1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha dat wat die gast doet is indd niet meer mogelijk na de updates. Dat was een fout. Je moet bij die oranje beams steeds zoeken naar een transmission tower. Daar heen en saven bij zo'n save paal buiten in het kamp, belangrijk anders laat die steeds dezelfde zien. Dan de puzzel oplossen en dan naar het distress signal gaan. Daar ligt een ship. Als het een mindere is dan die je hebt. Dan kun je het ship accepteren en niks over zetten van je oude ship. Dan ga je met de cursor op de slots staan van je nieuwe ship en druk je T3 in. Dan dismanteld die de betreffende mod. Bv een hyperdrive sigma. Daar komen grondstoffen mee vrij. Als je alles dismanteld hebt dan loop je naar je oude ship en kies je weer voor compare en dan gooi je alles van dat ship waar je net alles van hebt disnanteld over naar je eigen oude ship. En je bent alweer wat grondstoffen rijker.

    Is het ship nu beter dan je eigen ship dan wil je die waarschijnlijk wel houden. Dan is het een kwestie van compare kiezen en bijnje eigen ship op alle mods gaan staan en op T3 drukken dan wordt alles dismanteld en kun je alles over brengen naar je nieuwe betere ship, met de driehoek button, alles over gezet dan kun je zeggen accept en je hebt dan een nieuw ship met wss 1 slot meer dan je oude. Even de twee motoren fixen, grondstoffen genoeg, en dan op naar de volgende.

    Wil je nu toch liever van de planeet af dan zou ik ook even de shileds fixen. En wat lasers mods toevoegen. Want je hebt veel resources aan boord die de piraten graag willen. Dus zorg dat ze iig een boel iron aan boord heb om je shield te fixen en bij een aanval van een piraat ook te kunnen opladen.

    Eigenlijk erg simpel. Je kunt ook je ship laten voor wat het is en gaan handelen in een spacestation. Zo kun je veel geld verdienen en een ship kopen. Alleen zijn die belachelijk duur dus wss doet niemand dat. Zag laats een 42 slots ship voor ruim 121.000.000 beetje duur..
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Kijk voor die stacking van bv vortex cubes maar naar dit filmpje..

     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ging wel lekker vandaag. Heb nu een 25 slots schip, spuuglelijk, maar geen gezeur op de planeten waar ik ben geweest. Enige nadeel is dat mijn systeem een beetje ondergeschikt is aan de game waardoor ik geen fatsoenlijke prestatie kan halen met de game. Heb alles op laag staan of uit.

    Opbrengsten matig, maar ik weet nu tenminste wat ik moet doen. Helaas niet veel bijzondere schepen in de buurt en ook geen vortex cubes. Veel waardevolle grondstoffen zijn er niet tot nu toe, maar ben wel weer, dat is het meest positieve, op de Atas route.

    Nu blijf ik voorlopig in dit stelsel en wacht ik even met warp cellls maken. Moet toch weer een nieuwe upgrade voor mijn warpdrive aanschaffen, dus eerst maar eens wat cash in halen en die warp drive upgrade pas weer installeren als ik tevreden ben over mijn schip.

    Echt een cash flow heb ik bepaald niet, maar dat komt vooral omdat ik het niet echt tref met planeten, uitzonderingen daargelaten. Heb bijvoorbeeld ook nog geen Vanom Sac gezien in de game. Hoop erg snel op een goede content patch.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Komt allemaal vanzelf. Mja het is een wel een game waarbij je veel moet kiezen. Gooi ik wat van dit eruit om dat mee te kunnen nemen etc. In het begin is het wat lastiger. Maar ik heb ondertussen een miljoentje of honderd. Alles verder op de max dus echt veel geld heb ik niet meer nodig. Misschien koop ik een mooi scheepje als ik die tegenkom. Ik zie bij de crashed ships nog steeds niet diegene die ik wil hebben dus dat schiet iig niet erg op iig.. Ik heb wel alle photon cannon mods weggehaald want die gebruik ik niet en ik kan de slots beter gebruiken dan voor mods die niet gebruikt worden.

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2016
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @Olijke Poffer : Bedankt. Gewoon doorgaan dus. Misschien dat ik in de komende maanden nog wel een upgrade kan nemen voor mijn PC, dan zijn games wel prettiger spelen. Alleen een videokaart is dan niet handig, het systeem moet wel kloppen natuurlijk.

