1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ik ben snel in games afgeleid, verlies vaak mijn concentratie. Ben te nuchter en te rationeel, waardoor ik in enge films & games heel goed besef dat het maar een game of film is waardoor de immersie erg afneemt. Ik ben ook het type dat binnen films kijkt naar de manier van filmen, editten etc, waar staan camera's enzo.

    Heb het gevoel dat dat heel erg aan het 2D aspect ligt. Nu is VR voor mij nog relatief nieuw dus weet niet of dat nog gaat veranderen, maar ik speel nu met alle liefde een gemiddelde indie, die mij normaal gesproken niet konden bekoren. Ga er helemaal in op.

    Daarnaast het feit dat VR over het algemeen zo veel toegankelijk is dan enkel met een controller gamen. Mijn zusje, vriendin en ouders vinden het echt fantastisch.
    Zus was gister over de vloer en die wilde in de London Heist de woonkamer uitlopen, HOOOO

    Klinkt gek (ben nu 26), maar ik dacht gister serieus na over wat voor moois mij nog te wachten staat, dit is pas het begin. :)

    Heb mezelf voorgenomen om maar 1 game per maand te kopen vanaf nu. Kijken of het lukt, merk namelijk dat hoe groter me backlog is hoe meer ik ga rushen en soms gratis DLC zelfs skip om aan de volgende te beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2017
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol. Ik ken dat wel. Ik heb dat zelf ook dat ik films nooit eng vind en ook altijd kijk hoe men tot een bepaald shot is gekomen.
    Kijk ook altijd in reflecties of er dingen te zien zijn die je niet hoort te zien zoals de film crew of een camera oid.
    Zal ook wel mijn creatieve mind zijn. Maar dat zorgt ook aan de andere kant dat ik mij heel erg kan inleven.
    Mijn zus bv vind een film als de hobbit echt stom omdat ze het zo nep vindt. Maar dat is niet het neppe maar een gemis aan inleving.

    London heist is gewoon gaaf. Bv als je dat stukje hebt in de kroeg. Dat je daar aan tafel zit. Ook al weet je dat het een game is, het blijft geweldig en heb je echt het idee dat je daar aan de tafel zit.. erg leuk..
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Bij Gamekings zijn ze er van overtuigd dat VR een gimmick is en dood aan het bloeden is. Tsja
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha ja maar ja nu noem er ook één. Zou kunnen maar ik verwacht het niet. Zeer zeker niet voor race en flight games.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Motion sickness is maar tijdelijk inderdaad..
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Op het Project Cars forum lees ik ook steeds meer dat men VR echt geweldig vindtn nooit meer terug wil naar 2D racen.
    Er zijn er ook die de PS4 inruilen voor een dikke pc met een vive vr set..
     
    inoway vindt dit leuk.
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Net via MP even resident evil opgehaald.. zit in een fase dat ik onwijs traag door mijn games heen ga, wil er zo veel mogelijk uithalen en van genieten. Trek gewoon al een avond uit om 1 game van de demo disc te spelen, correctie beleven
     
    inoway en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben ook erg benieuwd naar RE maar ik hou niet zo van horror games. Dus ik weet niet of het wat voor mij zal zijn..
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    :thumbs:
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik mag je niet pm'n :eek:
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    De charme van dit forum
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Wellicht domme vraag maar is die scope voor de sier ?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2017
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Vanavond even Driveclub zitten spelen, zonder stuur die staat boven, mooiste in de game zijn de exteriors imo. Vind het vanaf achter de auto best een mooie game, geniet alleen al van die auto's. Incar view valt beetje tegen, omdat het er dan een stuk minder mooi uit ziet.

    Tot nu toe:
    Invasion = niet zo boeiend
    CoD = best wel tof, 1e keer nu dat ik in de ruimte vlieg, besturing niet helemaal top, kijk wel uit naar Ace Combat
    Trackmania Turbo demo: deze game had ik wel gehaald als alles in VR zou zijn, maar helaas slechts 40 banen en ze zijn heel kort. Geen incar view maar voor mij hier geen gemis
    SuperHyperCube demo: leuk concept al vraag ik me af hoelang het leuk blijft
    Until Dawn: zeer toffe ervaring. Zulke attracties trokken me vroeger ook aan in Disney (lees: Buzz Lighyear) uiteraard met move controllers
    VR Worlds: ocean descent leuk en mooi als showcase. Londen Heist vond ik heel tof
    Allumette: boeiende en mooie video en heel tof hoe je dichterbij kan kijken en 360 goed wordt benut.
    Statik Demo: nice graphics, best ingewikkeld maar gaat er nog wel een keer komen
    Headmaster Demo: verrassend leuk, best nog wat afwisseling voor een basic gameplay
    Dirt VR; subliem, alleen die zwarte balken zijn heel kut, vooral in sneeuw maps als je kont net buiten de bocht zit
    Here They Lie: 10min gespeeld even weggelegd vanwege motion sick nes
    Rigs demo: geen type spel voor mij, eveneens motion sickness
    Battlezone demo; best tof, full game lijkt me wel wat eentonig
    Playroom VR: Geweldige coach co-op. Hoop op meer van dit
    Tumble VR demo: ook verrassend leuk, wellicht nog eens aanschaffen

    Race The Sun: zat eind vorige jaar in ps+ en heeft nu VR update. Leuk verslavend concept voor tussendoor
     
    inoway vindt dit leuk.
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ben van nature geen Star Wars fan, is die missie de moeite waard?

    Ik wil eigenlijk niks (meer) zien van Farpoint.. eerst zelf ervaren:)
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Die Star Wars missie is een must have als je een beetje van Star Wars houdt. Ben je niet zo gek op Star Wars dan is het toch een hele toffe ervaring.

    Driveclub moet je zeker incar view doen en met een wheel en liefst een goede seat inderdaad. De GFX is wat minder maar dat valt al gauw weg. Racegames in VR zou ik altijd via cockpit view doen. Anders heeft de VR weinig toevoeging.
     
    inoway vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Post gerust. Ik vind het leuk om te kijken en de ervaring als ik hem straks zelf heb is voor mij dan toch totaal anders dan dat ik wat dingen zie via youtube..
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Post inderdaad vooral, ik kan mezelf wel in bedwang houden door niet te klikken op je video's:)

    Hoopte dat die onder de media markt 3=2 actie zou vallen met AIM maar zo te zien niet.
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Tumble VR uit de store gehaald.
    En bij Media Markt Trackmania Turbo, Eagle Flight en Loading Human besteld voor €15 p.s. (3=2) actie, en dan te weten dat ze in de store gewoon €40 per stuk kosten
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thumble VR is echt grappig. Eagle Flight is echt super gaaf gedaan... heerlijk om zo rond te kunnen vliegen.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Net scavengers gedaan van de VR Worlds disc en totaal geen last van Motion Sickness.. schijnt wel een van de ergste te zijn. Heb ook pas netto uurtje of 8 weg in VR dus valt niet tegen

    Tumble VR is zeker een leuke puzzel game :)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina