1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit kan natuurlijk maar over 1 persoon ook gaan wist ik toen ik dit zag :') man man man

    Vond het zelf maar een matige episode. Had veel beter verwacht. Alhoewel het natuurlijk wel heftig/shocking was. Heb geen zin om spoilers te gebruiken, dus ga er nu verder niet op in :p
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik moet wel zeggen dat het erg langdradig was en had op een gegeven moment ook zoiets van: Ja, ja je hebt je punt nu wel gemaakt Negan. :+
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Holy fuck wat een episode !
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    De arm van Carl afhakken vonden ze dan blijkbaar net weer te ver gaan. Als ze dat hadden gedaan was het de ultieme shock episode geweest. Nu was er toch een soort van goed gevoel, wat niet paste bij deze aflevering.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekkere rustige episode haha.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat een verschil met vorige aflevering. Dit was weer een typische TWD aflevering.

    Hopelijk gaat die
    tijger
    nog wat lijpe kills maken dit seizoen.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, klassieke TWD aflevering.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vond het juist wel goede character development deze aflevering met
    Carol, Ezekiel en zijn paradijs en Morgan. Waren eindelijk eens fleshed out momenten en een heel stuk beter geacteerd dan wat ik ken uit TWD.


    Ik snap niet dat dit dan weer de stempel "typische TWD aflevering" krijgt eerlijk gezegd. Wil je dan serieus elke aflevering dom gehak en carl zijn kutkop zien? een typische twd aflevering is in mijn ogen zo'n hoerenaflevering waar je tenen de dag erna nog krom van staan.

    Een wereld vol met zombies is niet alleen maar hap hap, klap klap en bloed overal. Het is ook een een wereld waarin men moet overleven. Moet dealen met het verlies van ontzettend veel. Ga zelf maar eens na wat er zou gebeuren als zowat alles dat wij kennen er niet meer is. Dat het echt weer draait om overleven. Ik vind eerlijk gezegd dat TWD daar ook steeds beter en beter in wordt. Na seizoen 1 of 2 werd het echt slecht in mijn ogen. Werd amper nog ingegaan op dat thema. De afgelopen drie seizoenen komt dat veel meer aan bod en juist dat thema boeit mij aan deze serie. Zonder was ik echt allang gekapt in seizoen 3 ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2016
    FraHel vindt dit leuk.
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, het moet gewoon goed in balans zijn. Mooie klassieke aflevering waar de vorige bruut was. Als het weer zo'n aflevering was geweest is het gewoon té, maar ik hoop alleen niet dat het helemaal inkakt.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, vond het nogal een gare vraag van mijzelf eerlijk gezegd. Heb even uitgediept met wat ik eigenlijk bedoelde. Weet niet of jij hetzelfde bedoelt of niet
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, haha... ikzelf bedoel juist een klasieke "goede" aflevering en mooi in balans zo. Dacht dat RaouLioo dat ook bedoelde. Zolang het maar geen S6 wordt...
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Prima aflevering inderdaad. En zelf hoop ik ook niet op overdreven veel actie, maar fuctionele actie. In die zin dat het zin heeft om het te laten zien, maar niet veel grote gevechten zoals je in seizoen 6 veel zag.

    Preview van de volgende aflevering is het daarom ook wel waard om te kijken. Afgaande op die preview en de eerste twee afleveringen krijgen we nog genoeg character development en story development.

    Ik heb zo'n gevoel dat het dit seizoen wel goed gaat zitten, maar het pad naar de mid season finale zal het uitwijzen. :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zelf net ook episode 1 gezien van S7.

    Niet verwacht dat ze het allemaal echt een keer gingen tonen en zeker niet dat tweede slachtoffer verwacht. Gelukkig dat ik de comic niet gelezen heb, dat ik dit allemaal niet wist. Tenzij de schrijvers niet trouw waren gebleven aan de comic natuurlijk. Ik begrijp de reacties over de episode wel, maar niet omdat twee executies nou zo bizar waren. Ik heb nog veel ziekere dingen gezien in films, maar voor een serie en voor TWD is het wel aardig ziek. En het feit dat iemand eraan gaat die al sinds dag 1 er was als ik mij niet vergis, heftig hoor...poeh. Echt zeer intens gebracht, ook dat eindstuk van de S6 finale.

    Aan de ene kant had ik gehoopt dat de schrijvers echt Rick de arm van zijn zoon hadden laten af choppen, want dat zou het bizar fucked up gemaakt hebben en zeer gedurfd en het had Rick echt psycho gemaakt. Maar een heel klein lichtpuntje gun ik de beste man echt wel.,,man man.

    Paar dingetjes.....

    Die scene dat Rick op het dak van de RV lag, helemaal gebroken en dat wij die scenes zagen dat Michonne, Carl, Maggie etc allemaal de knuppel kregen dacht ik echt even dat dit allemaal was gebeurd, wie dacht dit nog meer? Want zo brachten ze het wel, aangezien het geen nachtmerrie was. Zou wel een rare TWD geworden zijn met alleen Rick over van de originele groep, afgezien van Carol dan.

    Ik kan het mis hebben, maar Negan's groep viel Rick's groep eerst aan toch? Die scene met die bikers dat Daryl hen opblaast met de RPG was de eerste keer dat ze die groep tegenkwamen toch? Want die Negan kan mooi kletsen, maar zij zijn de shit begonnen. Ben wel heel blij dat Rick nog leeft. Na al die reacties online van mensen over S7 dacht ik echt even dat het over zou zijn met hem en dat zou deze shit meteen een heel stuk minder boeiend maken.

    Ben benieuwd wat we allemaal gaan krijgen. Ze gaan weer terug naar Alexandria, best jammer want ik heb het zelf wel gehad met dat gebied, maar no way dat dit lang goed zal blijven gaan. Dat zij nu voor Negan werken. Had overigens niet verwacht dat Dwight zo'n motherfucker bleek te zijn, een bike jatten is een ding, maar wat hij daarna allemaal doet.....damn man. Hij leek in die S6 episode op het eerste gezicht een OK dude. Waar was zijn vrouw eigenlijk?
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Aflevering 3 kijken en je hebt je antwoord.

    Aflevering 3 was BAAS. Vond het serieus een van de beste uit hele serie.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja was zeker nice.
     
  16. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Ben benieuwd vanavondO-)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan, duidelijk. Een ding is zeker...ep1 van S7 heeft flink indruk op me gemaakt.
    Eerder in S6 leek Glenn al dood, maar aan die scene kon je goed zien dat er iets niet klopte, zeker als je het een tweede keer keek. Dit keer echter niet, hij is echt weg. Het leek eerst even dat Negan het bij Abraham zou laten, maar ineens uit het niets naar Glenn. En zo koud en casual zoals Negan zich gedroeg, damn. Ongetwijfeld gaat Negan uiteindelijk een zeer onprettige dood tegemoet.

    Kijken jullie het allemaal live zodra de nieuwe ep aired?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Download gewoon hier.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Volgende week een 90 minuten episode, als je de promo mag geloven, maar iedere USA kijker klaagt zwaar over reclame. Denk eerder max een uur ongeveer.

    De episode was erg goed. Veel verhaal, daarom ook zo benieuwd naar de komende episodes. :)
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    TWD sit com spin off

     

Deel Deze Pagina