1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik vermaak me er prima mee en dat is waar het uiteindelijk om gaat.

    verstuurd via Tapatalk
     
    Zifnap, FraHel en Reckuuza vinden dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :') Nee, niemand moet iets en heeft recht om op een forum zijn of haar ergenissen/pluspunten over een game te benoemen en daarover te discussiëren. Raak hier wel een beetje moe van op dit forum. Lijkt wel alsof je pas in een topic mag komen als je het spel leuk vind en niet een andere mening mag hebben. Scei toch uit.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Ik vind het een beetje gay dat je 'm op de pc al kunt spelen en m'n bestelling hier bij bol nog niet eens is verzonden..als ik 'm morgen niet binnenkrijg dan is dit meteen m'n eerste en ook laatste preorder in t algemeen en bij bol.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zeg niet dat je er niet over mag kletsen. Daar is een forum voor... Ik zeg dat je hem links moet laten liggen als je het niet leuk vindr. dat is wel een verschil.
     
  5. AudioVideoD

    AudioVideoD New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand de eerder gestelde vraag al beantwoorden; heeft iemand hem al in de winkel zien liggen?

    Gisteren werd mij mij GameMania verteld dat ze hem al hadden liggen, maar nog niet mochten verkopen. Ik hoop stiekem dat ik hem straks al kan oppikken :)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gaat om het feit dat zo'n opmerking een dooddoener is. Daarnaast is dit niet het eerste topic waar ik van dat soort berichten staan. Gisteren nog met allemaal reacties hier over dat Fiasco zogenaamd het einde spoilert voor anderen. Ja vast... Alsof de mening van een persoon over het einde een graadmeter is hoe jij of ik de game zal vinden. Ik vind dat mensen dat hier moeten kunnen verkondigen als zij het einde al voor zichzelf willen verklappen.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Er wordt hier nog zat gediscussieerd. Ik ken verder Fiasco een beetje en we zijn het vrijwel altijd met elkaar eens, dus ik zal het einde ook wel kut vinden. Het is een verschil met er volledig open ingaan ipv nu de game ingaan met dit in het achterhoofd. En al helemaal dat de game uberhaubt nog uit moet komen.

    Jouw posts zijn verder ook nogal dooddoeners, want met zeiken schiet je ook niks op. Kan je beter de post van Olijke Ploffert negeren en zelf je mening geven over de game.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Het is een open forum waar iedereen kan zeggen wat hem of haar dwars zit etc. Zo ook jij. Ik hoop voor je dat het je oplucht.
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ach de game valt wat tegen. Jammer dan...
    Over 3 maanden heeft niemand het er meer over,want dan zijn er weer 36 nieuwe vette games uit:+

    En weer dooorrrr......
     
    Zifnap en Gakkie vinden dit leuk.
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als ik HZD uit heb ga ik deze vast spelen. Valt het tegen dan ga ik voornamelijk voor de story. Is het toch eigenlijk best leuk (wat ik verwacht), dan ga ik er eens lekker voor zitten :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Veel "dooddoeners" in deze topic. :+

    Ga verder ook niet meer over de game zeuren. Weet hoe irritant dat is wanneer je van een game probeert te genieten. Voor mezelf heb ik besloten eerst op de onvermijdbare patch(es) te wachten.

    Maar ik zou wel willen vragen aan de mensen die de game nu al spelen om eens een eerlijke mening te geven *nadat* je ME hebt uitgespeeld, of in ieder geval behoorlijk wat tijd hebt geïnvesteerd. Bij voorkeur een mening zonder rose tinted glasses. Elke game verdient namelijk een "pass" op basis van zijn eigen kwaliteiten, maar niet omdat het in dit geval toevallig een Bioware/ME game is. Volgens mij is dat een heel redelijk verzoek.
     
    MaxxRaptor en Maddmonkey vinden dit leuk.
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ga ik zeker doen.
    Ik ben groot ME fanboj, maar als ik iets kut vind, vind ik het kut. ME of niet.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Laatste dan. Vind Cosmic Engine als reviewer best goed. Review met positieve als zowel negatieve punten over Andromeda. Een ruw afgewerkte game, maar wel met potentieel.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2017
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    [​IMG]
     
    Maddmonkey en Reckuuza vinden dit leuk.
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    uur of 4 gespeeld,...
    ik vind het zeker een mass effect waardige game.
    (doet me meer aan deel 2 denken dan aan deel 3..)

    En al dat gedram over lipsync,.. dit is geen uncharted waar alles voorgekauwd in een tussenfilmpje te voorschijn komt,,...
    Het is meer dan prima voor een bioware game,..

    Conversatie mogelijkheden zijn er volgens mij in overvloed.

    Mocht je trouwens goede geluidsinstallatie hebben,,... goed hard zetten :cool:
     
    Reckuuza en FraHel vinden dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Iemand 'm al binnen? Weer is nu te mooi om te spelen kils.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Voor al de somberikken en negativos:



    Met dank aan Eurogamer ;)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Al sinds dinsdag.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fuck it:
    [​IMG]
     
    Olijke Poffer en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    soooooooo hey, jij durft ;)
     

Deel Deze Pagina