina