1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  2. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Wow wow wat een drukte even netflix uit gooien... stoel voor de tv trekken kom eraaan:D
     
    B Tender en Rossi46 vinden dit leuk.
  3. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik red het niet op tijd.
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    De nieuwe helm van Verstappen



    Ik vind het niks. Teveel een Red Bull helm, waarbij de basiskleur van de helm ook teveel op zal gaan in de basiskleur van de auto (er vanuit gaande dat de nieuwe wagen niet ineens knal rood zal zijn :+).

    Zonde dat hij afscheid heeft genomen van de oranje helm.
     
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    't Is net Kvyat's helm
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik ben al blij als die nu een klein beetje te onderscheiden is van die van Ricciardo.
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat ging met die oranje helm toch vrij aardig... o_O
     
    Dex vindt dit leuk.
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Aardig. Van een afstand was het nog steeds bijzonder lastig, laat staan hoe het was voor de Belgische GP.

    En het zou me niks verbazen als RIC hetzelfde Red Bull-rood in zijn helm zal hebben.
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Herinneren we ons nog dat plan om een F1 Circuit in Almere te bouwen?

    De bedenkers van dat circuit hebben het circuit in Assetto Corsa nagebouwd. De mannen van inside Sim Racing rijden er een paar rondjes over en het is toch eigenlijk wel een gaaf baantje. Hoewel het project in mijn ogen gedoemd is om te mislukken, maar toch wel een beetje respect voor de moeite.

     
    B Tender en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
  12. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Niet dat oude tijden herleven maar het klinkt al weer iets beter dan vorig jaar.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Klinkt echt niet gek. Ziet er ook uit alsof de bochten loeihard gaan. Enig idee qua rondetijden op Fiorano?
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dave 130R vindt dit leuk.
  16. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    De snelheid zit er wel in maar het geluid is naar mijn inziens niet anders dan voorgaande jaren. De 15000rpm limit word nooit gehaald, wanneer ze terug schakelen komen ze een beetje in de buurt.
    Ze zien mij pas weer terug bij een F1 race zodra de atmosferische blokken terug zijn of de feulflow/rpm limit weg is want turbo blokken hoeven echt niet slecht te klinken, tot die tijd blijf ik het wel lekker op tv volgen.

    Hier nog een mooi filmpje met verschillende Ferrari's

     
  17. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    12de ronde in een winterse shakedown op Pirelli-demo-banden. Doe 't in de zomer nog eens met ultra softs en die tijd van Schumi staat niet meer op 1. (maar goed, dat mag dus niet :9)

    Auto's klinken net zo kut als voorgaande jaren trouwens. Hetgeen wat je hoort is wel oke, maar door het ontbreken van enig volume maakt het geen impact meer als je naast de baan staat. Je voelt deze niet door je lichaam trillen.
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Inderdaad.

    De tijden van Schumacher zijn nog uit de periode dat er getest mocht worden op Fiorano. Dus onder ideale omstandigheden. Daar was afgelopen week bepaald geen sprake van.
     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Overigens mogen de coureurs dit jaar maar van 4 power units gebruik maken. Afgelopen jaar waren dat er nog vijf.

    Een foutje in de constructie (zoals een aantal keer bij Hamilton afgelopen jaar) kan dit jaar dus nòg grotere gevolgen hebben. Mits je niet weer 3 power units in 1x kunt wisselen, zoals afgelopen jaar. Want dan is het gewoon 1x achteraan starten om vervolgens heel het seizoen safe te zijn 8)
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Mits je niet weer 3 power units in 1x kunt wisselen, zoals afgelopen jaar. Want dan is het gewoon 1x achteraan starten om vervolgens heel het seizoen safe te zijn 8)

    Die zin snap ik niet. Bedoel je dat ze dan de training, kwali en race met drie verschillende motoren doen en dan 1x gridpenalty krijgen?
     

Deel Deze Pagina