1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Daar ben ik dan graag een uitzondering op ;)
     
    MightyMikeDX, Killamonkey en Reckuuza vinden dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Godverdomme wat zijn die gym stelers toch een stelletje teringhonden. Ik was vandaag uit mijn level 10 gym gekickt. Een luie neger levelde hem weer tot level 8 en zette een arcanine onderaan. Chill! Even levellen tot 10 weer. Nee hoor want net wanneer ik het een level up deed liep het spel vast en zag ik een dik vadsig hoerenkind in een auto snel wegrijden en had hij zijn klote slowbro onderaan gezet en er was nog geen plek voor mij. Godverdomme 20+ minuten bezig geweest voor dat laatste level -_- kutkind dat nergens moeite voor wil doen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zo, dit weekend maar eens wezen kijken in Kijkduin,..... wat een gekke huis daar, maar wel gaaf om mee gemaakt te hebben. Aankomen in Kijkduin en gelijk een Ponyta en een Pincer voor mijn neus... aanklikken die Pincer en weg is die. Dan op weg de huurfietsen halen,.. weer een Pincer. Helaas gevlucht, maar ondertussen al wel het nodige binnen geslingerd.
    Kortom dat beloofde veel goeds en dat bleek. Weer een level omhoog en vermoedelijk iets van 12 nieuwe Pokkendingen kunnen vangen. Eigenlijk van alles kom je er tegen, maar met name wel Magnites en Voltorbs.

    Gedurende de dag vang je eigenlijk enkel dit soort dingen:
    [​IMG]


    De laatste avond spande de kroon,.... eerst rennen met z'n allen naar een Charmeleon. Niet veel later iedereen op pad naar Dragonite!! Buschauffeur niet blij, want heel de straat stond vol met malloten die een plaatje wilde vangen. Was er als een van de eerste en een mooi filmpje kunnen maken van hoe iedereen aan kwam stuiven. Zo heb ik er wel meerdere gemaakt. Omdat het maar niet op hield, heb ik tussendoor maar wat screenshots gemaakt en een lucky egg aan gezet. Dat bleek geen verkeerde keuze te zijn. ;)

    Net de Dragonite gevangen en een Electabuzz dan zie je dit weer in je scherm:
    [​IMG]

    En gelijk binnen de 2 minuten, Slowbro staat er nog:

    Een Alakazam erbij:
    [​IMG]

    En na ~10 minuten in dezelfde lure een Hitmonlee aan het vangen:
    [​IMG]

    Na twee minuten komt de tweede Mr. Mime van de avond voorbij:
    [​IMG]


    Dat alles in een kleine 30 minuten. Echt ongelofelijk wat daar allemaal voorbij is gekomen en nog steeds komt. Een paar weken geleden nog helemaal blij met mijn eerste Pikachu en nu,..... iemand een Pikachu nodig??
    [​IMG]


    Nu weer terug naar de Pidgey's en Rattata's,.... hmmmmmm. Dat terwijl je daar op het plein zit en niet eens meer de moeite neemt voor de vierde Electabuzz, die een straat verderop zit. :)8)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2016
    Mallakai, Siemenn, Reckuuza en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Taiwan 8)

     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    IK GA MORGEN HEB ER ZOVEEL ZIN IN
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    From the official PokemonGO Facebook page:

    "Trainers,

    Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.35.0 for Android and 1.5.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

    Implemented Pokémon Appraisal: Trainers will now be able to learn about a Pokémon’s attack and defense capabilities from their Team Leader (Candela, Blanche or Spark) to determine which of their Pokémon have the most potential for battle.

    We are still working hard on several new and exciting features to come in the future of Pokémon GO.

    Minor bot fixes

    The Pokémon GO team"
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Oftewel ... fuck you Pokemon IV Calculator! :+
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Toch zal ik dergelijk 'inlog-sites' waarschijnlijk blijven gebruiken. Is gewoon erg makkelijk en overzichtelijk. Na een zwik beesten te hebben gevangen kun je gelijk even scrollen en alles wegmikken.
    Ze zouden selecteren mogelijk moeten maken, zodat je in één keer meerdere Pokemons weg kan doen. Tevens gelijk toevoegen dat je in één keer kan zien hoeveel je er hebt van een bepaalde soort. Scheelt een hoop telwerk bij het evolven, lees levellen met een Lucky-egg.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gisteren eindelijk weer eens wat nieuws gevangen. Merk wel dat ik het spel veel minder en minder ben gaan spelen door het ontbreken van de schatzoeker manier van tracken die al een maand ontbreekt.

    [​IMG]
     
    CrazY en Bidle vinden dit leuk.
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Erg herkenbaar inderdaad!!
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Gebruik nu PokeAlert voor Pokemons in de buurt, moet wel zeggen dat het goed werkt, vrijdag naar Kijkduin, ben benieuwd wat voor rotzooi ik daar aantref.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    In Kijkduin werkt de app PokéExplorer erg goed! Iig veel plezier daar, is echt af en toe een gekke huis.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Thanks, ga ik proberen :)
     
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Leuk zo'n update. Ik had twee dagen niet gespeeld, maar ik kan sinds vandaag niet meer inloggen: 'Unable to authenticate'.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dus jij gaat naar de gym om met je penis op andermans Pokemon in te slaan? Mooi man.
     
    Mallakai, Reckuuza en Yerewn vinden dit leuk.
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    En ultra balls hè? Vergeet die niet.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Gisteren Kijkduin geweest. Fucking mooie shit. Wel minder boeiende shit gevangen dan Bidle, daarom viel het wel tegen maar al die mensen daar..prachtig.

    Zooitje Voltorbs, Electrodes, Magnemites, Magnetons, Sandslash, Dragonairs, Rapidash, Nidoqueen, Kanutops en Ninetalrs geget. Zo mooi, iedereen op t plein. Opeens staat er iemand op: "YOOO NINETALES BIJ DE BOOOT!!!!!"

    Massaal eropaf. Genieten.
     
    Bidle en Mallakai vinden dit leuk.
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Ik ga morgen! Wil het nog meemaken voor de hype over is
     
    Bidle en Maddmonkey vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina