1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Bij mij ook niet.. Hopen op een snelle fix
     
  2. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Er is volgens mij geen workaround. Dit is alleen om de freeze op te lossen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
     
  3. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Bij mij in Assetto Corsa ook geen enkele tekst leesbaar. Ik denk dat ik uit dat hele preview gebeuren stap.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2017
  4. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Dat kan je doen, maar dan word je Xbox wel automatisch ge factory reset. Is opzich geen probleem. Zelfs als je je games allemaal internal heb staan heb je nog de keuze om die te behouden.

    Ik heb een vermoede dat dit lang kan duren. Maar ik ga toch even wachten en kijken of er nog een oplossing komt of een update.
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb nooit echt begrepen waarom je dat preview-gebeuren zou moeten willen. De volle laag krijgen met allerlei bugs en ellende, ipv een maandje later alles smooth werkend aangeboden krijgen.
     
    LapjeNL70 en Dave 130R vinden dit leuk.
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Er is nog geen fix.. Ik wacht deze week nog af en anders stap ik ook uit die preview en reset ik me console


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben aan het overwegen een Playseat Challenge te kopen, en de wheelstand te verkopen! Ik zit normaal 'op de bank' te racen, en omdat ik een loeigroot huis heb ( ;) ) zit ik dan best ver van de televisie. Met zo'n Playseat hoop ik (iets) dichter bij de tv te kunnen zitten. Geloof dat @ColdzeroNL er ook een heeft?
     
  8. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Je kunt ook een grotere TV aanschaffen :9
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    In de begindagen van forzaracing gamede ik met een beamer. Ging ook erg mooi

    Verstuurd vanaf mijn combi magnetron
     
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik nog steeds :cool:
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb er inderdaad een en ben er zeer tevreden over. Moet wel zeggen dat ik hem nooit inklap en ook gebruik als ik andere games speel en dan klap ik het stuur met blad open naar de zijkant. Dus ook als je hem laat staan zit het ideaal. @asjemenou75 heeft er volgens mij ook 1.
     
  12. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    De Playseat Challenge heb ik ook weer gelijk terug gebracht. Ik vond m erg "krap"....en kon ook de hoogte van het stuur (t.o.v. de stoel) niet ideaal en in lijjn met mijn cockpit view krijgen.
    Zie ook #2286 (pag 15) in dit topic. Dus ik gewoon in mij niegen stoeltje en de wheelstand pro voor de buis. Wellicht ga ik nog een IKEA stoel (Villstad) aanschaffen icm mijn wheelstand. Vrouwtje thuis vindt die stoel ook nog werl mooi, maar ik vind m nog net ff te duur.

    Verder voor de liefhebbers van TX knopjes...... heb ik onderstaande gemaakt. Ik vergat iedere keer die toetscombinaties:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2017
    Kimi NL, HRT WietHoK NL en Racerblade01 vinden dit leuk.
  13. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Zo ik ben uit de preview en kan nu me stuurtje weer gebruiken!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Dave 130R vindt dit leuk.
  14. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik zie net dat er een update is.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
     
  15. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Voor mij geen preview meer.. Elke keer wel iets wat niet goed is.. Ik wacht wel tot maart.. Dan krijgt iedereen die nieuwe dash


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  16. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik kijk vanavond even wat de update oplost. Anders ook reset Xbox en uit de preview. Anders meld ik mij na deze preview fase af.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
     
  17. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Het afmelden van de preview kan alleen 72 uur duren.. Ik kreeg hem gelukkig binnen 24 uur.. Nu gewoon weer zoals het was voor de preview update


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    LapjeNL70 vindt dit leuk.
  18. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Goed om te weten. Het is voor mij niet alleen het stuurtje wat niet werkt, ik gebruik het stuurtje vaak niet vanwege het gedoe om alles te pakken en vast te zetten etc., maar er zitten wel meer irritante dingen in. Het voordeel om dingen eerder via de preview te krijgen wegen niet op tegen de nadelen van de bugs waardoor zaken niet werken en er zelfs games niet meer opstarten. Als deze update mijn irritatie grotendeels wegneemt dan laat ik mij uitfaseren voor de volgende ronde.
     
  19. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Games niet willen starten had ik ook last van.. Ook een paar keer gehad dat xdoos vanzelf helemaal uit ging zodra ik een game wou opstarten. Ik wacht voortaan wel op de update die iedereen krijgt


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  20. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    OS version released: rs2_xbox_rel_1703.170122-1900 Available: 6:00PM PST 1/25 (1:00AM GMT 26/1)

    FIXES:
    Audio
    • Resolved an issue which caused no party chat headset audio after resuming from connected standby.
    Store
    • When purchasing an Xbox 360 backward compatible game from the Store, selecting Done to exit the purchase screen now functions correctly.
    Apps
    • You should no longer be unable to fully navigate in certain apps due to the lack of a cursor. The affected apps included, but were not limited to: Baconit, British Radio, American Radio, UrzaGatherer, and MSN Weather.
    Controllers & accessories
    • Fixed an issue which caused the console interface to freeze and become unresponsive when a steering wheel accessory was connected.
    VUDU
    • VUDU should now launch and play videos correctly.
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina