1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Die is voor goedkoper te krijgen.. Goed ding.

    Lees nu net dat je 1 oortje wilt, ik heb van mijn elite de chat headset nog liggen. Dm maar als je die wilt kopen voor weinag :)
     
  2. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    vraagje,

    Sinds kort de XoneS.
    Aangesloten en dergelijke. werkt allemaal perfect.
    Alleen nu heb ik het probleem dat ik geen party's kan joinen omdat mijn NAT niet goed zou staan.
    Een multiplayer connectietest lukt ook niet. dan krijg je de melding dat er geen IP adres te vinden is.
    Van allles geprobeerd, in de router (fritz.box) alle poorten van men oude xbox omgezet naar de nieuwe. niks helpt.
    IP adres van de xbox komt overeen met de IP wat zichtbaar is in de router.
    Online game werkt gewoon goed. in cod staat dat de NAT moderatored is.
    Iemand enig idee waar dit probleem vandaan kan komen en wat een oplossing kan zijn?
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Welke provider heb je? Xs4all?

    Probeer eerst je vraag te stellen bij de provider fora's... Iedere provider heeft vast wel wat threads hierover.

    Bedoel je dat je je xbox een vast ip hebt gegeven in de modem dmv dhcp binding?

    En dat je klakkeloos alle poorten van de oude xbox (standaard portforwarding) heb t gedaan?

    Xbox is rechtstreeks aangesloten op de modem? Via switch? Via een bridged router? Wireless? Hoe?

    Al geprobeerd om alle portforwarding poorten te verwijderen, incl vast ip adres xbox, modem Opnieuw starten, xbox starten en dan verbinding testen?

    Iets meer info please...... ;-)
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Mocht UPnP zijn ingeschakeld, probeer het eens zonder UPnP. In veel gevallen overwrite UPnP de boel wat voor NAT issues zorgt. Zeker i.c.m. port forwards.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2016
  5. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Met goeie hulp is het gedeeltelijk gelukt.
    Het toredo filter moest uit gezet worden, best wel vreemd want dat heeft altijd aangestaan.
    Partys joinen e.d. lukt nu wel, alleen staat de NAT nu nog steeds op moderate.

    Kan het zijn dat de XoneS een poort extra nodig heeft ten opzichte van de oude?
     
  6. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
  7. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Even een vraagje over een gaming monitor.
    Voor men XoneS wil ik graag een nieuw scherm erbij. nu game ik op een 42" scherm.
    Wat toch wel te groot is.

    Nu ben ik aan het kijken voor een 24 of 27 inch.
    Ik ben er nog niet helemaal uit wat nu beter gaat bevallen.
    Kan iemand daar een goed oordeel over geven?

    Heeft het bijv. nog zin als een scherm 144hz heeft bij een Xbox?

    Ga je bij de onderstaande 2 versies verschil merken in kwaliteit van het beeld?
    http://www.monitorstore.nl/product/627511/category-220902/benq-rl2460ht.html
    http://www.monitorstore.nl/product/429643/benq-xl2411z.html

    Of nog duurder, even ter vergelijking:
    http://www.monitorstore.nl/product/509266/benq-xl2430t.html

    Ik hoor het graag:thumbs:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    144 heeft geen nut tenzij je een PC gamer bent die dat kan halen. Consoles games gaan maar tot 60 max.
    24 of 27 inch. Je komt van een 42 inch dus beide gaan klein aanvoelen alleen natuurlijk de 27 inch minder.
    Al raak je er aan gewend na een tijdje. Verder ligt het eraan hoever je van de monitor af gaat zitten.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2016
  9. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ah oke, scheelt weer..
    Geeft het verder geen kwaliteitsverschil tussen deze 2,3?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb nog even een edit gedaan btw. Verder zie ik niet echt zo verschil. De een is een nieuwer model volgens mij en heeft dat 3D gedoe. Denk niet dat je dat echt nodig hebt,
     
  11. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Thanks voor de info!

    Afstand maakt niet echt uit. kan er zo dicht op zitten als ik wil:)

    Als ik het goed begrijp is het zonde om een duurdere versie te kopen voor 50 euro extra of meer..
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie niet echt veel extra's voor die 50 euro. Nieuwe model en wat extra aansluitingen zoals USB. Ligt eraan of dat belangrijk voor je is.
    Die goedkopere is ook gewoon top. Mbt de grote is het altijd moeilijk inschatten. Persoonlijk vind ik max 24 wel genoeg en heb hem ook gewoon op 50 cm staan.
    En heb niet heel veel extra ruimte op mijn tafel. Maar dat ben ik. Zal zelf even naar MM gaan ofzo en even kijken hoe het voelt.
     
  13. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Thanks!

    This de 24 inch geworden!
    Wordt, als het goed is vandaag bezorgd ;-)
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    worden bepaalde instellingen gereset na een xboxone update?
    ik hoor geen geluid meer via mijn achter speaker van mijn dolby surround set. de testen van de dolby surround set zelf werken. dus het ligt niet aan de surround set.
    instellingen van de xbox nagekeken, maar wat ik ook doe, het geluid komt niet via mijn achter speakers.
    mijn xbox is met hdmi verbonden aan mijn tv, en met optischekabel naar de surround set.

    ook bij fallout als de characters met elkaar praten heb ik helemaal geen geluid meer.
    en ook bij battlefield 4 merkten ik dat het geluid anders was dan eerst.
    wanneer het nog goed was weet ik niet meer.
    ledje van de optische kabel brand wel (weet alleen niet of dat de ontvangende kant of verzendende kant is)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Was ik zou blij dat ik een maandje of twee geleden eindelijk voor het eerst met Paypal kon betalen in de US store, is het nu weer helemaal fucked. Ik probeer een game te kopen en dan krijg ik deze error op zowel Xbox Store als Xbox.com

    Contact us at Microsoft Support. We're having trouble processing your payment and we'd like to get it sorted. Iemand enig idee? 21 augustus nog Deus Ex Mankind Divided op deze manier gehaald...wtf?

    Net getest via Xbox.com en dan country als Nederland en dan werkt het prima. Nou lekker dan.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2016
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat de anniversary update de oude block per ongeluk had verwijderd. Heb ze nu wel terug gezet.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah verdomme. Dus daar is niets meer aan te doen? Dat wordt weer gift cards kopen of via de NL site/Xbox Store? Ik dacht even dat het misschien aan mijn Paypal lag of het feit dat ik in Preview zat.

    Ik meen me wel te herinneren dat hier een paar mensen waren die al vanaf dag 1 met Paypal op de USA store konden betalen, blijf dat weird vinden.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb ook gewoon met paypal betaald in het begin. Totdat de block kwam.
    Toen over gegaan via giftcards via MS store. Wat ook gewoon prima is en eigenlijk hetzelfde is. 2 min extra werk.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat ga ik ook doen, gelukkig werkt dat gewoon nog dus.

    Wat ik zelf gewoon super handig vond aan PayPal (omdat ik die heb gekoppeld aan mijn bankrekening) was dat ik gewoon ook de kleinere dingetjes kon kopen zonder speciaal een gift card te moeten kopen. Dus zag ik een DLCtje van een paar cent bijvoorbeeld, dan kan ik die gewoon meteen kopen. Ah well, het is niet anders.
     

Deel Deze Pagina