    We zien wel, maar ik vind de game mede door je tips zeker nog wel het spelen waard. :)
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Yw.. Ik vind het ook wel een fijne game om lekker onderuit gezakt op de bank te doen. Heerlijk wat rond toeren. Ben nu opzoek naar een nieuwe scheepje. Ik zie mooie voorbij komen bij andere gamers dus ik moet en zal ook zo'n gave vinden.
    Verder heb ik op 1 na alle trophies. Ik moet alleen nog die laatste, die van alle soorten op een planeet vinden.. Zit nu op 6 planeten 100% gevonden dus nog vier te gaan en dan heb ik mijn eerste platinum binnen..
    Verder gewoon een geinige game, geen hoogstaande maar leuk om zo wat rond te vliegen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    PS4 versie is mij ook gunstig gezind. Beetje koude startplaneet, maar wel alle resources om mijn schip te repareren binnen handbereik. Had zelfs voor dat bekende blauwe goedje een pilaar binnen loop bereik. Kon die zelfs onder een storm nog makkelijk op en af.

    Vanavond de ruimte in en landen in een ruimtestation. Ga het Atlas pad bij af en wijk er ook niet vanaf. En wat loopt die game vlot vergeleken met de PC versie. Zoals ik eerder al eens vermeld heb is mijn systeem ondergeschikt om aan de minimale vereisten te voldoen. Auch en 600-1200 neerleggen voor een compleet nieuw systeem moet maar even wachten tot ik serieus meer PC gaming ga doen. :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zit even zonder. Ps opgestuurd naar de leverancier. Valt steeds uit.. Dus even geen nms.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld! En Plat zelfs...

    Wilde hier nog een heel relaas gaan neerzetten over de game, of het gebrek ervan, maar ik gun het die moeite niet meer! Wat een empty shell. Atlas path gevolg, wat een deceptie! Daarna via blackholes richting centrum gegaan, maar daar klopt iets niet. Afstand tot centrum is iets van 137000 LY en dan warp ik met de BH en zegtie dat ik 12000000LY gewarped heb, en als ik dan op de starmap ga kijken ben ik mss 2000 opgeschoten, vaag. Anyhow, ga niet meer naar het centrum, dat duurt nog eeuwen en zal wel net zo'n deceptie zijn. DLC geloof ik ook niet, heck, ze patchen zelfs de weinig goede dingen eruit ...\


    NEXT! :x
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol, nog even over dat warpen via black holes.
    Dat klopt wel maar men denkt er verkeerd over. Als je via een black hole gaat, wil dit niet zeggen dat je veel dichter bij het centrum komt. Want je legt zo'n enorme afstand af dat je door het centrum naar de ander kant doorschiet. Je komt dus wel iets dichterbij maar aan de hele andere kant. Je schiet dus als het wate te ver door.

    Plus het is een driedimensionale ruimte. Je schiet niet in een rechte lijn naar het centrum. Je kunt ook schuin omhoog gaan dus bv 200.000 lightyear omhoog en 2000 lightyear naar voor. Dan heb je een hele afstand afgelegd maar zit je maar een klein stukje dichter bij het centrum.

    Verder is het inderdaad geen game vol spanning en actie. Ik hoop dat ze er nog wat bij maken. Maar geen idee of dat nog wat wordt.
    Verder is het dieper dan wij denken, denk ik. Maar is het nog niet gevonden hoe het werkt..
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2016
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nou, dat denk ik dus niet. It is what it is, shallow !
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja waarschijnlijk heb je gelijk maar ik hoop van niet. :D
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hoe kan ik zorgen dat ik screenshots van de PS4 versie hier plaats? Heb namelijk in twee verschillende stelsels twee planeten ontdekt die al eerder ontdekt waren door een andere speler. :D
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Niet via de ps. Je moet ze even downen en dan via een share site uploaden.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Of kopiƫren via USB stick.
     
  16. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234


    Schijt dev!
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het zit echt gigantisch diep bij je he? Sean Murray je gepest vroeger ofzo?
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Dieper dan diep
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik merk het inderdaad, ach ieder zijn ding.
     
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    90% van de player base zijn ze al kwijt!
     

Deel Deze Pagina