1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine PS4 download snelheden topic

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Gakkie, 8 mei 2015.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Lol Black Ops 3 beta vanmorgen aangezet en in 8 uur heeft hij net 5 gig gedownload :emo:
     
  2. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteravond ook de BO3 beta gedownload. PS4 gaf aan 10Uur... De PS4 maar in rustmodus gezet en 2 uur later was ineens de game binnen.... Ook de DNS en MTU heb ik meerdere keren aangepast zonder succes. Kan begrijpen dat in het begin van een release het druk is maar zelfs het downloaden van een updatebestand van Trials duurt uuuuuuuuren.... :|
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het blijft drama. Enige wat inderdaad wel eens helpt is continue pauzeren en resumen (kan wel 30x zijn voordat het 'pakt') en dan krijg ik soms 2-5MB/s. maar vaak kakt dat ook weer in. En als je dan die snelheid hebt kun je niet gewoon een game gaan spelen, want dan kakt de download geheid weer in. Enige optie is er bij blijven en steeds weerf pauze en resume. Dank aan sony voor DE term van 1015: download sitting!

    EDIT
    vandaag nog ff op de One getest, die zit op dezelfde switch/ap als de PS4. Gewoon netjes 120 Mbit (van de 200), dus dat is prima!
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2015
    iMark 007 vindt dit leuk.
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, bij de PS4 moet je echt erbij blijven zitten. Na het pauzeren gaat die even snel, maar dan zakt het weer in elkaar. Dus dit moet je meerdere malen doen. Daarom koop ik liever gewoon fysieke games. Maar ik heb net the Elder Scrolls online gekocht, maar dan moet je eerst een update downloaden van ruim 19 Gb. Maar met pauzeren en resumen duurde het 'maar' 2,5 uur. Maar goed, beter dan de 10 uur die er eerst stond.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    JA, en dan zit je die 2,5 vast achter de PS4 steeds maar weer pauze & resume. Echt te triest voor woorden toch ? Ben blij dat ik een tablet heb. Kan ik ondertussen daar een beetje op klooien en dan om de 10 seconden naar de TV kijken hoe de snelheid is :x
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies. Ik zit gewoon te internetten en dan kijk ik af en toe achterom om te zien of de downloadsnelheid niet is ingekakt. Het is echt triest. Qua games vind ik de PS4 absoluut top, maar het online netwerk is erg slecht vergeleken met Xbox Live.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De 3.0 patch lijkt dingen te hebben verbeterd. Ik download nog lang niet met volle snelheid (200Mbit), maar haal toch direct vanf de start vd download nu zo'n 5-7MB/s. Stokt af en toe nog wel, maar blijft tot nu toe redelijk op die snelheid, OOK als je niet op de download page blijft. Fingers crossed dat het zo blijft en een kleine beetje hoop dat de snelheid nog gaat toenemen :)
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gisteren de FIFA 16 demo gedownload, die bleef eerst weer hangen op 3 miljoen uur. Paar keer gepauzeerd en weer gestart en opeens duurde het nog maar 5 minuten... :whistle:

    Weinig verbetering hier of ik had net pech :p
     
  9. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook last van traag downloaden, en ik weet zeker dat het niet aan mij ligt. En na jullie berichten te hebben gelezen is het wel duidelijk dat het aan sony ligt. Ik had GTAV gekocht in de store, en dacht mooi dezelfde dag nog spelen. Nou.... niet dus het duurde in totaal 2 dagen echt belachelijk.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de indruk dat het weer wat minder wordt. Ik moet weer meer 'babysitten' en de snelheden zijn en lager en fluctueren enorm, zo tussen de 1 en 5 MB/s ...
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gaat weer 'lekker'met de snelheden op psn! Niet dus :mad: en hoezo preparing to download, wat een eeuwigheid duurt. Kun ze daar niet programmeren; new stream, stream.start done! En als het dan eindelijk start kan ik weer download babysitten =(:mad::'-(:F:|:-

    Schijtziek van de incompetentie van Sony op dit gebied ...
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het is nog erger dan erg. Na 2 gig te hebben gedownload zakt het weer in. Ik pause en unpause en springt ie weer op preparing... Na 10 minuten begint hij weer met downloaden... Vanaf het begin !:mad::mad::mad::mad::mad:
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mmm ik heb eigenlijk geen klagen. Hier gaat het altijd redelijk vlotjes. Geen super high speed maar best redelijk te doen.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien stekker van je modem effe eruit halen....doet soms wonderen voor je speed.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ligt aan Sony. Buiten dat nergens last van. Networking hebben ze niet zo veel kaas van gegeten denk ik :)
     
  16. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Hoe is het downloaden nu tegenwoordig? zit te denken PS4 Pro te halen voor onze nieuwe 55" 4K HDR TV.
     

Deel Deze Pagina