1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Rocket League

Discussie in 'Games' gestart door Racerblade01, 12 feb 2016.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik 'oefen' dadelijk al bijna 300 uur in deze game, maar mijn progressie lijkt al maanden te zijn gestagneerd. =(
    Mis echt te vaak de bal wanneer ik aan het vliegen ben, de timing krijg ik maar niet onder de knie...
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Geen idee hoeveel tijd ik erin heb zitten maar het blijft een kwestie van doen. Eerst leerde ik dubbel jumpen en op de muur rijden. Toen gestaag steeds beter vliegen. Nu ben ik bezig met wall shots, vanaf de muur vliegen en air dribbelen etc. Maar timing voor het vliegen, hoge ballen, snelle ballen etc dat is blijven doen en er gewenning voor krijgen. Wat is je level?
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Mijn level is momenteel 47, al zegt dat vrij weinig... Qua competitie-rang blijf ik steeds schommelen in "Challenger 3", voor alle type games. Die enkele keer dat ik eens promotie wist te maken naar de "Challenger Elite" league werd ik de wedstrijden daarna gruwelijk hard ingemaakt! 8) Dan merk je pas het verschil tussen mensen die echt talent voor deze game hebben en de mensen die het met iets minder moeten doen. Ik ken spelers die na 10 uur spelen meer skills hadden dan ik met 250uur op de klok. (kregen dan wel veel tips en tricks van de meer ervaren spelers)

    Tijd lang proberen te oefenen met behulp van o.a. die trainingen om beter te worden in het vliegen (plus andere skill-bases moves) maar ik krijg er echt weinig verbetering in. Mijn motivatie om deze game nog veel te spelen is dan ook wel een beetje verdwenen. En dan lukt het in de training vrij aardig, maar als het dan in een wedstrijd moet je gebeuren onder 'stress' dan gaat het meestal alsnog helemaal fout. :lol:

    Ik weet precies hoe alles moet en in zijn werk gaat, alleen die uitvoering op de juiste momenten en met een constante vastigheid blijft uit helaas.
    Gelukkig ben ik dan weer heel goed in games als Trails, daar speelde ik al met gemak 'Extreme-tracks' foutloos met amper 50uur op de klok. :D
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dat is wel minder @Zumpelvelder maar als het niet lukt, lukt het niet inderdaad. Ik ben ook 47 en merk dat ik nog steeds beter word. Ik vermaak me nog goed met deze game ook. Maar nu zal ik ook BF1 erbij gaan doen dus zal de progressie minder snel gaan. Ik ben nu met 2v2 Shooting Star Divisie 4 en met 3v3 Rising Star divisie 4.

    Gister nog een lekkere wall shot:


    Het airdribbelen gaat tegenwoordig vrij goed, airshots denk ik niet meer over na, nu is het echt vanaf de muur vliegen voor paasjes te geven en op de kop kunnen vliegen. Nog 3 levels voor Master!
     
    B Tender en Guilty 343 vinden dit leuk.
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Sicke skills man, ik spring nog over een bal over de grond heen :')
     
    Pride vindt dit leuk.
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb voor 2vs2 een vaste teamgenoot, dat blijft opzich wel geinig ondanks dat de resultaten zeker niet altijd top zijn...
    Echt vaak domme fouten die ons de overwinning kosten of te agressief spel waardoor er van een tactiek weinig sprake meer is. :lol:
     
  7. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Wat is je gt zumpel dan voeg ik je toe, ik zit ook vaak op challenger 3 niveau.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Tjonge tjonge wat was het gister drama. Paar potjes gedaan maar raakte helemaal niks. Sprong dubbel waar je maar enkel hoefde te springen etc:+ Maar goed dat BF1 er ook is, even afwisselen. Mooi 2 games om te doen.
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Leuk afstands balletje om voor te vliegen:


    Mooie redirect om hem direct in goal te krijgen:


    Leuk airdribble, helaas nog in training, ik choke elke keer online haha krijg hem dan net niet in de juiste richting:


    En nog een last second save:


    Geen idee of mensen filmpjes leuk vinden om te kijken. Post ze maar gewoon :+
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik vind het leuk om te zien uit je perspectief, helpt mij ook weer om beter te timen omdat ik al vaak genoeg zie hoe het niet moet qua timing :)
     
    Pride vindt dit leuk.
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dan post ik gewoon leuke goals om de zoveel tijd. En je bent welkom om mee te doen met ons hoor, spelen vaak prive matches met een man of 4 / 6 dus altijd welkom plek zat.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoe the fuck spring je zo hoog?
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Speel de game op de PC ;)
     
    Pride vindt dit leuk.
  14. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Met de A knop kan je springen op xbox one.
     
  15. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    GVD zuur..
     
    Pride, Yi-Long en RaouLioo vinden dit leuk.
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat is je gt zumpel dan voeg ik je toe, ik zit ook vaak op (ongeveer) challenger 3 niveau.
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hij speelt de game op de PC. ;)
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Aaah dat compliceert de boel een beetje.
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Is er eigenlijk nu volledige crossplay tussen alle platforms?
    PS4 spelers kom ik namelijk vaak genoeg tegen maar nog nooit iets gezien eerlijk gezegd van een Xbox Live connectie.
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    PC-spelers kunnen spelen met PS4- en Xbox One-spelers (en vice versa natuurlijk), maar nooit tegelijk. PS4- en Xbox-spelers kunnen niet met elkaar spelen.
     

Deel Deze Pagina