1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit dus nu ook een beetje in Limbo met NMS:
    Heb max exo suit slots, 30 slot ship, 22 slot multitool. Ship kan tot 48 slots maar zijn echt belachelijk over priced (34 slots voor 15M ???). Met zoeken naar wrakken (al meer dan 30) kom ik alleen maar slechtere tegen, of heel soms 1 slotje extra. De game schijnt te kijken naar he huidige ship en daar in de buurt je een nieuwe voor te schotelen. Een lucky shot met een 48 ship zit er dus niet in.

    Maar goed, ik heb ook het gevoel dat ik dat niet meer nodig heb. Dan blijft de space map voor mij over. Als iemand mij een beetje de bedoeling uit kan leggen:

    1) hoe zie je (kleur?) stelsels waar je al geweest bent?
    2) ik krijg vaak Anomaly detected op de space map, maar hoe en waar zitten die?
    :cool: welk pad volg ik? Ik heb nu 9 keer gewarped, steeds een stelsel of 4 vooruit. Atlas path gevolg. Krijg je weer een Atlas stone en that;s it. Er gebeurt geen fuck. Moet ik atlas path volgen of center to the universe ? free mode snap ik helemaal de snars niet van ...

    Kortom, ik zit op een punt dat ik het idee heb dat alles pointless is ....
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    1) bij het stelsel zie je toch volgens mij gewoon dat je het discovered heb toch :)
    2) Probeer eens je scanner in space
    :cool: Dat is aan jou..
    Atlas Pad volgen is inderdaad een stone krijgen,
    Dit hoef je maar 10x te doen, een soort verhaal lijn en nog iets anders waardoor je sneller naar het centrum gaat
    Je kunt ook de stones laten voor wat ze zijn en inderdaad via center to the universe
    De free mode is meer voor als je je hyperdrive geupgrade heb.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi, dan ga ik denk ik ook een ander pad volgen. Alleen heb ik één vraag: Ik heb nu een V1 Atlas pas, hoe kom ik aan de V2 en V3 dan als ik niet het Atlas pad meer wil volgen? Neem tenminste aan dat je de V2 en V3 versie van de Atlas pas krijgt als je dat pad volgt.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik volg standaard het gouden path richting het centrum. Ik ga het path af zover die wordt aangegeven. Na een systeem(ster) of 9 houdt de lijn op. Dan ga ik in free mode en ga ik zover mogelijk richting het centrum en kies op het verste punt wat ik kan springen een blauwe of groene ster. Vanaf mijn huidige punt tot aan de verste wat ik kan springen ligt ongeveer 1200 lightyears. Dan ga ik de bij behorende planeten bekijken. Als het mooie zijn of planeten met zeldzame recourses ,dan blijf ik even en anders rap weer verder. En als er een anomalie in het systeem is dan ga ik er even naar toe. En kies ik daar voor hulp naar het centrum. Ik volg het atlas path niet meer. Dan krijg ik een black hole coordinaat. En zo spring ik steeds verder richting het centrum. Ik vermaak mij prima zo. :D

    Ik zit nu nog 130xxx light years van het centrum dus het begint op te schieten...
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Weet jij toevallig of je de V2 en V3 versie van de Atlas pas ook krijgt zoals de V1 of moet je 3x een V1 maken? =(
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb nog steeds geen Atlas Pas gehad
    Heb 5 keer een warp gemaakt en ben alles wezen onderzoeken.
    Enigste plus punt is dat ik met alles Maximale Slots heb.

    verstuurd via Tapatalk
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Volgens mij krijg je het alleen als je het path van Atlas volgt. Ik weet niet of je dat doet? Maar dan komt het vanzelf.
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Zo No man's sky weer de deur uit :thumbs:
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Bedankt voor de info.

    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
  11. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ja die doe ik
    De blauwe lijn


    verstuurd via Tapatalk
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat betreft die passen had ik namelijk op verschillende sites een theorie gelezen over de Outposts. Als je die genoeg zou scannen bij die zenders met die oranje gloed, dan die outposts bij af gaat, dan kreeg je vroeg of laat de V2 pas. Over de V3 bestaan nog meer vage verhalen dan over de V2.

    Op moment ben ik weer bij een Anomaly station, vlak voor een Atlas station. Ik wil dolgraag die V2 en V3 passen, dan heb je tenminste reden om vaker in zo'n space station of outpost te komen. :)
     
    Xandorra en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe wet je in free mode of je de goede kant op gaat (richting centrum) ? Ik heb sowieso moeite met navigeren in de map, zeker in free mode, tips ? En hoe zie je die light years remaining ?
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou simpel eigenlijk. Die grote heldere vlek is het centrum. Net een soort enorme ster.
    Die richting volg ik. Geen moeite met navigeren. Hoever je bent kun je zien door een ster te selecteren en dan zie je hoever die ster van het centrum ligt.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik baal als een stekker. Door een zwart gat gegaan, via atlas pad, maar lijk nog geen steek verder te zijn opgeschoten. Er lijkt echt geen eind te komen aan die Main Quest, voor zover je dat zo kan noemen. Ik heb nu een stuk waarvoor ik iets van 15x of meer moet warpen. Iemand wat er fout gegaan is? Ik wil wel warpen en een eind maken aan deze game.

    En wie van jullie heeft er al een V2 of V3 pas en hoe ben je er aan gekomen???
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, krijg je als je wilt cheaten door een shortcut te nemen.:lol:

    Vraag niet zoveel, speel gewoon. Het is een explore game. So explore.

    Wil je niet meer, leg de game (even) weg. Simpel.
     
    Maddmonkey, AnubisNefer en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kon ook bijna geen kant op, want toen ik uit de warp kwam vloog ik direct al door naar dat zuigende zwarte gat. 8) Toegeven, het is niet helemaal eerlijk, maar ik zou desondanks wel wat bruikbare tips op mijn vorige post willen als dat niet teveel is. :)
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Tips? Speel het spel zelf, je komt het vanzelf tegen, en als dat niet zo is, is het niet zo. Moeilijker is de game niet.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok, dat is al beter, dan maar doorvliegen. :thumbs:
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Op de planets moet je zoeken naar naar die bakken waar een lichtstraal uit komt.
    Activeren en kiezen voor outposts. Dan laat hij je een afgesloten factory of zoiets zien. Daar heen, deur kraken en goede antwoord geven. Dit blijven doen tot je een keer de juiste treft en een v2 of v3 pass recept krijgt.

    Zie filmpje ter verduidelijking,
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina