1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou zo denk ik er ook over. De meeste mensen die beginnen over een leuge hier en een leuge daar hebben zichzelf een heel ander beeld voorgeschoteld. Zo ver ik weet is er niets minder dan dat er gezegd is.
    Maar goed er zijn er genoeg die er anders over denken. Prima moet men zelf weten maar dat hele refund is echt belachelijk.
    Men wist wat er te koop was. Eerst 20 uur gamen en dan zeggen, wat een kut game ik wil mijn geld terug.
    Ik heb met deze game al heel wat meer fun dan dat ik dat met heel veel andere games heb gehad. Voor mij is de game precies van wat ik mij er bij voorstelde.
    Jammer dat hij zo gehypd is. Men heeft er door die hele hype een heel ander verwachtings patroon aangehangen. Ik heb nog nergens een concreet bewijs gezien dat Sean de boel aan elkaar heeft gelogen.
     
    AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Kun je mooi Deus Ex van kopen. :+

    En Mallakai heeft gelijk. Zoveel is er niet gelogen, volgens mij. Zoals je uit oude posts van mij al kon halen had ik altijd al verwacht dat deze game niet heel veel om handen zou hebben. Niet meer dan een walking simulator met wat extra mogelijkheden. Wat hadden jullie dan nog meer verwacht? :p
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2016
    Olijke Poffer, Mallakai en Alexknl vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @Olijke Poffer : Op wat voor soort planeet heb jij een grote hoeveelheid Sac Venom gevonden? Ik heb wel eens van die parel bollen gevonden, maar die planeet was veel te koud om er goed profijt van te hebben. Om die reden dus deze vraag.

    Edit:


    Erg goed guide, al moet je niet letten op de dislikes, schijnt een beetje bitchen de oorzaak van te zijn.

    Vooral wat die in de laatste minuut zegt is erg goed en daarom zie je maar weer hoe belangrijk het exploren in deze game is. Ook voor jouw Olijke Poffer zou dit een toffe guide zijn om even te bekijken. :)
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2016
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik geloof dat ik die al eens gezien heb indd.

    Ik ben nu in een blauw systeem met 4 planeten en twee manen. De planeet waar ik nu op zit is gewoon rustig weer. Overdag wat heet en af en toe een storm. Maar ligt bezaaid met Sac Venom. Heb alles uit mijn backpack gehaald op een paar belangrijke zaken na. In het space station van dit stelsel krijg je +96,9% extra op de Sac Vanom. Dus nu met 1 run hark ik 2 miljoen binnen. Kijk dat schiet op.

    [​IMG]
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wow, ik zit in een mini sabbatical denk ik.

    2 speelsessies gehad en al 2.weken niks gedaan. ;-)

    Ik heb niet eens zin. Vaag.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Beter: In mijn system, van die Emeril bergen en Earth V1, zit ook een planeet die veel Gravity balls heeft. Alleen erg giftig en hier en daar behoorlijk felle sentinels. Ben wel van ruim 5 ton naar ongeveer 1,4 miljoen gegaan. Er is ook Emeril, maar minder dan op Earth V1. Heb de planeet Gravity V1 gedoopt.

    Ik blijf lekker even in dit stelsel, want er komen nu ook schepen langs van 1,8 miljoen waarde. Die van mij is maar een paar ton waard. Ik moet dus alleen even een schip zien te vinden met een warp reactor Sigma en die is lastig te vinden. Alles wat in het ruimte station land heeft een standaard warp reactor en de mats om een Sigma te maken zijn in dit stelsel niet allemaal te vinden. Althans tot nu toe nog niet.

    Echter begin het exploren op deze manier wel leuker te worden als je een stelsel hebt waar eindelijk een paar grondstof rijke planeten zijn. :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Schip, 23 vakken, warp reactor Sigma. 1,2 miljoen. Blij! Nu nog even wat farmen op Earth V1 en dan richting volgende Atlas Station denk ik maar. Twee stelsels verder is die, maar met Warp Reactor Sigma kun je een sprong van 4 stelsels maken ipv 1 met de standaard reactor. Hopelijk tref ik in het volgende stelsel een planeet propvol Venom Sac. :)
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Schip, geen idee.

    Warp? Vast wel.

    2 stelsels gehad en ik ben even klaar mee. Hahahahahahaha.

    Ik verkoop hem niet, ga gewoon verder zodra ik weer zin heb.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Die warp cores kunnen naar andere stelsels. Voor bv de blauwe sterren heb je minimaal theta nodig en voor groen minimaal tau, de rode kun je met sigma bereiken.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat probeer je hier verder mee te zeggen? Heb namelijk nog geen schematics voor hogere levels. Kan ik er dan niet komen, in het centrum, of op betere planeten?
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja zeker zijn ze er mee bezig. Snap alleen die coments eronder niet zo.
    Bv,
    Euhhh dat is toch juist de bedoeling van dit spel.
    Echt hoor, ik vermaak mij nog steeds prima..
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik vermaak me op moment met een andere game dan NMS, World of Warcraft. Maar om op die comment terug te komen: Ik denk dat die niet van grinden houd en eerlijk gezegd is dat grind element ook niet helemaal goed uitgewerkt. Het moet minder veel, dan word het imo leuker grinden. :)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nou, ik heb DXMD uit en ga deze maar weer eens oppakken voor de tweede helft! Kijken of ik dat center of de Universe kan bereiken. Wat is het nut van de Atlas path, kost je nl wel minimaal 10 inventory slots voor de stones (waarom stacken die niet!!!)

    Ik heb de game zonder hype en zonder dat ik het veel had gevolgd gekocht. Refunds zijn bollocks imho, je kunt zelf een weloverwogen beslissing maken mbt de game, oa door reviews en gebruikerservaringen. Als je zelf besluit tot pre-orderen, dan is het je eigen keuze en dus fout als de game je niet ligt. Dan verkoop je hem weer, maar geen refund.

    Dat terzijde, Sean heeft wel degelijk op meerdere fronten gelogen. Kijk de Angry review maar eens! Die is erg goed gedaan en bevat vele quotes (met Sean zelf die het woord doet) tot op slechts een enkele maand voor release, waarin hij echt totale nonsense verkoopt mbt features die de game zou hebben. Hij heeft echt een molyneux-je gedaan wat dat betreft.

    Ik hoop dat met wat patched en DLC de game meer inhoud krijgt, wat zoals de game nu is het een mooie, maar lege schil ...
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind het allemaal best. Ik heb de game en ik vermaak mij er mee. Dat is voor mij het belangrijkste.
    Zover ik weet heeft hij niet zitten liegen maar ik heb er verder ook geen studie van gemaakg van wat hij wel of niet beloofd en gezegd heeft. Als er een gedege onderzoek naar is gedaan en de feiten liggen er dan zal dat zo zijn en is het inderdaad niet zo netjes van hem en dat zal hem dan wss ook duur komen te staan. Men pikt dat gewoon niet. Maar wat wel zo is, is dat men echt een kudde dieren isIemand roept wat en meteen de hele community gaat mee roepen. Dat is niet fair.

    Maar goed, dat er fouten zijn gemaakt geloof ik best. Jaar welke studio maakt die niet.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vermaak je je er wel mee Olijke Poffer? :+
     
    WorkingTitle en Maddmonkey vinden dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee kut game.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar heb je de game wel nog in bezit?
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Als onderzetter voor mijn bier voldoet het nog prima. :D
     
    Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina