1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou heb de update getest en het werkt prima. Net even een 3D Blu-Ray van Avatar bekeken en het werkt gewoon net zoals met een 3D brilletje. Erg goed dus. Iets minder scherp dan op mijn tv maar dat is logisch natuurlijk.
    Van de week maar eens verder testen..
     
    inoway vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Blijft gaaf inderdaad..
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha.. ja indd. Maar ik stuur liever. :D
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Vanmiddag ook op de bijrijders stoel gezeten met replay. In het begin toen ik net VR had kon ik er niet naast zitten. Werd snel misselijk. Maar dat is echt compleet verdwenen. Dat was een van de weinige momenten dat ik last had van motion sickness maar dat is nu ook weg. :thumbs:
    En driveclub in vr blijft gewoon erg vet. Super jammer van de lage gfx maar de beleving is zoveel gaver dan tegen een plat scherm aankijken..
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ziet het er ook zo lelijk uit als je zelf de VR op hebt?
    Lijkt wel PS2.5 dit.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee het ziet er wel wat beter uit maar DC is wel een ultiem slechte VR game wat GFX betreft. Dus daar moet je echt even doorheen kijken. Bv de Star Wars VR missie is echt wel heel erg vet en goede GFX..
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mee eens. Het gevoel van grootte van bv gebouwen.. dat is niet te vergelijken met flat gaming.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Grappig, ik lees inderdaad dat men the GFX juist veeeeel beter vindt dan in DC. Kijk er ook wel naar uit om deze te gaan kopen maar aan de andere kant, ik heb geen wheel meer en aangezien tilt motion steering er (nog?) niet in zit denk ik dat ik het even laat voor wat het is. Nog even over nadenken.. zo jammer dat er geen demo's zijn..
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hier hetzelfde hoor. Maar ik had een wheelstand pro. Even inklappen en achter een bank in de kamer en klaar.
    Ik kan nu voor weinig een T150 kopen dus ik denk dat ik dat maar doe. Pcars vind ik een echt een geweldige game. Ik race daar heerlijk mee.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan je de move controllers alleen via de PS opladen en niet via een stopcontact lader?
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja kan wel via een gewone oplader alleen duurt het wat langer..
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    langer dan 2 dagen? Heb die dingen in mn oplader gezet. Vandaag na zeker 48u haal i kze eruit, zijn ze nog leeg

    Trouwens Batman VR :thumbs:
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hu nee dat klopt niet. Als ik ze aan mijn ps4 hang zijn ze zo opgeladen. Doe ik het via mijn telefoon oplader dan duurt het wat langer maar zeker geen twee dagen hoor..
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat is je PSN? Hoewel mijn huidige abbo bij PSN volgende maand afloopt en ik ,denk ik, voorlopig even niet verleng. Het is wel leuk om scorres etc te kunnen vergelijken.
    Ik doe verder op het moment weinig met online gamen dus ik vind het een beetje zonde om weer €50 neer te leggen... Daar koop ik liever een game voor. :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Iemand deze al eens gespeeld? Lijkt mij een zeer leuke game voor de VR..

     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ook maar gekocht. Staat te downen. Morgen maar eens een paar stages rijden..
     
    inoway vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wtf. Nu moet ik huilen. :'-(.
    Haha cool man. Laat de setup maar zien als het er staat. En vooral hoe de T150 bevalt.. :thumbs:
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Tof man... vandaag Dirt gereden en dat is inderdaad erg gaaf, wel erg lastig sturen met de thumbstick maar dat zal wel wennen. Iig tot ik een T150 heb.

    Rally( of racen in het algemeen) in VR is zeer zeker een factor xxxxxxxx leuker dan tegen een plat scherm aan kijken. Volgens mij is het ook iets makkelijker sturen in VR.. nu nog betere gfx en ik ben helemaal happy al zie je de mindere gfx na een tijdje niet meer. Of je ziet het wel maar het stoort niet..
     
    inoway vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina